Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

poniedziałek, 5 października 2015

3/4 wyzwania książkowego 2015 za nami!


Posty podsumowujące poprzednie miesiące
Styczeń/luty/marzec | Kwiecień/maj/czerwiec | Lipiec/sierpień/wrzesień | Październik/listopad/grudzień (podsumowanie całego wyzwania)


   W ciągu tych trzech miesięcy udało mi się dopasować do wyzwania kilka książek. Aż po horyzont, które było wspaniałe, dałam do główny bohater ma imię na tę samą literę, co ja. Jeśli nie wiecie, to główna bohaterka tej powieści ma na imię Amy, ja Alicja. Więc i tu A i tam A. Uwikłane, czyli 9 tom z serii Słodkich kłamstewek dopasowałam do istnieje serial jej podstawie. Wprawdzie można by było polemizować na ile serial jest zgodny z książkami, ale już nie wnikajmy w szczegółu. Istnieje? Istnieje, więc nie marudźcie. Oddychając z trudem dopasowałam do tej kategorii - wydana w 2015 - już w styczniu, ale udało mi się przeczytać w lipcu, więc jak najbardziej się nadaje, mimo że przeczytałam również kilka innych książek wydanych w tymże roku. Bałam się, że nie uda mi się nic dać do punktu akcja rozgrywa się w mieście, w którym mieszkam, no bo ile książek ma akcję umiejscowioną w Warszawie? Ale znalazłam i tą powieścią jest Ja, diablica, ale równie dobrze mogłam dać tu Kasację Remigiusza Mroza. Ale upsi, już za późno.



   Ostatnie dwie książki, które zaliczyłam do tego wyzwania z okresu od lipca do sierpnia to Ania z Zielonego Wzgórza, którą dopasowałam do kategorii ulubiona mojej mamy, co nie jest do końca prawdą, bo moja mama najbardziej lubi Anię na uniwersytecie, ale ją już też przeczytałam, więc nie ma spiny. Nie mam jednak możliwości zrobić zdjęcia z trzecim tomem Ani, więc po prostu wrzucam to. Greccy bogowie według Percy'ego Jacksona i kategoria napisana przez ulubionego autora, ale jeszcze nieczytana powinny zostać powieszone w wall of shame. Żal mi samej siebie, że nie przeczytałam jej od razu po premierze, ale cóż... Tym razem sytuacja się nie powtórzy (mam nadzieję!) i nowości od Ricka będę czytać na bieżąco.

Na dziś to tyle. Koniecznie dajcie mi znać, czy Wy bierzecie udział w tym wyzwaniu i jeśli tak, to jak Wam idzie!  

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka