Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

niedziela, 31 stycznia 2016

Podsumowanie miesiąca #styczniorek2016


   Czy ktoś zechce wyjaśnić mi, dlaczego ten czas tak szybko leci? Dlaczego dni nie mogą ciągnąć się tak wolno, niczym ślimak, który nie ma ochoty na dalszą podróż? Dlaczego jedna dwunasta 2016 roku gdzieś mi umknęła, a ja nie mam pojęcia gdzie i kiedy? Cóż, dziwne to, ale może kiedyś odpowiem sobie na te pytania, tymczasem chciałabym Was zaprosić na podsumowanie miesiąca. Filmik z moim TBR na luty powinien pojawić się na dniach, natomiast WRAP UP będzie dopiero pod koniec lutego, razem właśnie z WRAP UP-em z tegoż miesiąca, bo nie mam kiedy go nagrać i z Waszą pomocą doszłam do tego, że najlepiej będzie połączyć te dwa filmiki, szczególnie, że wiem, że w lutym dużo nie przeczytam. Także już nie będę przedłużała i zapraszam do dalszej części posta!

CO UDAŁO MI SIĘ PRZECZYTAĆ?


   Styczeń 2016 zaliczam do bardzo, ale to bardzo udanych miesięcy pod względem czytelniczym. Jestem zadowolona z wyniku, jaki udało mi się uzyskać i (w większości) z książek, jakie przeczytałam. W całości przeczytałam 8 książek plus jakieś 150 stron z W stronę architektury oraz nieco ponad 200 z Linii serc, więc nie jest najgorzej, moim zdaniem oczywiście.
   Najlepszą książką przeczytaną w styczniu były Inne zasady lata, natomiast najgorszą, na której totalnie się zawiodłam były Kroniki Bane'a, moim zdaniem zbędny dodatek w tej serii.

 CO PLANUJĘ PRZECZYTAĆ?

 

    Mam wrażenie, że w moich planach na luty coś pochrzaniłam, bo brakuje jednej książki, którą umieściłam w filmiku, ale niestety, nie sprawdzę, jaka to książka, bo nie mam jak. Jednak to są moje priorytety na luty (wiem, że wszystkiego nie przeczytam, ale pokazuję, bo wiem, że jesteście ciekawi). Także, jak coś w ogóle w lutym czytać będę to z puli tych książek. Najbardziej jestem ciekawa Uroczyska! 

CZEGO SŁUCHAŁAM?

  

   A tego słuchałam, jeśli jesteście ciekawi. Powiem Wam szczerze, że te dwie playlisty są do siebie bardzo podobne, ale są piosenki, które się nie powtarzają, więc jeśli chcecie, to posłuchajcie, posprawdzajcie i dajcie mi znać, która nuta podobała się Wam najbardziej :) 

Czytaliście coś z tych książek? Planujecie? A co Wy przeczytaliście w styczniu i jakie macie plany na luty? Dajcie znać w komentarzu! 

!!!CZYTELNICZEGO DNIA ŻYCZĘ!!!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka