Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

niedziela, 30 sierpnia 2015

Podsumowanie miesiąca (Sierpniowy WRAP UP + TBR na wrzesień)


SIERPNIOWY WRAP UP


Starter - Lissa Price -> 400 stron; 2,8 cm                                             ★★★★☆☆☆☆☆☆
Mara Dyer: Zemsta - Michelle Hodkin -> 411 stron; 2,5 cm                     ★★★★★★☆☆☆☆
Rywalki - Kiera Cass -> 333 strony; 2,4 cm                                           ★★★★★☆☆☆☆☆
BYŁO HOPELESS, ALE ZREZYGNOWAŁAM Z CZYTANIA
Papierowe miasta - John Green -> 397 stron; 2,9 cm (czytana ponownie) ★★★★★★★★☆☆


Królowa lata - Melissa Marr -> 373 strony; 2,3 cm                                 ★★★★☆☆☆☆☆☆
NIE DAŁAM RADY PRZECZYTAĆ LAWENDOWEGO POKOJU - TO JAKIŚ KOSZMAR
udało mi się przeczytać 96 stron i nie zamierzam czytać więcej
Jeśli zostanę - Gayle Forman -> 248 stron; 1,5 cm                               ★★★★★★☆☆☆☆ 
Jak być szczęśliwym - Lee Crutchley -> 160 stron; 1,3 cm                    ★★★★★★★★☆☆
Oddam ci słońce - Jandy Nelson -> 372 strony; 2,4 cm                         ★★★★★★★★★☆
Kasacja - Remigiusz Mróz -> 496 stron; 3,4 cm                                    ★★★★★★★★★☆


Cień wiatru - Carlos Ruiz Zafón -> 516 stron; 4,6 cm                              ★★★★★★★★★☆
CUDOWNE TU I TERAZ - PRZECZYTANE 46 STRON
FANGIRL - PRZECZYTANE 49 STRON

Przeczytanych książek: 8 w całości + 2/3 Rywalek + fragmenty innych
Przeczytanych stron: 3737
Czytałam średnio 120 stron dziennie.  
Grzbiety przeczytanych książek mają łącznie 24,8 cm.

Najlepsza książka: Kasacja | Oddam ci słońce | Cień wiatru
Najgorsza książka: Starter | Królowa lata |
Największe zaskoczenie: -
Największy zawód: Starter | Mara Dyer: Zemsta | Lawendowy pokój

TBR NA WRZESIEŃ


Wylosowałam kolejne siedem książek na wrzesień. Ale słabo idzie mi realizowanie planów książkowych. Oby teraz wszystko poszło znacznie lepiej. Prawdopodobnie zacznę czytania od Piątej pory roku, która już długi czas stoi na mojej półce. Potem chciałabym zabrać się za Niezbędnik obserwatorów gwiazd oraz Czerwoną królową. Dwie małe książeczki, czyli Kod przeznaczenia i Zespoły napięć przeczytam w mig, mam nadzieję. A na samym końcu wezmę się za Pierwszych piętnaście żywotów Harry'ego Augusta oraz, jeśli zdążę, World War Z, którego wcale a wcale nie chce mi się czytać, nawet nie wiem, po jakie licho kupiłam tę książkę.  

CO SIĘ DZIAŁO W SIERPNIU?

Dużo! Uczyłam się, miałam poprawkę, zdałam poprawkę, pojechałam do Klaudii. W międzyczasie założyłam książkowego snapa - alickaczyta - jeśli ktoś jeszcze mnie nie dodał. Obejrzałam wszystkie sezony Teen Wolfa, zakochałam się w tym serialu, planowałam kilka rzeczy, których póki co zdradzać Wam nie zamierzam. Ale wrzesień to będzie na pewno zabiegany miesiąc. Zresztą, przekonacie się już niedługo! I tak, wiem, miałam nagrać o tym filmik, ale... zrezygnowałam. Dowiecie się dlaczego już niebawem.



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka