Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

poniedziałek, 22 lutego 2016

CHODŹ ZE MNĄ DO KSIĘGARNI #2 Czuły Barbarzyńca

 Hejka naklejka!

    Wiem, że post z tej serii pojawił się również kilka dni temu, ale po prostu nie mogłam się powstrzymać i musiałam zrobić kolejny! Bardzo, ale to bardzo dużo radości sprawia mi robienie tych filmików i przygotowywanie postów, chociaż to nic specjalnego. Ale dzisiaj przychodzę do Was z poleceniem kolejnej księgarni, która również jest kawiarnią. Mówię tu o Czułym barbarzyńcy w Warszawie, który mieści się na ulicy Dobrej 31.

   Nie miałam nigdy wcześniej okazji być w tym miejscu, ale jest ono naprawdę, naprawdę fajne. Razem z Mrówą wybrałyśmy się tam dzisiaj (nieważne, że padało i tak było super) i spędziłyśmy ze dwadzieścia minut podziwiając książki (i nie tylko), których wcześniej nie widziałyśmy na oczy. 


   Czuły Barbarzyńca to księgarnia, w której dostaniecie nowości książkowe, jednakże nie takie, jak w Empiku, a przynajmniej nie w takiej ilości. Możecie dorwać tutaj chociażby limitowaną edycję Alicji po Drugiej Stronie Lustra, która przyznam Wam prezentuje się prześlicznie (może kiedyś ją dorwę), niestety, z tego wszystkiego nie mam zdjęcia, a czy widać ją na filmiku to szczerze mówiąc, nie pamiętam. Dużo jest książeczek dla dzieci, które są naprawdę prześlicznie wydane, najwięcej można tam jednak spotkać klasyki, która prezentuje się na półkach przecudownie! 

   Ponadto w Czułym Barbarzyńcy możecie kupić książkowe gadżety, takie jak etui na książki lub inne duperele, ale również kubki od Muurli (ja mam swój z Muminkami i gorąco polecam), no i przede wszystkim artykuły papiernicze od Moleskine (marzy mi się jakiś cudny, ślicznie oprawiony notatnik, ale są cholernie drogie). No i największa gratką chyba w tym jest kawiarnia, która nadaje temu miejscu naprawdę fantastycznego klimatu. Stoliki, kanapy i fotele są również ustawione na pięterku, nie ma tam zbyt dużo miejsca (niestety, nie mam tego uwiecznionego na filmiku ze względów takich, że siedzieli tam ludzie i trochę się bałam ich nagrywać), ale wierzcie mi na słowo, jest super! Na pewno kiedyś wybierzemy się z Klaudią tam na kawę i wtedy damy Wam znać! 

   Stety, albo i nie, nic sobie nie kupiłam, gdyż poczyniłam ostatnimi czasy zbyt wielkie książkowe zakupy, ale na pewno jak coś stamtąd będę mieć, to dam Wam znać! Jeśli jesteście przelotem w Warszawie, to koniecznie zajrzyjcie, a jeśli do Krakowa macie bliżej, to koniecznie idźcie tam, bo z tego co wiem, tam Czuły Barbarzyńca również jest.


Mam nadzieję, że zarówno post, jak i filmik się Wam spodobał, bo na pewno będzie takich więcej! 
Pozdrawiam cieplutko i życzę zaczytanego wieczoru!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka