Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

czwartek, 31 grudnia 2015

PODSUMOWANIE ROKU 2015



Hejka naklejka!

   Mam nadzieję, że Święta minęły Wam w ciepłej i rodzinnej atmosferze, ale teraz już rok 2015 się kończy, więc przyszła pora na jego podsumowanie! Zacznę może od przeczytanych książek, a potem przejdę do mniej ważnych rzeczy. Ten post nie będzie jakoś super długi i ciekawy, tak więc w sumie, nie wiem po co go piszę, tak szczerze mówiąc XD No ale, zamykamy już 2015 i otwieramy się na nowe książkowe (i nie tylko) możliwości, jakie niesie za sobą najbliższy rok!






Według lubimyczytac.pl przeczytałam 114 książek w 2015 roku. I jestem z tego wyniku mega, mega zadowolona!

   Raczej nie będę wybierała iluś tam najlepszych książek przeczytanych w 2015, bo było ich naprawdę bardzo dużo, tak więc jeśli mnie śledzicie na bieżąco, to wiecie, co mi się podobało, a co nie. Jestem również święcie przekonana, że mało Was obchodzi, ile dokładnie książek w centymetrach przeczytałam, ale powiem tyle: udało mi się przeczytać, tyle ile mam wzrostu i jestem z tego zadowolona! Niestety, wyzwanie książkowe 2015 nie poszło mi tak dobrze, bo go nie ukończyłam, zostało mi chyba 9 (?) albo 13 punktów, dokładnie nie pamiętam. Nie jest najgorzej, ale mogłoby być lepiej. 

   Generalnie w 2015 roku wydarzyło się bardzo, bardzo dużo, nie tylko pod względem czytelniczym, ale również w moim prywatnym życiu, o większości wiecie, jeśli obserwujecie mnie na snapie (alickaczyta <- zapraszam), to zapewne wiecie, oczywiście nie o wszystkim, ale jednak. 

https://www.youtube.com/channel/UCxgLVxQ6rXl0oQeSuKjGDsA   W tym roku założyłam również kanał na YouTube i szczerze mówiąc, to nagrywanie spodobało mi się bardziej, niż pisanie, ale zobaczymy, jak to wyjdzie w 2016 roku. Jeszcze się zastanawiam. 

*po kliknięciu na zdjęcie zostaniecie przeniesieni na mój profil 

Szczęśliwego i zaczytanego Nowego Roku!
 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka