Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

wtorek, 15 grudnia 2015

Hasztag seriale #3





   Hejka naklejka! Dzisiaj przychodzimy do Was z kolejną odsłoną serii Hasztag seriale i postanowiłyśmy pokazać Wam kilka polskich seriali, godnych uwagi, bo nie oglądamy tylko zagranicznych produkcji. Mamy nadzieję, że coś Was zainteresuje i jak zaczniecie oglądać, to koniecznie dajcie nam znać, jak Wam się podobało!

ASIA

Prokurator | 2015 | Kryminał | 1 sezon | Jacek Koman, Wojciech Zieliński, Magdalena Cielecka, Dorota Kolak

   Jeden z lepszych polskich seriali, jakie kiedykolwiek oglądałam. Trzyma w napięciu do samego końca, ciężko domyślić się zakończenia. Scenariusz napisali bracia Miłoszewscy (jeden z Panów pisze świetne kryminały). muzyka świetnie dopełnia fabułę, no cud, miód i orzeszki. Nie mogę się nachwalić.

   Głównym bohaterem jest prokurator Kazimierz Proch. W każdym odcinku wraz z komisarzem Witoldem Kielakiem próbuje rozwikłać sprawy morderstw. Dodatkowo przez wszystkie 10 odcinków, widz poznaje historię pana prokuratora - przed kilkunastu laty uprowadzono jego syna, którego do tej pory nieodnaleziona. Jednak tajemnicza kobieta dzwoni do Procha i twierdzi, że odnalazła jego syna. Jednak za informacje pan prokurator będzie musiał słono zapłacić. I wcale nie chodzi o pieniądze.

   Po zakończeniu ostatniego, dziesiątego, odcinka bardzo żałowałam, że to już koniec. mam naprawdę wielką nadzieję, że będzie kontynuacja.

Skazane | 2015 | Obyczajowy | 1 sezon | Monika Krzywkowska, Paulina Gałązka, Olga Bołądź, Beata Scibakówna, Ireneusz Czop, Antoni Pawlicki, Wojciech Błach, Rafał Fudalej

   Nie obejrzałam całego sezonu, bo przez brak czasu przegapiłam kilka odcinków, a chciałam wiedzieć o co chodzi. W każdym razie serial jest naprawdę fajny i na pewno nadrobię zaległości. :D

   Serial opowiada historię czterech kobiet, których mężczyźni są w więzieniu. Wszystkie kobiety są matkami, wszystkie kierują się dobrem własnych dzieci, dlatego losy bohaterek toczą się naprawdę różnymi dziwnymi torami.

   Serial przedstawia kobietę jako osobę, która jest silna i poradzi sobie z największymi przeciwnościami losu. kobietę, która pomimo miłości do mężczyzny, będzie kierować się dobrem własnym i swojego dziecka. Niewiele jest na polskim rynku seriali o silnych bohaterkach.

Singielka | 2015 | 1 sezon | Paulina Chruściel, Filip Bobek, Mateusz Janicki

   Bardzo trywialny i przesłodzony serial o dorosłej kobiecie, która ma rozterki sercowe. Wydaje mi się, że jest trochę zbyt trywialny, ale mimo wszystko oglądanie go sprawia mi radość. 

   Elka pracuje w portalu internetowym. Do pełni szczęścia brakuje jej drugiej połówki. Jej siostra za niecały rok wychodzi za mąż, dlatego Elka postanawia, że do tego czasu znajdzie sobie ukochanego. Na początku sama nie zdaje sobie z tego sprawy, ale wybór jest pomiędzy dwoma mężczyznami, którzy z nią pracują. Mikołaj, wylansowany chłopak, czy Tomasz, najlepszy przyjaciel? Który z nich okaże się godny uczucia Elki?

   Nie każdemu musi się spodobać, ale jeśli jesteście z tych osób, które lubią miłosne historie to na pewno Wam się spodoba.

ALICJA

Prawo Agaty | 2012-2015 | 7 sezonów | Agnieszka Dygant, Leszek Lichota, Daria Widawska

   Jeden z moich ulubionych seriali, gdzie gra również jedna z moich ulubionych polskich aktorek! Fantastyczna fabuła, czasem może nieco naciąga (wybaczcie, ale nie znam się na prawie), ale i tak chce się oglądać każdy kolejny odcinek, a jak wszystkie się skończą, to jest przykro. 

   Pamiętam, jak z niecierpliwością śledziłam nowiki i producenci złamali mi serce, gdy się okazało, że po siódmym sezonie nie będzie już nic. Polecam Wam na długie zimowe wieczory, kiedy już odrobicie lekcje, ale nie będziecie mieli ochoty na czytanie.

Mąż czy nie mąż | 2015 | 1 sezon (?) | Magdalena Schejbal, Marcin Perchuć Magdalena Żak

   Gdy zaczynałam oglądać ten serial, to była nowa produkcja TVN, po której nie spodziewałam się wiele, ale w sumie mile się zaskoczyłam. Serial naprawdę przypadł mi do gustu i chociaż odcinków nie jest za wiele to przy wszystkich (tak mi się wydaje, że obejrzałam już wszystkie) spędziłam naprawdę przyjemnie czas. 

   Nie jest to jakaś wielka produkcja, ambitna i górnolotna, ale przyjemna, do odmóżdżenia na długie wieczory, których jest coraz więcej i które trwają coraz dłużej.

Nie rób scen | 2015 | Joanna Brodzik, Aleksandra Popławska, Monika Mariotti, 

   Tak jak w przypadku Mąż czy nie mąż, widziałam zapowiedź w telewizji i jakoś mnie zaciekawił ten serial. I w sumie wiecie co? Spodobał mi się, dokładnie tak widzę swoje życie za te 10-15 lat, co jest straszne, ale i mega śmieszne. Zupełnie jak ten serial.

   Z tego co słyszałam, nie wszystkim się podoba, czytałam kilka recenzji, w których jest nawet ostro krytykowany, ale mi to nie przeszkadza. Naprawdę lubię go oglądać, mimo że teraz nie mam na to czasu (w dodatku nie wiem, czy wychodzą nowe odcinki XD).

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka