Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

niedziela, 31 lipca 2016

Seria książkowo-zdjęciowa #lipiec2016

H E J K A ! Cześć! Dzisiaj witam się z Wami w podsumowaniu zdjęciowym lipca. I jak to zwykle ja, pewnie myślicie, że powiem zaraz, jak bardzo szybko upłynął mi ten miesiąc. I wiecie co? Mylicie się. Po raz pierwszy w historii tego bloga piszę, że chcę by czas zaczął szybciej płynąć. Na jesieni zdarzy się tylko cudownych rzeczy, że ja nie wiem, jak ja do tego czasu wytrzymam! S e r i o. Ale nie będę już przedłużała, bo zwykle się rozpisuję, także zapraszam do tego posta. Poniżej macie też moją lipcową playlistę dostępną na Spotify, także jeśli chcecie, to sobie posłuchajcie, zapraszam serdecznie.

M I Ł E G O  O G L Ą D A N I A









































































P O Z D R A W I A M  S E R D E C Z N I E 
i życzę zaczytanego sierpnia

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka