Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

środa, 25 listopada 2015

GIRL ONLINE TAG



   Śmieszna sprawa, zostałam nominowana do tego tagu przez Monikę z bloga Recenzje by Monicas Books (serdecznie dziękuję) jednakże nie miałam jeszcze okazji przeczytać tej książki (choć mam ją na półce) i nie wiem, czy prędko to zmienię. No ale stwierdziłam, że nie będę czekała, aż tę powieść przeczytam, bo to byłoby bez sensu i czekalibyście na ten tag bardzo długo, tak więc dzisiaj do Was z nim przychodzę.

Girl Online, czyli książka, która była twoją tajemnicą. 

   Jakoś nigdy specjalnie nie ukrywałam się z tym, jakie książki lubię, ale jestem przekonana, że nie warto głośno mówić o tym, że lubi się sagę Zmierzch. Ale wiecie co? Mam to gdzieś, kocham tę serię i czytałam ją kilka raz i nie obchodzi mnie, że wszyscy uważają te książki za totalne gnioty. Mam do nich ogromny sentyment i wiem, że jeszcze nie raz będę je czytała. Mówmy głośno o tym, co się nam podoba!

Penny, czyli bohaterka niepewna siebie. 

   Wydaje mi się, że taką bohaterką jest Aimee z Cudownego tu i teraz (link do recenzji). Wprawdzie później to się troszkę zmienia, ale na początku na pewno jest to osoba niepewna siebie i mająca bardzo dużo kompleksów. Jednak i tak ją lubię, szczególnie, że zagrała ją jedna z moich ulubionych aktorek!

 
Noah, czyli bohater, który skradł Twoje serce. 

   Tak na czasie, czyli z książek, które aktualnie czytam - Gilbert Blythe, panie i panowie, zapewne się nie domyśliliście! Ciągle teraz trąbię, na prawo i lewo, że Gil skradł moje serce, zakochałam się i już nie ma od tego ucieczki. Żałuję tylko, że nie stało się to wcześniej, ale... lepiej późno niż wcale, prawda?

Pan Beaconsfield, czyli bohater, który za bardzo się stara. 

   Może Ron z Harry'ego Pottera nie jest idealnym przykładek, ale póki co jedynym, jaki przychodzi mi do głowy. Jestem pewna, że jego starania nie są negatywne, uwielbiam Rona, ale nie oszukujmy się, posiadanie Wybrańca jako najlepszego przyjaciela może nieco wjechać człowiekowi na ambicję. 


Megan, czyli denerwujący bohater poboczny. 

   Taką bohaterką jest bez wątpienia Margot z Do wszystkich chłopców, których kochałam. Jest to siostra głównej bohaterki, której nie ma aż tak dużo w książce, ale tak bardzo mnie ta dziewucha irytowała, że miałam ochotę ukręcić jej łeb po prostu. Nie cierpię jej i nawet jeśli później się zmieniła, albo przynajmniej wytłumaczyła swoje zachowanie, to dla mnie i tak była głupią, tępa idiotką, której nie chciałabym spotkać w prawdziwym życiu. 

Zoella, czyli twój ulubiony autor. 

   Ciężko mi wybrać jednego, więc dam dwoje. Rowling i Riordan! Czy musze dodawać coś więcej? W sumie jestem ciekawa, czy jakby się zebrali w sobie i napisali razem książkę to byłaby jeszcze lepsza niż ich serie razem więte. Hm, co wy na to? Joan, Rick, nakazuję Wam napisać razem coś. Zróbcie to dla mnie i dla ludzkości. Będziemy Wam dozgonnie wdzięczni.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka