Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

niedziela, 6 marca 2016

CHODŹ ZE MNĄ DO KSIĘGARNI #3 Księgarnia Autorska w Złotych Tarasach


   Kocham ten moment, kiedy przeglądając Instagrama natykam się na różne ciekawe miejsca, szczególnie w Warszawie. Jak większość z Was wie, chociaż spędziłam tutaj już prawie połowę swojego życia (prawie robi wielką różnicę, ale oj tam, oj tam) to nie znam wszystkich zakątków, fajnych miejsc ani przede wszystkim: wszystkich księgarni. Wydaje mi się jednak, że to dobrze, bo dzięki temu o swoich odkryciach mogę Wam napisać. I dzisiaj przyszedł taki moment, w którym właśnie podzielę się z Wami moim nowym odkryciem, a mianowicie Księgarnią Autorską w Złotych Tarasach. 

   Z tego, co się dowiedziałam, założycielem tej sieci (póki co są tylko trzy placówki, jedna w Warszawie, druga w Sanoku, a trzecia we Wrocławiu) jest Wydawnictwo Znak. Zdziwiłam się, gdy się o tym dowiedziałam, ale nie było to negatywne zaskoczenie. Chwali się to temu wydawnictwu, bo ta księgarnia jest fenomenalna! W niej na pewno poczujecie się jak w domu. Łóżko, kanapa, fotele, stoliki z różnymi rzeczami, które większość z nas na pewno ma w domu oraz wanna, tak, dobrze przeczytaliście - to tylko część tego, co tam znajdziecie. Kuchenny blat? Proszę bardzo! Pod względem wizualnym jest to na pewno jedna z najlepszych księgarni, w jakich miałam okazję być i na pewno nie raz jeszcze tam zawitam.

 

   Jeśli chodzi o ceny to nie jest tu tak kolorowo, bo raczej promocji nie ma, przynajmniej wtedy, gdy ja byłam, to ich nie było, ale raz na jakiś czas można sobie pozwolić na książkę za pełną cenę. Szczególnie, że to, jak pakują wynagradza chyba cenę okładkową! Możecie zobaczyć to na zdjęciach powyżej lub w filmiku. W dodatku do każdej zakupionej książki możecie dostać kawę albo czekoladę (tak mi się wydaje) zupełnie za darmo. 

   Co mi się podoba w tej księgarni jeszcze? Akurat gdy ja byłam, żadnego eventu nie było, ale z tego co się orientuję, bardzo często organizowane są tam spotkania autorskie i inne różne ciekawe akcje, w których może kiedyś wezmę udział, jeszcze nie wiem. W każdym razie gorąco Wam polecam odwiedzić Księgarnię Autorską, jak będziecie przejazdem w Warszawie, albo jak tu mieszkacie, to naprawdę warto się tam wybrać.

   W Autorskiej kupiłam sobie tylko jedną książkę, bo aktualnie ma szlaban na ich kupowanie i jest to powieść jednotomowa pod tytułem Tam, gdzie śpiewają drzewa. Słyszałam o niej wiele, ale co konkretnie, to nie pamiętam. Sama chcę się przekonać, w dodatku ta książka ma tak cudowną oprawę graficzną, że żal nie mieć jej na swojej półce... No i do tego dokupiłam sobie dwie kocie zakładki, które są CU-DO-WNE! Nikomu ich nie oddam!



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka