Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

sobota, 2 lipca 2016

Book of YOU


"PRZYGOTUJ SIĘ NA SZCZĘŚLIWSZE I ZDROWSZE ŻYCIE.
Twoje życie jest sumą mikroakcji, które podejmujesz na co dzień. Każda decyzja ma znaczenie.
Ta książka pomoże ci dokonać dużych zmian - mikroakcja po mikroakcji. Bo małe rzeczy są ważne"

- od wydawcy

   Jak tylko dowiedziałam się o tej książce, chciałam ją przetestować. Zobaczyć czy jest jeszcze coś, co mogłoby usprawnić moje życie, żebym czuja się lepiej w swoim ciele i ze sobą. 
  Już mogę się podzielić z Wami pierwszymi wrażeniami, bo używam tego poradnika od jakiegoś czasu. Jakbym chciała zrobić wszystko to zajęłoby mi to rok. W założeniu trzeba wykonywać jedną mikroakcję na dzień, choć jestem przekonana, że niektóre z mikroakcji już wykonujecie, ale o tym za chwilę.
   Książeczka jest w formacie niewiele mniejszym niż zeszyt szkolny, wydrukowano go na grubym przyjemnym papierze, a okładka jest zintergrowana. Dodatkowo jest sznureczek służący za zakładkę, aby łatwiej było znaleźć odpowiednią mikroakcję rano/wieczorem czy w innej porze o której byście chcieli ją wykonać.
   Wszystkie działania są podzielone na cztery kategorie: LOVE, MIND, FOOD, MOVE. Każdą z kategorii tworzona była przy współpracy osób znających się w sferze ruchu, jedzenia i psychologii. Nie ukrywam, że książka przekonała mnie do siebie dzięki Jamiemu Oliverowi, który współtworzył mikroakcje dotyczące usprawnienia swojego życia w kuchni.
   Mikroakcje są bardzo zróżnicowane, choć jestem przekonana, że niektóre stosujecie nawet nie wiedząc o tym, np. ścielicie łóżko, wyrzucacie niepotrzebne paragony, pozwalacie sobie na nudę, czytacie chociaż pięć minut dziennie, i dziękujecie przy każdej możliwej okazji. Są jednak takie mikroakcje, które wymagają trochę więcej wysiłku, nie mam u na myśli tych mikroakcji, które mają Was zmusić do ruchu.
   Kupcie tę książkę i poczujcie jak Wasze życie zmienia się z dnia na dzień, a Wasz umysł i ciało staje się lżejsze. :) Ja twardo wypełniam dzień po dniu kolejne mikroakcje i już nie mogę się doczekać kolejnego lepszego roku :D.





★★★★★★★★★★

Book of YOU,  Wydawnictwo Insignis, 2016

Za możliwość zapoznania się z książką dziękuję Wydawnictwu Insignis!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka