Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

wtorek, 25 sierpnia 2015

Oczy wlepione w ekran #11


Oczy wlepione w ekran
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11

   Ostatni filmowy post przyszedł w udziale tylko Asi, dlatego tym razem chciałam, aby zestawienie filmowe było tylko ode mnie. Jednak filmów, które obejrzałam nie było zbyt wiele, więc dwie ostatnie pozycje są od Asi. :)

   W komentarzach tradycyjnie napiszcie, czy coś widzieliście, a może chcecie zobaczyć? Również możecie napisać propozycje filmów, które mogą przypaść mi do gustu.


Szybcy i wściekli | 2001 | Akcja | Vin Diesel, Paul Walker, Jordana Brewster | ★★★★★★★★☆☆

   Przyznam szczerze, że tego typu filmy to nie moje klimaty, ale będąc na wakacjach i oglądając jakiś kanał muzyczny znalazłam piosenkę See you again Wiza Khalify i Charliego Putha, która jest w soundtracku do siódmej części, że postanowiłam, iż obejrzę wszystkie filmy z tej serii. Zaczęłam od pierwszego, tradycyjnie i bardzo mi się spodobał. 

   Film ten opowiada o policjancie, który jest wtyką w gangu organizującym nielegalne wyścigi samochodowe. Wszystko jednak się w końcu zmienia, gdy poznaje on siostrę przywódcy i się w niej zakochuje. Generalnie fabuła chyba jak dla typowego filmu akcji, choć nie jestem pewna. Ale bardzo mi się spodobał ten film, chociaż był nieco przewidywalny. Chętnie będę do niego wracała, bo nawet jak znam zakończenie, to czuję, że oglądanie go po raz kolejny i tak będzie sprawiało mi wiele radości.

Człowiek, który gapił się na kozy | 2009 | Komedia, Szpiegowski | George Clooney, Ewan McGregor, Jeff Bridges | ★★★★★★★☆☆☆

   Oglądałam ten film dosyć dawno i szczerze powiedziawszy to nie zrozumiałam z niego za wiele. W dodatku oglądałam go ze znajomymi na wakacjach, więc też raz to było oglądanie, a raz gadanie i śmianie się. Nie powiem Wam, o czym on dokładnie jest, wiem, kiepska ze mnie recenzentka, ale to chyba całkiem trudno sprecyzować.

   Wiem tyle, że był jakiś facet, który gapił się na kozy, wiem, jestem odkrywcza. Ale dlaczego? Nie powiem Wam, bo się boję, że to spoiler (tak naprawdę nie mam bladego pojęcia). Zdziwicie się pewnie, dlaczego w takim razie oceniłam ten film tak wysoko? Otóż dlatego, że po prostu najzwyczajniej w świecie mi się podobał, ot co. 

W głowie się nie mieści | 2015 | Animacja, Fantasy, Komedia | Amy Poehler, Phyllis Smith, Richard Kind | ★★★★★★★★☆☆

   Nie od dziś wiadomo, że czasem lubię obejrzeć sobie taką animację dla dzieci. Szczególnie jak wybieram się do kina z przyjaciółmi. Tak było w tym przypadku, w dodatku zupełnie spontanicznie. Miłe wyjść, a film był naprawdę fenomenalny.

   Chodzi o to, że każdy z nas ma w głowie centrum sterowania, a w nim kilka lokatorów, czyli emocje - Radość, Smutek, Złość, Strach... Kolekcjonują wspomnienia, fundamenty, które tworzą nasze osobowości. W umyśle pewnej dziewczyny coś zaczyna się psuć. A oni muszą sobie z tym poradzić.

   Naprawdę ciekawie zrobiony, pełen emocji, wzruszający film o tym, że należy ze sobą rozmawiać o tym, co siedzi w naszych głowach i sercach, bo inaczej można stracić naprawdę wiele. Niby taki niepozorny, a można z niego naprawdę dużo wynieść.

The DUFF | 2015 | Komedia | Mae Withman, Robbie Amell, Bella Thorne | ★★★★★★★★☆☆

   Nie spodziewałam się po tym filmie dużo. Ale jednak, mile się zaskoczyłam. Chociaż wiem, że nie jest to nic ambitnego, a książka podobno nie jest związana w żadnym stopniu z filmem, ale co z tego. 

   Okazuje się, że Bianka wcale nie jest taka fajna, jak się jej wydawało, a jej przyjaciółki to dziewczyny, które się z nią przyjaźnią tylko dlatego, żeby wyglądać przy niej lepiej. Cóż ona biedna ma teraz zrobić. Mało ambitne, ale mi się podobało.

  Przyjemny film na odstresowanie, przedmaturalny relaks albo nocowanie z przyjaciółką lub kuzynką. Ja i moja kuzynka nieźle się przy nim ubawiłyśmy i obie go Wam polecamy.


Cela | 2000 | Thriller, Sci-Fi | Jennifer Lopez, Vince Vaughn, Vincent D'Onofrio | ★★★★★★☆☆☆☆

   Obejrzałam go razem z M. Wcześniej nic o tym filmie nie słyszałam, ale krótkie zdanie: "Pani psycholog wchodzi do umysły mordercy, aby znaleźć informację o tym, gdzie jest jego ofiara" sprawiło, że chciałam obejrzeć ten film.

   Początek był naprawdę obiecujący. Środek dość popieprzony, w stylu mocno surrealistycznym, ale końcówka mocno mnie zmęczyła. Pod koniec byłam bardzo znudzona - nie wiem z czego to wynika, bo film jest naprawdę fajnie zrobiony.

   Warto go obejrzeć, nawet jeśli nie lubicie takich tematów, bo ta produkcja ma bardzo dużo z gatunku fantastyki i science fiction.

Dar | 2015 | Thriller | Jason Bateman, Rebecca Hall, Joel Edgerton | ★★★☆☆☆☆☆☆☆

   Poszliśmy z M. do kina totalnie w ciemno. Znaczy ja poszłam totalnie w ciemno. Tuż przed seansem przeczytałam tylko opis. I to był wielki błąd! Film trzyma w napięciu, ale koniec końców jest strasznie smutny. Wpędził mnie w taki dołek emocjonalny, że płakałam przez cały wieczór bez powodu.

   Nie będę Wam szczegółowo opisywała fabuły, ale jest to film o tym jak plotka może zniszczyć niejedno życie i konsekwencji z niej wynikającej. Wszystko to podane zostało w sposób mroczny i mrożący krew w żyłach.

   Myślę, że gdybym wiedziała w jakim stylu to jest, to nie zareagowałabym tak emocjonalnie. Ale sam film nie był zły. Warto go zobaczyć.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka