Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

piątek, 24 czerwca 2016

Seria Lux #5 Opposition // Jennifer L. Armentrout

"V i ostatni tom bestsellerowej serii Lux
Katy wie, że świat zmienił się w noc, gdy przybyli Luksjanie. Nie wierzy, że Daemon nie zrobił nic, kiedy jego rasa groziła usunięciem ludzkości i hybryd z powierzchni Ziemi. Jednak granice między dobrem a złem rozmyły się.
Daemon zrobi wszystko, by uratować tych, których kocha, nawet jeśli ma to oznaczać zdradę. Wkrótce odróżnienie wroga od przyjaciela stanie się niemożliwe, a świat zacznie się walić dookoła nich. Cena za uratowanie przyjaciół i ludzkości może okazać się bardzo wysoka."
- lubimyczytac.pl


 // Myślę, że jeśli komuś ufamy, to wszyscy jesteśmy wariatami //

   Zapewne wiecie, jakie jest moje zdanie o dawaniu szansy każdej książce. Pisałam o tym wiele razy, ale najdłużej wypowiedziałam się na ten temat tu. Jednakże wiecie co? Ten miesiąc zmienił bardzo dużo i wiece co?! Mam dość! Mam dość czytania beznadziejnych książek, męczenia się z nimi, a później mówienia o tym, że są beznadziejne (Czerwona królowa jest wyjątkiem hehe). Dlatego kiedy rozpoczęłam lekturę Opposition i już od pierwszych stron była słaba, stwierdziłam, że czas najwyższy ograniczyć te głupie młodzieżówki, które nie wnoszą nic do mojego życia. Mam dość czytania po to, by dojść do wniosku, że pięciotomowa seria była tak słaba, że nie warto sięgać nawet po fajny pierwszy tom! Jak się więc domyślacie, przechodząc już do meritum sprawy, Opposition było beznadziejne! Cóż, beznadziejność tej książki to chyba niedopowiedzenie roku, ale przejdźmy dalej. 

   Kat i Daemon muszą stawić czoła zagrożeniu, jakie na nich czyha, chociaż w tym tomie są raczej oddzielnie, niż razem. Ich życie obróciło się o sto osiemdziesiąt stopni i każde z nich jest świadome tego, że nigdy nie będzie tak, jak dawniej i wszystko to zostanie w ich pamięci na zawsze. Czy w końcu razem uda im się pokonać tych, którzy nie pochwalają ich związku, ale i którzy chcą zniszczyć całą planetę? Tego dowiecie się czytając Opposition, ale nie wiem, czy warto. 

   Kiedyś czytanie książek z tej serii sprawiało mi tyle radości, że nie mam pojęcia, jak to się stało, że teraz mam tego wszystkiego dosyć. To już nie jest to samo, coraz większe schematy ze Zmierzchu nie ułatwiają sprawy. Osoba która nawet sagi Stephenie Meyer nie lubi, i tak przy Serii Lux będzie wychwalał jej książki pod niebiosa. Ja nie wiem, co się stało ze stylem autorki i jej pomysłami na całkiem fajną historię. Wyparowały tak samo jak moje chęci czytania młodzieżówek.

   Nie miałam ochoty czytać tej książki, kiedy już ją zaczęłam, ale przemogłam się i nigdy więcej! Z tego co słyszałam, Jennifer L. Armentrout ma w planach (o ile już to nie wyszło za granicą) powieść z perspektywy Daemona. I tak jak w zeszłym roku może bym i sięgnęła, tak teraz temu pomysłowi mówię zdecydowanie nie! Broń Boże, bym się za to zabierała. Tak samo jest z Obsesją, czyli dodatkiem, który opowiada o życiu Huntera, który przewinął się na pewno w Opposition, ale czy w poprzednich, to nawet nie wiem. 

   Nie polecam, wręcz odradzam. Zawiodłam się totalnie i nie chcę, żeby i Was to spotkało. Może i Obsydian jest fajny i zapowiada ciekawą serię, ale to, co dostajemy później nie jest warte naszego stresu i złorzeczenia na autorkę, bohaterów i to, co się dzieje. Wiem, że kiedyś Wam to polecałam, ale teraz już nie. Koniec tego. Nie będę czytać złych książek i Wy też tego nie róbcie. Nic w tej historii się nie klei, wszystko wkurza i denerwuje, a bohaterowie to istne koszmarki, których nigdy nie chciałabym spotkać w prawdziwym życiu. I wierzcie mi, Wy też tego nie chcecie.

// Ludzie to najbardziej uparte stworzenia w kosmosie //

★★★★☆☆☆☆☆☆

Seria Lux #5 Oppostition, Jennifer L. Armentrout; Wydawnictwo Filia, 

Recenzje poprzednich tomów
Obsydian | Onyks | Opal | Origin | Opposition

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka