Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

wtorek, 19 stycznia 2016

#CzytamyRazem



*zdjęcie pochodzi z materiałów otrzymanych od Wydawnictwa Otwarte

Idea jest prosta i chcemy ją szeroko ogłosić światu! Córki i ich mamy. Czy oprócz kosmetyków i ciuchów, mogą sobie jeszcze coś polecać? Tak. Książki! Mama poleca książkę córce, córka poleca książkę mamie. Mama wpoiła kiedyś miłość do książek córce, teraz mają ulubione tytuły. Mama nie ma czasu na czytanie, córka tak i podrzuca mamie tytuły, lub na odwrót. Wersji może być wiele, ale docelowo zakończenie jest jedno - mamy i córki dzielą pasję do książek wspólnie, dyskutują o książkach, wymieniają się nimi, sprawiają sobie książkowe prezenty. 

*zdjęcie pochodzi z materiałów otrzymanych od Wydawnictwa Otwarte

Moja mama jest właśnie w trakcie czytania Linii serc, a zaraz po niej zabieram się za nią ja. Jestem ciekawa, jak przypadnie mi do gustu, ale przede wszystkim jestem ciekawa, jak wyjdzie nam, mi i mojej mamie, napisanie recenzji. Jestem tym podekscytowana! Ale o tym będzie więcej w recenzji, na pewno! 

Napiszcie mi, co sądzicie o tej akcji i czy bierzecie w niej udział!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka