Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

sobota, 2 stycznia 2016

Seria książkowo-zdjęciowa #grudniopad2015


Dzień dobry, cześć i czołem! 
   Dzisiejszy post robiony na szybko, w pośpiechu, bo oczywiście zapomniałam, że zaplanowałam go na... wczoraj, no właśnie. Ale, ale... Nieważne, mam nadzieję, że i tak Wam się podoba (znów krótki i mało zdjęć, wiem -.-). Postaram się w kolejnych miesiącach porobić więcej fotek (szczególnie książkowych), ale nic nie obiecuję, więc musicie mi wybaczyć, gdy będą one marne i ubogie, tak jak w ciągu kilku ostatnich miesięcy.
  Nowy Rok się zaczął, a ja... znów zanudzam i znów przychodzę prawie z niczym. Cóż, zobaczymy, jak to mówią, jaki początek roku, taki cały rok. OBY NIE.
Zapraszam Was do przeglądnięcia tego, co udało mi się uwiecznić na fotkach w grudniu. Nie jest tego dużo, ale lepszy rydz, niż nic!




 









































Szczęśliwego Nowego Roku raz jeszcze! :*
 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka