Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

wtorek, 20 września 2016

Jesienna kolekcja zakładek od Tojko


   Hejka! Dzisiaj przychodzę do Was z czymś innym, niż zwykle publikuję na blogu, ale temat jest warty uwagi, także zapraszam serdecznie do lektury albo powinnam powiedzieć: do oglądania! Jak widzicie po tytule posta, będzie on o zakładkach Julii (ig: @tojkoo), jednak jest to coś specjalnego, ponieważ Julia przygotowała nową kolekcję zakładek. Jesienną. Kto nie kocha jesieni? Grube swetry, ciepła kawa i książka w ręku - czego chcieć więcej? Jednakże jeszcze nie wybiegajmy w przyszłość. Jesień dopiero zbliża się do nas, ale ja już mam Wam do zaprezentowania jesienną kolekcję zakładek. 

   Nigdy nie mogę się nadziwić, jak bardzo Julia dopracowuje swoje zakładki. Te wszystkie malutkie detale i szczególiki, których nie widać na pierwszy rzut oka, są niesamowite. A wszystko prezentuje się idealnie zarówno z bliska, jak i z daleka. W dodatku nawet jak zakładeczki nie widać, to z książki wystaje uroczy sznureczek, który jest właśnie niezwykle charakterystyczny. I wygodny, bo jak jedziecie komunikacją miejską, to możecie sobie założyć taką zakładkę na palec i wiecie, że jej nie zgubicie (co mi się zdarza często z zakładkami).


   W nowej kolekcji zakładek jest pięć, jedna dziewczynka, dwa zwierzątka, dynie i zakładka z napisem. Dodatkowo Julia przygotowała nową dziewczynkę, która jest dokładana do każdego zamówienia. Moją ulubioną chyba jest dziewczynka, ale wszystkie są piękne i to będzie chyba moja ulubiona kolekcja, właśnie dlatego, że uwielbiam jesień!

   Ale już nie będę Wam przynudzała, tylko pokażę zdjęcia, jakie zrobiłam, ale nie tylko zakładkom! I pewnie będziecie pytać, więc od razu odpowiem: zdjęcia robiłam w kawiarni Czytelnia, która znajduje się na Alei Zjednoczenia 46 w Warszawie. No i zdjęcia nie są tylko z zakładkami, ale przy okazji zrobiłam kilka ujęć, które mnie urzekły, więc stwierdziłam, że też je Wam pokażę.

Miłego oglądania!


   Zakładki jesienne w sklepie Julii będą dostępne od 22 września i będą do końca jesieni, także spieszcie się, żebyście nie przegapili możliwości ich kupienia! No i dajcie oczywiście znać, co o nich sądzicie i o zdjęciach też, co sądzicie możecie dać znać.
Instagram: @tojkoo | Facebook: Tojko | DaWanda: tojkocarre

Jakby ktoś miał jeszcze ochotę obejrzeć krótki filmik z zakładkami to serdecznie zapraszam.

Pozdrawiam serdecznie i życzę przepięknej jesieni!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka