Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

poniedziałek, 4 stycznia 2016

Kolorowanki nie tylko dla dzieci

Tytuł: Inwazja bazgrołów
Tytuł oryginału: Doddle Invasion
koncepcja: Zifflin
Ilustrator: Kerby Rosanes
Data premiery: 18 marca 2015 r.
Wydawca: Wydawnictwo Nasza Księgarnia
Liczba stron: 104

   "Inwazja bazgrołów to niezwykły blok rysunkowy. Nie tylko dla dzieci - również dla dorosłych, którzy nigdy nie zapomnieli, jak kiedyś lubili kolorować obrazki. Niesamowite czarno-białe światy powołane do życia przez Zifflina (pomysłodawcę tego projektu równie tajemniczego jak same bazgroły) i wybitnego grafika Kerby'ego Rosanesa sprawią, że nie nadążysz z temperowaniem kredek... Dzięki wyjątkowej dbałości artysty o szczegóły ta książka to nie tylko kolorowanka, lecz także dzieło sztuki, które można podziwiać godzinami."

- od wydawcy

Mój kolorowy zestaw. Śmieszne, bo czasami brakuje mi różnych odcieni tego samego koloru.
   Idąc za modą - choć bardzo rzadko to robię - kupiłam sobie jedyną na polskim rynku kolorowankę dla dorosłych, która mi się podobała. Przez kilka miesięcy leżała i o niej zapomniałam. Jednak jakiś czas temu, zamiast robić rzeczy ważne, postanowiłam zrobić coś całkowicie nieprzydatnego. I jak usiadłam do kolorowania, to odpłynęłam na kilka godzin. Przez kolejne kilka dni w ogóle nie mogłam się oderwać. Potem przyszły Święta i kolorowanki poszły w odstawkę. Teraz do nich wróciłam, ale ciąży nade mną pisanie pracy licencjackiej, więc nie sprawia mi to aż takiej frajdy. Jak tylko nie będzie tak gorąco i będę mieć chwilę spokoju to na pewno do nich wrócę. 

   Już planuję kupić inny zestaw kolorowanek. Animorphia narysowana również przez Kerby'ego Rosanesa.
Skończone! :D

Duży obrazek jest jednym z moich ulubionych.



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka