Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

środa, 30 grudnia 2015

Podsumowanie miesiąca #grudniopad2015



CO PRZECZYTAŁAM?

   U mnie średnio, tak jak ostatnio mogliście zauważyć, ale cóż, nieważne. Cieszę się, że i tak czytam, mimo że nie są to jakieś niebotyczne ilości. Najważniejsze, że większość przeczytanych przeze mnie powieści jest naprawdę, naprawdę dobra, a jedna z nich jest nawet nieprzyzwoicie genialna. Która? Och, już mówię, ale zapewne się domyślicie, gdy zobaczycie listę przeczytanych przeze mnie książek!

   Czy wspominałam, że cię kocham oraz Piątą porę roku przeczytałam w całości, natomiast drugi tom Ostatniej spowiedzi jak i Zaginięcie zaczęłam i prawie kończę, ale wiem, że już w 2015 roku tego nie przeczytam, a szkoda. Ale cóż, mówi się trudno :)

   Razem przeczytałam zatem 1402 strony i nie jest to nawet taki zły wynik, w sumie to jestem z niego nawet zadowolona i szczerze powiedziawszy, to po tym nie spodziewałam się nawet tysiąca stron, a tu takie zaskoczenie.

CO PLANUJĘ PRZECZYTAĆ?

   Jak możecie zobaczyć, od jakiegoś czasu moje plany skutecznie się nie spełniają, cóż, takie życie, jak to mówią, ale ja i tak lubię pokazywać Wam (nawet jeśli w ciągu miesiąca się to zmienia), co chciałabym przeczytać. 

   Tym razem już na pewno OBIECUJĘ skończę czytać Pisiont twarzy Grey'a! Kroniki Bane'a, Czerwień Rubinu oraz W 80 dni dookoła świata to moje nowości pożyczone z biblioteki i mam nadzieję, że chociaż tym razem uda mi się oddać przeczytane książki. Także, trzymajcie za mnie kciuki.

   Prawdopodobnie jakieś książki będą jeszcze dochodzić do tych planów, o ile w ogóle mi się coś uda z nich zrealizować, ponieważ prawdopodobnie dostanę kilka do recenzji od wydawnictwa Feeria Young, na pewno drugi tom Plagi samobójców, czyli Kurację samobójców będę miała i od razu się za nią zabiorę. Już nie mogę się doczekać, to było po prostu świetne!

CZEGO SŁUCHAŁAM?



   Tak więc dzisiaj prezentuję Wam moje cztery playlisty, chociaż dwie to raczej wszystkie piosenki sosjerek/dżaków wrzucone do jednego folderu, żeby wszystko działało tak, jak trzeba. Pierwsza połowa miesiąca zdecydowanie należy do grudnipada oraz larry af dziwicie się, bo ja nie XD

CO SIĘ DZIAŁO? 

   W sumie to nic specjalnego. Kolejny (i ostatni) miesiąc 2015 roku minął mi raczej okej, bez większych rewelacji, ale miło, ze względu na Święta Bożego Narodzenia. Na ostatnie trzy dni jestem chora, ale kto by się tym przejmował, na pewno nie ja XD Widzicie jaka jestem nudna? XD Nawet w ten czas nie czytałam, ale wstyd.

Dobra, w sumie to ten post dobiega końca. Mam nadzieję, że Wam grudzień minął przyjemnie i przeczytaliście więcej niż, a tymczasem chcę Wam życzyć szczęśliwego Nowego Roku, ale nie martwcie się. Spotkamy się jeszcze w 2015, jutro, z postem podsumowującym cały rok 2015 :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka