Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

niedziela, 29 listopada 2015

Seria ksiażkowo-zdjęciowa #liściopad2015


Ach jak ten czas szybko leci! Pamiętam jeszcze jak był początek roku, szykowałam się na studniówkę, a tu proszę, teraz to rocznik niżej przygotowuje się do swoich imprez studniówkowych, a ja skończyłam szkołę, a teraz zajmuję się planowaniem kolejnego roku, już 2016, bo miesiąc został do końca tego. Jakbyście jeszcze nie wiedzieli. Ale nieważne! Dzisiaj chciałabym do Was przyjść z kolejnym postem, przedostatnim już w tym roku, podsumowującym to, co działo się w moim życiu. Niestety, ale nie mam ani czasu na czytanie, ani na robienie czegokolwiek ciekawego, tak więc... jest mało zdjęć i są nudne, ale po prostu nie mam siły na zajmowanie się takimi rzeczami. Wybaczcie. I mam nadzieję, że i tak notka przypadnie Wam do gustu.  






















Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka