Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

wtorek, 11 sierpnia 2015

Hasztag seriale #1


Hasztag seriale to najnowszy pomysł, na jaki wpadłyśmy razem z Asią, czyli po prostu pokażemy Wam, jakie seriale aktualnie oglądamy bądź kiedyś oglądałyśmy i które koniecznie musicie obejrzeć! Jeszce nie wiemy, czy powstanie tylko jeden taki post, czy może cała seria, zależy od ilości seriali i tego, czy taka seria postów przypadłaby Wam do gustu.


ASIA

Wyklęci | 2009 - 2013 | Dramat, Komedia, Sci-Fi | 5 sezonów | Ewan Rheon, Robert Sheehan, Lauren Socha, Nathan Stewart-Jarrett, Antonia Thomas, Joseph Gilgun

   W sumie to nie pamiętam już jak trafiłam na ten serial, ale pamiętam, że miałam wtedy hopla na punkcie Skins i innych młodzieżowych seriali z Wielkiej Brytanii.

   Historia jest dość dziwaczna. Grupa młodocianych przestępców, podczas wykonywania prac społecznych na rzecz ośrodka kulturalnego doświadcza dziwnej burzy z gradem. Nic by nie było w tym nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że z każdym kolejnym dniem każdy z nich odrywa w sobie nietypową umiejętność. I to nie tylko oni, cała ludzkość nagle okazuje się być nadnaturalna. A czytanie w myślach, nieśmiertelność czy umiejętność cofania czasu to tylko nieliczne moce, którymi natura obdarzyła mieszkańców.

   Początkowo nie mogłam oprzeć się wrażeniu, że oglądam Heroes, amerykański serial o podobnej tematyce. Jednak brytyjska wersja, po pierwsze, jest dla młodzieży. Po drugie, jest dużo bardziej mroczna. Nie obejrzałam wszystkich sezonów, ale te które obejrzałam mnie nie zawiodły i jestem przekonana, że będę do tego serialu wracać. 

True Detective | 2014 - obecnie | Dramat, Kryminał | 2 sezony | Matthew McConaughey, Woody Harrelson, Colin Farrell, Vince Vaughn, Taylor Kitsch, Rachel McAdams

   Mój chłopak jak się dowiedział, że nie oglądałam tego serialu, który zrobił niezwykłą karierę wśród kinomanów, załamał się i po części zmusił mnie do nadrobienia tego wykroczenia. ;p 

   Fabuły chyba nie muszę podawać, chyba każdy mniej więcej o co chodzi. :p 

 Pierwszy sezon rzeczywiście mnie miło zaskoczył. Lubię takie kryminały, w których mord popełniany jest w imię większych idei sekty. Jednak drugi sezon to już zupełnie inna bajka. Zanudził mnie już drugi odcinek i nie mam zamiaru go kończyć. Odnoszę wrażenie, że producenci po prostu połasili się na kasę. Dodatkowo wybrali jeszcze na jedną z głównych ról, aktora, którego nie trawię, a mianowicie Colina Farrella, aczkolwiek muszę przyznać, że chyba dał radę tej roli.

CSI: Las Vegas | 2000 - obecnie | Kryminał | 15 sezonów | Ted Danson, Marg Helgenberger, Paul Guilfoyle, Gary Dourdan, William Petersen, Eric Szmanda, Robert David Hall, Jorja Fox, George Eads

   Moja miłość do CSI zaczęła się już bardzo dawno temu. Gdy okazało się, że obejrzałam już wszystkie sezony wersji w Miami, to musiałam poszukać czegoś innego. I wersja z Las Vegas podbiła moje serce jeszcze bardziej! Oczywiście sezonów jest dość dużo, a każdy sezon ma około 25 odcinków, więc nie sposób jest, żebym jednym ciągiem wszystko szybko ukończyła oglądać, ale jestem na dobrej drodze. 

ALICJA

 Gossip girl | 2007-2012 | Komedia, Dla młodzieży | 6 sezonów | Blake Lively, Leighton Meester, Chance Crawford, Ed Westwick, Penn Badgley

   Ach, kto nie zna sławnej Plotkary z Upper East Side? Chyba nie ma takiej osoby! Jestem ogromną fanką tego serialu, chociaż jak oglądała go moja siostra to zastrzegałam się, że nie, nie, nie, ja nigdy tego nie zacznę oglądać. A tu nagle w pierwszej klasie liceum pożyczyłam książkę i od razu zaczęłam oglądać serial. I co? I po prostu się zakochałam! W tej chwili mogłabym oglądać go bez końca, mimo że niektóre odcinki po prostu znam już na pamięć.

   Za co kocham ten serial? Za fabułę i bohaterów przede wszystkim. Blair Waldorf jest po prostu idealna, a z Chuckiem Bassem stanowią parę idealną. Kiedyś byłam większą fanką Nate'a, ale to chyba za sprawą książki, gdyż tam grał w lacrosse, a ja bardzo lubię ten sport. Serena to Serena, jej nie da się nie kochać, ale momentami to bardzo irytująca dziewczyna, z którą chyba bym nie była w stanie wytrzymać.

   Plotkary nie da się nie kochać i chyba na jesieni na nowo zacznę oglądać ten serial. On mi się chyba nigdy nie znudzi!

Eye candy | 2015 | Dramat, Kryminał | 1 sezon | Victoria Justice, Casey Jon Deidrick, Kiersey Clemons, Ryan Cooper, Harvey Guillen

   Pierwszy raz o tym serialu usłyszałam, a raczej przeczytałam na fanpage'u Victorii Justice, którą uwielbiam z młodzieżowego serialu emitowanego na kanale Nickelodeon - Victoria znaczy zwycięstwo. Gdy dowiedziałam się, że powstaje serial Eye candy z nią w roli głównej, nie mogłam, po prostu nie mogłam się oprzeć i musiałam go obejrzeć. Mimo że wiedziałam, że będzie to raczej straszne, niż cukierkowe i urocze. 

   Po tym, jak chłopak Lindy okazał się być z nią tylko dlatego, żeby ujawnić jej udział w jakimś hakerskim przekręcie, przyjaciółka dziewczyny postanawia założyć jej konto w randkowej aplikacji. Dziewczyna umawia się z kilkoma chłopakami, jednak jeden z nich okazuje się być psychopatą, który popełnia straszne morderstwa i masakruje ludzi. Czy policja dojdzie kto i dlaczego popełnia te wszystkie zbrodnie? I jak potoczy się życie miłosne Lindy? 

   Podobał mi się ten serial ze względu na to, że mogłam się przy nim trochę bać. Chociaż zwykle unikam takich strasznych historii, to póki nie jest ona z podłożem fantastycznym (American Horror story, które i tak oglądam) to jest do wytrzymania. Uważam, że Victoria bardzo dobrze zagrała w Eye Candy, choć wiele osób kwestionuje jej zdolności aktorskie. 

   Ja Wam polecam, jeśli lubicie napięcie i lubicie się bać. Chociaż ostatnie odcinki mogą już Was naprowadzić na trop mordercy, to i tak możecie się zaskoczyć tym, co dzieje się pod sam koniec. Chciałabym, żeby nakręcili kolejny sezon, szczególnie, że pierwszy zakończyli tak, że można by to było zrobić, to raczej wątpię, bym tego doczekała.

Sposób na morderstwo | 2014-2015 | Dramat, Kryminał | 1 sezon wyemitowany, 2 we wrześniu 2015 roku | Viola Davis, Alfie Enoch, Katie Findlay, Karla Souza, Jack Falahee

   O tym serialu pierwszy raz usłyszałam na kana EivLadris i cieszę się, że tak się stało, bo ten serial jest naprawdę genialny! Trzyma w napięciu, a historia tam przedstawiona jest naprawdę bardzo dobrze skrojona.

   Annalise Keating co roku wybiera kilku swoich uczniów, aby ci odbyli staż w jej jakże prestiżowej kancelarii. To adwokatka, która wygrywa sprawy, nawet niemożliwe do wygrania, a wszyscy o niej słyszeli i ją podziwiają - to więc zaszczyt dla tych młodych ludzi. Jednak ci wplątują się w niespodziewaną zbrodnię, a ich "opiekunka" próbuje ich chronić. Co się dzieje tak naprawdę i jaki finał będzie miała ta historia?

   Jestem ciekawa, co producenci przygotują dla nas w drugim sezonie, bo w sumie póki co historia chyba została już wyjaśniona w ostatnim odcinku, z tego co pamiętam, ale oczywiście można pociągnąć to dalej. A może teraz nasi młodzi studenci będą wyjętymi spod prawa zbrodniarzami i cudem unikną wizyty w więzieniu? Ja już nie mogę się doczekać, a Wy? :D

58 komentarzy :

  1. Uwielbiam HTGAWM! Jeden z najlepszych seriali, totalna perełka :) Nie spodziewałam się wiele po tym serialu, jednak gdy wyemitowano pierwszy odcinek od razu zabrałam się za jego oglądanie i... totalnie się w nim zatraciłam. Co do pozostałych tytułów to swoją przygodę z TD już rozpoczęłam, Gossip Girl kiedyś próbowałam obejrzeć, ale bezskutecznie podchodziłam do 1 odcinka aż 3 razy - nigdy nie obejrzałam go w całości. Natomiast Misfits bardzo chciałabym niedługo obejrzeć i chyba wkrótce się na ten tytuł skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Misfits warto obejrzeć, więc nie zwlekaj zbyt długo :) Pochłoniesz go w bardzo krótkim czasie.

      Usuń
  2. Nie oglądałam ani jednego z wyżej wymienionych seriali, ale chyba zacznę oglądać "Plotkarę", bo większość osób widziała przynajmniej jeden odcinek, a ja nic. :) A jeżeli chodzi o moje ulubione seriale, to ja w te wakacje pokochałam Sherlocka!
    Kultura Czytania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sherlock jest super, ale muszę mieć naprawdę na niego ochotę , bo jeden odcinek trwa tyle co niektóre filmy.

      Usuń
  3. Ja własnie wczoraj z mamą skończyłam ostatni odcinek piątego sezonu Walking Dead. Poza tym oglądamy jeszcze Pokojówki z Beverly Hills. Poza tym od zawsze oglądam Pamiętniki wampirów. True detective zaczęłam oglądać, ale przystanęło na peirwszym odcinku. Jednak ciągle mnie do niego ciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś oglądałam Pamiętniki wampirów, ale jak przestałam to nie ciągnęło mbie do powrotu. Pierwszych dwóch nigdy nie oglądałam. A co do True Detective to muszę przyznać, że pierwszy odcinek jest najlepszy z całego pierwszego sezonu.

      Usuń
  4. Ach Plotkara, jak ja uwielbiam ten serial <3 Aż mam ochotę znowu obejrzeć kilka pierwszych odcinków, chociaż muszę jeszcze najpierw nadrobić kilka sezonów :P Chciałam kiedyś zacząć oglądać Misfitsów, głównie ze względu na Roberta Sheehana, ale pierwszy odcinek był dość, no cóż, jak dla mnie krwawy i się przestraszyłam, że tak będzie dalej :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Misfits są dość dziwnym serialem, ale nie jakoś przesadnie krwawym. A Robert gra świetnie. :D Ja do końca Plotkary nie dotrwałam, i już nie zamierzam go kończyć.

      Usuń
    2. No to może w takim razie się skuszę na tych Misfitsów :D

      Usuń
  5. Kocham Misfits całym sercem, to jeden z moich ulubionych seriali, poza tym jest świetny na poprawę humoru :) Moim zdecydowanym faworytem był Nathan i jego niesamowicie wulgarne żarty, uwielbiałam też akcent Kelly i ciapowatość Simona :) Szkoda, że skończyli po 5 sezonach - kiedy zaczynałam coraz bardziej przywiązywać się do nowej "ekipy" (Rudy i Finn na pierwszym miejscu, poza tym niezapomniana akcja z Alexem i żółwiem Abby) zakończyli serial...

    Weronika z lubieduzoczytac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nathan rzeczywiście był najlepszy. Lubię też Rudy'ego. Ale tych ostatnich jeszcze nie znam, bo nie oglądałam wszystkich sezonów. :)

      Usuń
  6. Z wymienionych oglądałam tylko Gossip Girl. Strasznie mnie kilka lat temu wkręciło i byłam niepocieszona, gdy serial już się skończył. Planuję kiedyś obejrzeć od początku całość. Taaak, Blair i Chuck! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak mało znam seriali :(
    Ech, trzeba nadrobić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wakacje są, czyli idealny czas na nadrabianie seriali! :D

      Usuń
  8. Oglądam stale tylko dwa seriale, na razie nie ciągnie mnie do większej ich ilości, nie mam też na to czasu. ;)

    ________
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O Wyklętych i Sposobie na morderstwo nie słyszałam. ;((
    True detektive właśnie zaczęłam, klimat jest dość ciężki, ale uwielbiam głównych aktorów, więc pewnie wreszcie ruszę z drugim odcinkiem. ;)
    Gossip gril uwielbiam, wciąż jednak nadrabiam sezony, uwielbiam szczególnie Blair i Chuka to najlepsza para serialu... Historie są ciekawe, taki serial dla rozluźnienia. ;)
    Eye candy mam w planach, nie tylko Wy polecacie, sporo zaufanych blogerek oglądało i mówi, że warto. ;) Kiedyś na pewno się wezmę. ;) Obecnie mam jednak za dużo nadrabiania starszych produkcji, Plotkara właśnie, czy Lost, mam sporo sezonów do nadrobienia. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lostów to i ja muszę nadrobić. Kiedyś się oglądało, jak byłam małym dzieciakiem, a dwa lata temu zaczęłam go na nowo oglądać z moim ówczesnym chłopakiem, ale jakoś przestałam. Wakacje to idealny czas, więc chyba zacznę nadrabiać zaległości :)

      Chuck i Blair to najlepsza para ever! Nie tylko w serialu hehe
      Eye Candy koniecznie obejrzyj, ja jestem naprawdę pod wrażeniem i żałuję, że nie będzie kolejnego sezonu :c

      Usuń
  10. Oglądałam ''Eye Candy'' i również polecam! Mam w planach ''Detektyywa'' :)
    Pomysł z wpisami o serialach mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie się cieszymy i mamy nadzieję, że szybko pojawi się jego druga odsłona! :D

      Usuń
  11. Same dobre produkcje :) "Eye Candy" mam na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie obejrzyj, nie jest to długi sezon, ma chyba tylko 10 odcinków, więc spokojnie w ciągu kilku wolnych dni można go obejrzeć :D

      Usuń
  12. Nie ogląda(ła)m nic z Waszych rekomendacji, ale chętnie zabrałabym się za "Wyklętych" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawa produkcja. Na pewno się nie zawiedziesz :)

      Usuń
  13. Plotkara to jeden z najlepszych seriali, jakie kiedykolwiek oglądałam. Zaczynam za nim tęsknić i zastanawiam się, czy nie zacząć oglądać go kolejny raz od początku. Chyba niedługo to zrobię. Eye Candy to też świetny serial. Uwielbiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są wakacje, więc to bardzo dobry pomysł, ja jak nadrobię Supernatural i PLL to na pewno obejrzę sobie kilka odcinków Plotkary :D

      Usuń
  14. Ja oglądam 5 sezon Plotkary i Dan mnie wkurza strasznie! Jakiś dziwny się zrobił...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dan to według mnie bardzo ciekawa postać, ale mnie raczej denerwował na początku, niż pod koniec, właśnie pod koniec jakoś bardziej go chyba polubiłam :)

      Usuń
  15. Super pomysł, o serialach chętnie poczytam, bo sama niedawno na nowo się w nie wkręciłam. Akurat nie oglądam żadnego z opisanych, ale czaję się na True Detective i Sposób na morderstwo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Detektyw jest dość mroczny i momentami strasznie pokręcony, ale to jest chyba zaleta tego serialu. Oglądałam jeden odcinek Sposobu na morderstwo, ale jakoś mnie nie wkęcił.

      Usuń
  16. CSI: Las Vegas jeszcze przede mną, ale CSI:NY oglądałam dwa razy (normalnie kocham i ubóstwiam <3 ) , a CSI:Miami jestem na ostatnim sezonie i nie chcę kończyć, bo też jest cudowny! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CSI: NY akurat najmniej lubię. Od Miami zaczęła się moja przygoda z CSI, ale to wersja z Las Vegas wymiata - w końcu zaczęli ją emitować najwcześniej.

      Usuń
  17. Tak z innej beczki...
    Dopiero co zaczęłam przeglądać bloga i zaczynam powoli orientować się, co i jak. Muszę jednak przyznać, że ogromnie podoba mi się tu. Nie jest to jakiś pusty komplement, ale bardzo szczery, zwykle takich rzeczy nie piszę. Przede wszystkim blog jest dobrze zorganizowany. Jest przejrzyście i łatwo można znaleźć to, co się szuka. Szczególnie podoba mi się wyszukiwarka zaraz u góry. Tego brakuje na bardzo wielu blogach o tej tematyce, czy też innej. Ogromny plus za posty i systematyczność ich dodawania. Do tego jedna z sióstr interesuje się rysunkiem( ogromnie przepraszam, że jeszcze nie ogarnęłam, która :D). Ja jestem o jakieś trzy lata młodsza i nie wiążę z tym przyszłości, dlatego nie spędzam nad tym aż tyle czasu. Tak czy inaczej, wydaje mi się, że trochę się na tym znam. Chociaż tyle, żeby odróżnić kicz. Mi bardzo daleko do tego, żebym była bardzo zadowolona ze swoich prac. Jednak Twoje są na poziomie i widać, że pracujesz nad swoimi umiejętnościami i je szkolisz. Trening czyni mistrza i nie wystarczy sam talent. Ja jestem bardzo leniwa i dałaś mi jakąś inspirację :D Czy długo już rysujesz? Kiedy zechciałaś być architektem?
    Czołem! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, jesteśmy z siostrą naprawdę wdzięczne za taki miły komentarz. Najważniejsze dla nas to właśnie minimalistyczny wygląd, łatwe poruszanie się po blogu, nie tylko przez nas dwie, ale i przez nowych czytelników, którzy są tutaj pierwszy raz i nie za bardzo wiedzą, co gdzie jest, dlatego cieszymy się, że wszystko jest tak, jak to zaplanowałyśmy.

      Co do rysunku, to ja się nim interesuje i nie ma sprawy, czasami ludzie w ogóle nie ogarniają, że jest nas dwie (nie wiem, czy to nazwa, czy co XD), czyli Alicja. Ja z niektórych moich prac jestem bardzo zadowolona, ale nie uważam, żeby to były dzieła sztuki, cieszę się jednak, że osoba, która również lubi rysować i się na tym zna, uważa, że są całkiem okej :) Wiadomo, trening czyni mistrza, a w mojej pracowni ciągle powtarzają, że to nie zależy od talentu, a o czasu spędzonego nad ciężką pracą i tworzeniu kolejnych "dzieł", że tak powiem. Cieszę się, że zainspirowałam Cię do czegoś, ostatnio kilka osób również mi to powiedziało, a od tamtego czasu nie schodzi mi szeroki uśmiech z twarzy.

      Rysuję od połowy lipca 2014 z przerwą między kwietniem 2015 a czerwcem 2015. Kiedy zechciałam być architektem? To śmieszna sprawa, bo tak naprawdę to zobaczyłam, że moja kuzynka, która do nas przyjechała na 2 tygodnie (ja byłam w tym czasie na wakacjach) zaczęła chodzić na takie zajęcia, bo właśnie chciała studiować architekturę i ja wróciłam w niedziele i mówię, że też chcę się zapisać (zapisy były co tydzień, zawsze od poniedziałku) i się zapisałam. Następnego dnia poszłam i już po tych zajęciach wiedziałam, że architektura to to, co chcę studiować. W ogóle o tym nie myślałam, chociaż zawsze lubiłam oglądać ciekawe budowle i interesowałam się nawet kilkoma, jednak w życiu mi nie przyszło do głowy, że nagle zapragnę wybrać się na takie studia. Czasem nasze wybory są tak spontaniczne i niespodziewane, a jednocześnie tak proste i nieprawdopodobne, że warto na nie czekać - od tamtej chwili coś u mnie przeskoczyło i jakoś zmieniłam nastawienie do życia i patrzenie na świat, właśnie poprzez tą jedną decyzję - że chcę studiować architekturę.

      Rozpisałam się, ale mam nadzieję, że Ci to nie przeszkadza, o ile jeszcze tu trafisz i to przeczytasz. Mam nadzieję, że z chęcią będziesz do nas częściej zaglądać.
      Powodzenia w rozwijaniu swoich umiejętności, wykorzystaj na to ostatnie wolne tygodnie wakacji. Powodzenia jeszcze raz i gorąco pozdrawiam! :)

      Usuń
    2. Ogromnie się cieszę, że mój komentarz trochę ucieszył :D
      Rok rysowania to stosunkowo niewiele. Po pracach spodziewałam się raczej kilku lat! Zgadzam się z Twoim podejściem. Bardzo. :)
      Wielkie dzięki i również pozdrawiam z lekkim wietrzykiem na gorące dni! <3

      Usuń
    3. Jak sama powiedziałaś: trening czyni mistrza a starałam sie w miarę możliwości robić wszystko, żeby poprawić swoj warsztat :)

      Usuń
  18. Ja niestety nie mam kiedy nadrobić zaległości w PLL a co dopiero rozpoczynać nowe seriale ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja póki co właśnie też nadrabiam PLL, ale chyba nie mam po co, bo właśnie weszłam na fejsbuka i zostałam zaspoilerowana przez stronę Pretty Little Liars, jak oni mogą, NO JAK?! :')

      Usuń
  19. Próbowałam oglądać "True Detective", ale zupełnie nie przypadł mi do gustu ten serial. Z powyższych znam też HTGAWM - tu akurat historia mnie wciągnęła, choć arcydziełem bym tego nie nazwała. ;) Ale czekam oczywiście na kolejny sezon (szkoda tylko, że zabili taką fajną i ciekawą bohaterkę).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. True Detective jest bardzo specyficzny, dlatego spodziewam się, że nie każdemu się spodoba. :)

      Usuń
  20. Misfitsów kiedyś oglądałam, zakończyłam na pierwszym sezonie, ale od jakiegoś czasu planuję wrócić do tego serialu. Robert Sheehan jest genialny!
    Gossip Girl oczywiście obejrzałam całe, pierwszy sezon nawet kilka razy. I właściwie wszystko byłoby pięknie, gdyby nie 5 sezon, który jest za bardzo przesadzony. Za to 6 to, moim zdaniem, idealne zakończenie :)
    Eye Candy również oglądałam i ciągle nie mogę zrozumieć, jak mogli zakończyć po jednym sezonie! Świetny serial.
    Ja jestem serialomaniaczką, w te wakacje w szczególności. Osobiście polecam Wam: Grimm, Wayward Pines, Agentkę Carter oraz Orphan Black :)
    Pozdrawiam!
    ilmiogattonero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grimm zaczęłam oglądać, ale z braku czasu jeszcze nie skończyłam. Do Agentki Carter się przymierzam, ale nie wiem co z tego wyjdzie. :P Co do Wayward Pines, to widziałam reklamę w telewizji, ale jakoś mnie szczeóglnie nie zainteresowała.

      Usuń
  21. ,,Plotkara" <3 oglądałam 2 razy i nigdy mi się nie znudzi :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Misfits! <3 żałuję tylko, że tak wcześnie wymienili Nathana, który był moim ulubionym bohaterem z całego serialu, chociaż Rudy'ego też bardzo polubiłam :) HTGAWM planuję niedługo obejrzeć, a tymczasem został mi ostatni odcinek pierwszego sezonu The last man on earth. Całkiem przyjemni i zabawny serial :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałowałam, że tak szybko Nathan został usunięty, ale później i tak się działo :)

      Usuń
  23. Nie słyszałam o żadnym z powyższych seriali, jedynie oglądnęłam kilka pierwszych odcinków Plotkary :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz obejrzeć kolejne odcinki i wybrać sobie któryś z tych seriali do obejrzenia, bo są naprawdę warte uwagi :)

      Usuń
  24. Gossip Girl to najlepszy serial jaki powstał! Do tego jedyny, który w całości obejrzałam... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, naprawdę tylko ten serial obejrzałaś w całości? :D

      Usuń
  25. Plotkara to chyba serial mojego życia hahah wszystkie sezony obejrzałam chyba z 3 razy =D <3 Eye Candy również uwielbiam. Planuję zacząć Sposób na morderstwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sposób na morderstwo jest genialne, zaczynaj koniecznie!

      Usuń
  26. Szkoda tylko, że nie będzie 2 sezonu EC :'(

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę, że z Alicją mamy taki sam gust jeśli chodzi o seriale. U mnie jest podobny post, jeśli chodzi o seriale, więc jeśli szukacie czegoś nowego to zapraszam!
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z wyżej wymienionych seriali zaczęłam oglądać tylko True Detective, ale niestety po kilku pierwszy odcinkach odpuściłam, bo jakoś mnie nie porwał. :( Nie wiem czemu, ale ja chyba nie nadaję się do oglądania seriali. Zdecydowanie wolę filmy. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W liceum oglądałam seriale na potęgę. Teraz po kilku odcinkach zaczynają mnie powoli nudzić, dlatego teraz rzadko sięgam po coś nowego i długiego.

      Usuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka