Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

środa, 7 września 2016

Wakacyjny book haul

   Zarówno ja, jak i wy pewnie nie pamiętacie, kiedy ostatnio na moim blogu pojawiło się coś takiego jak book haul. Odkąd założyłam kanał na YouTubie, to tam zamieszczałam filmiki ze swoimi zdobyczami z jakiegoś okresu czasu, jednak stwierdziłam, że zarówno tam, jak i tutaj pojawi się wakacyjny book haul. Niech to będzie miła odmiana od innych postów, które się zwykle na tym blogu pojawiają. 

   W ostatnim czasie (czytaj na początku wakacji) postanowiłam, że nie będę kupowała dużej ilości książek, bo nie jestem w stanie czytać ich na bieżąco. Cóż, takie są fakty i nikogo nie będę oszukiwała: mam więcej książek, niż mogę przeczytać. Jednakże te, które trafiły do mnie w ostatnim czasie zasługują na kilka słów wyjaśnienia i mam nadzieję, że wybaczycie mi złamanie moich postanowień. Ale w sumie... jaki książkocholik się ich trzyma? No właśnie.
~*~
   Niestety, o żadnej z tych książek nie jestem w stanie się wypowiedzieć, mimo że Tajemniczy ogród czytałam, a książką o Pałacu Kultury zachwycam się od dawien dawna. Jedynie o Willi Triste nic nie wiem, ale mam nadzieję, że niedługo się to zmieni. wszystkie trzy kupiłam na promocji na Znaku za 49 złotych. Tak, wszystkie trzy mnie tyle kosztowały. A weźcie pod uwagę, że ta o Pałacu Kultury ma cenę okładkową prawie 60 #mistrzynipromocji 
~*~
    TAK! Nareszcie w moje ręce trafiły papierowe egzemplarze książek z trylogii All For The Game Nory Sakavic. To jedna z najlepszych trylogii, jakie miałam okazję przeczytać w tym roku i naprawdę się cieszę, że teraz mam fizyczne kopie (wcześniej książki czytałam jako ebooki). Te książki są genialne, uwierzcie mi na słowo! Tutaj macie post o 5 powodach, dla których warto przeczytać te książki, a recenzja już niedługo!
~*~
   Gniazdo otrzymałam od Wydawnictwa Znak. Jestem bardzo szczęśliwa, że wreszcie wydali tę książkę w Polsce, ale co zabawne, nie miałam pojęcia, że ukaże się ona w języku polskim dopóki Pani z wydawnictwa się do mnie nie odezwała! Wyobraźcie sobie moje zdziwienie, jak w zapowiedziach zobaczyłam TĘ okładkę! Jeszcze nie miałam okazji czytać, ale w najbliższym czasie zamierzam to zmienić.
~*~
   Układ Elle Kennedy to książka z gatunku New Adult, którą zaczęłam, ale której jeszcze nie miałam okazji skończyć. Sama nie wiem czemu, nie mam na razie nastroju na takie historie. Książkę tę dostałam na Grze o Booktube od Pani Marioli, za co serdecznie dziękuję jeszcze raz! Natomiast Szeptucha Katarzyny Bereniki Miszczuk to książka, którą dostałam za sam udział w GoB! Jestem podekscytowana Szeptuchą, bo mam sentyment do twórczości tej autorki, a sama książka również zapowiada się świetnie!
~*~
    To nietypowe wydanie Igrzysk śmierci, bo w języku łotewskim, dostałam od Mai, za co jeszcze raz również serdecznie dziękuję! Pewnie tej książki nigdy nie przeczytam, ale chociaż będzie się ślicznie prezentować na półce, szczególnie że pierwszy tom w języku polskim mam w tej filmowej oprawie, a dwa kolejne już w tej standardowej.

~*~
   Ktoś mnie pokocha to egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Otwartego. Tutaj mówię o jednym z dwunastu opowiadań, konkretnie o tym autorstwa Tima Federle'a. Co do całości... nie przeczytałam i raczej nie zamierzam, a przynajmniej nie teraz. Za rok? Kto wie, chociaż wtedy to już na pewno mi się nie spodoba. Słyszałam dużo negatywnych opinii o tych opowiadaniach i powiem szczerze, że nawet jeśli są to tylko 30-40 stronicowe historyjki, to wole nie marnować na nie czasu. No, chyba że będę miała humor na lekki odmóżdżacz.
~*~
   Jedna z moich ulubionych zdobyczy z wakacji, czyli Harry Potter and The Cursed Child, którego recenzję już możecie przeczytać na blogu, o tutaj. Chociaż sama fabuła nie powala, również realizacja nie jest górnolotna, to jestem zachwycona, choćby tym wydaniem. Jestem jednak raczej zwolenniczką, niż przeciwniczką tej ósmej części i Wam ją serdecznie polecam!
~*~
    Te trzy tomy Liryków najpiękniejszych upolowałam po 9 złotych za sztukę, w Dedalusie. Zostałam niemal zmuszona do ich kupienia przez P42, ale w sumie nie żałuję, bo książeczki są prześlicznie wydane. W kolekcji jest 9 tomów (a przynajmniej tyle było w sklepie) i mam cichą nadzieję, że może kiedyś zbiorę je wszystkie.
~*~
   Nareszcie udało mi się zacząć kompletować Kruczy cykl, który wcześniej wypożyczałam z biblioteki albo pożyczałam od Klaudii. Pierwszy tom dostałam w prezencie od Marty, za co serdecznie dziękuję (choć nie wiem, czy Marta czyta mojego bloga), natomiast drugi tom udało mi się, a raczej Klaudii, upolować w Empiku na promocji -30%, także żal nie skorzystać. Na razie zbieram się do zakupu Wiedźmy z lustra, ale chyba poczekam na premierę czwartej i zarazem ostatniej części, żeby kupić wszystko od razu.
~*~
   Jeśli jeszcze nie słyszeliście o milk and honey to nie wiem, żyjecie chyba po kamieniem. Jest to, z tego co słyszałam, przepiękny zbiór wierszy o różnej tematyce. Miałam okazję czytać już kilka, ale na razie nie chcę się na ten temat wypowiadać. Książka jest jednak prześlicznie wydana, tyle mogę powiedzieć. Kupiła ją dla mnie kuzynka w Wielkiej Brytanii, jeśli ktoś byłby ciekawy.
~*~
   Neverwhere, czyli Nigdziebądź w języku polskim, to książka Neila Gaimana, którego miałam okazję, jak na razie czytać tylko Koralinę. Jak na razie nie jestem przekonana, ale Maja bardzo go lubi, więc postanowiłam dać szansę temu autorowi. Szczególnie, że dorwałam tę książkę na super promocji, bo kosztowała mnie tylko 15 złotych, gdzie cena wynosi normalnie 99 #alicjamistrzynipromocji
~*~
    Jeden z trzech egzemplarzy recenzenckich z ubiegłych miesięcy to Pelikan, którego recenzji niestety na blogu jeszcze nie ma, ale postaram się to jak najszybciej zmienić. Jest to powieść dla dzieci o przyjaźni, więc pokładam w niej duże nadzieje. Dodatkowo wypełniona przepięknymi ilustracjami idealnie nadaje się na wieczorną lekturę.
~*~
    Książka z trzeciej ręki, czyli Cannery Row Johna Steinbecka, to coś co podkradłam rodzicom, a raczej w sumie Tata sam mi ją przywiózł. Ostatnio miałam okazję przeczytać Of Mice and Men tego autora, a w kolejce czekają Grona gniewu. Mam nadzieję, że nagle nie pokłócę się z tym autorem, bo Myszy i ludzie są naprawdę fantastyczni!
~*~
    Kolejna książka, którą dostałam od kuzynki, prosto z Wielkiej Brytanii, to The Unexpected Everything autorstwa Morgan Matson, którą uwielbiam, jeśli nie wiecie. W sumie nie mam bladego pojęcia, o czym jest ta książka, ale wiem, że i tak mi się spodoba. Pokładam w niej jeszcze większe nadzieje, niż w poprzednich powieściach pani Matson. No i ta okładka!!!
~*~
    This Modern Love to wyjątkowy zbiór listów o miłości, o rozstaniu, zauroczeniu i o życiu, po prostu. Will Darbyshire zrobił niesamowity projekt, który teraz można oglądać za pomocą tejże właśnie książki. Magiczna, nieco smutna i piekielnie prawdziwa. Recenzja jest już na blogu.
~*~
   Ucznia architekta otrzymałam w prezencie bez okazji od Klaudii, tażke wiecie już kto ma najlepszą przyjaciółkę na świecie! Jeszcze nie czytałam, ale w tej powieści pokładam ogromne nadzieje. Ktoś czytał? Jak wrażenia?
~*~
   Wyspa X to książka mojej znajomej po fachu, czyli Marysi, booktuberki z kanału Książki rządzą. Jeśli jeszcze Marysi nie znacie, to koniecznie do niej zajrzyjcie, a i książką się zainteresujcie, bo zapowiada się naprawdę świetnie! Dostałam również super ekstra uroczą dedykację i niedługo też szykuje się na naszych kanałach pewna niespodzianka, także czekajcie!
~*~
   Dajcie znać, co sądzicie o moich zdobyczach i co powinnam przeczytać jak najszybciej, by Wam to zrecenzować! No i koniecznie napiszcie, co Wam udało się kupić w ciągu tych wakacji, bo jestem bardzo ciekawa!!! 

P O Z D R A W I A M  S E R D E C Z N I E

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka