Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Disney Book TAG


Zostałam nominowana do Disney Book Tag przez Blankę oraz przez Szaloną Szatynkę, za co serdecznie dziękuję. Niżej zobaczycie, jak prezentują się moje odpowiedzi do danych kategorii, także zapraszam!


Mała syrenka, czyli bohater, który jest wyobcowany lub czuje się nieswojo w sytuacji, w której się znalazł.

   Do tej kategorii pasuje idealnie Amy z W otchłani. Ta dziewczyna nie ma bladego pojęcia o zasadach panujących na "Błogosławionym", jest inna, bardzo młoda, ma inny kolor włosów, który może wzbudzać przerażenie, jej cera jest znacznie jaśniejsza od mieszkańców statku kosmicznego, co ona biedna ma więc zrobić, jak się w takiej sytuacji zachować?

Kopciuszek, czyli bohater, który przechodzi ogromną metamorfozę. 

   Nie jestem przekonana, czy Kiera z trylogii Bezmyślna tutaj pasuje, ale wydaje mi się, że można ją dopasować do tej kategorii. Może ta bohaterka nie przechodzi jakiejś ogromnej metamorfozy, ale na pewno bardzo dużo się w jej życiu zmienia i ona musi się do tego dostosować. 
Królewna Śnieżka, czyli książka której bohaterowie diametralnie różnią się od siebie nawzajem.

   Wydaje mi się, że bohaterowie z książki Powód by oddychać są od siebie bardzo różni. Nie wiem niestety, jak to wygląda w kolejnych tomach, ale w tym jest tak na pewno. Każda postać ma inne doświadczenia, co innego przeżyła i inaczej odbiera świat i rówieśników. Chyba się nie znajdzie dwóch podobnych postaci w tej książce. 


Śpiąca Królewna, czyli książka podczas czytania której zasnęłam.

   Nie jestem pewna, czy rzeczywiście zasnęłam przy tej książce, ale na bank na samym początku była tak nudna, że chciało mi się spać. Metro 2033 to nie lada wyzwanie, ale udało mi się podołać i bardzo lubię tę książkę. Szkoda, że drugi tom jest taki słaby.

Król lew, czyli bohater, który w dzieciństwie musiał zmierzyć się z traumatycznym wydarzeniem.

   Wszystkim jest chyba znana książka Gwiazd naszych wina, więc pewnie nie dziwicie się, dlaczego postanowiłam dopasować ją do tej kategorii. Hazel była młoda, gdy musiała zmierzyć się ze swoją chorobą, w dodatku taką straszną, jaką jest rak płuc. Nie miała lekko, a mimo to, udało jej się walczyć i przeżyć, nawet jeśli nie długo to przynajmniej tyle, żeby poznać, co to jest prawdziwa miłość. 

Piękna i Bestia, czyli książka, której się bałam, ale okazała się wspaniała.

   Bardzo obawiałam się drugiego tomu Piątej fali, a to wszystko za sprawą wielu nieprzychylnych opinii, których się naczytałam. Jednak gdy znalazłam tę książkę na półce w bibliotece, nie mogłam się nie skusić. Żal było nie brać, a skoro i tak zamierzałam przeczytać, to dlaczego by nie teraz? W końcu mam wakacje. I okazało się, że moje obawy były zbędne, bo książka naprawdę przypadła mi do gustu (może poza kilkoma rzeczami, ale tak to była wspaniała) i z niecierpliwością oczekuję trzeciego tomu.

Alladyn, czyli bohater, którego życzenie zostaje spełnione.

   Wydaje mi się, że to Bella może być takim bohaterem, bo wszystko, czego pragnęła, wreszcie się ziściło. Chociaż wymagało wielkich poświęceń i dużo trudu, to dostała w końcu to, czego tak bardzo chciała - Edwarda. 

Mulan, czyli bohater, który udaje kogoś, kim nie jest. 

   Żeby za dużo nie zdradzić, to powiem jedynie, że do tej kategorii idealnie pasuje jeden z głównych (nie jestem pewna, czy można go zaliczyć do głównych postaci, ale niech będzie) bohaterów, którzy pojawiają się na szlaku górskim, a mianowicie mówię tu o Masonie. Ci, co czytali, wiedzą doskonale o co chodzi, a ci z Was, którzy jeszcze nie mieli okazji przeczytać Black Ice niech szybko się za tę książkę zabiorą!

Toy Story, czyli książka, której bohaterów chciałabym ożywić.

   Zdecydowanie są to bohaterowie z serii Harry Potter. Uwielbiam ich i bardzo chciałabym się z nimi zaprzyjaźnić, żeby opowiadali mi o tym, co się dzieje w Hogwarcie, albo żebym i ja pewnego razu mogła się tam udać. Mam wielki sentyment do tej serii i teraz planuję czytanie piątego tomu.

Disney Descendants, czyli ulubiony czarny charakter. 

UWAGA! DLA NIEKTÓRYCH TO MOŻE BYĆ JEDEN WIELKI SPOILER!

    A więc do tej kategorii postanowiłam dopasować Sebastiana/prawdziwego Johnatana, który jest tak obrzydliwie złym charakterem, ale tak bardzo go kocham, że po prostu nie mam pojęcia, jak jest to możliwe. To chyba mój ulubiony czarny charakter, bo Voldemorta to po prostu nienawidzę!


Nie będę nikogo nominowała, bo wiem, że dużo osób zrobiło już ten tag, dlatego też jeśli ktoś jest, kto go jeszcze nie zrobił, to wiedz, że nominuję właśnie Ciebie!

22 komentarze :

  1. Ten Tag jest bardzo fajny, a porównania dajek do książek wyszły ci super :) Też niektóre dałabym takie same.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja również lubię takie tagi, ale nie wszystkie mi się podobają :D

      Usuń
  2. Bardzo fajnie ten TAG wyszedł.
    Pozdrawiam

    http://monicas-reviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre tytuły znam, niektóre nie.
    Jeżeli nie znam - postaram się nadrobić! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie w takim razie je nadrób, bo wszystkie są warte uwagi :D

      Usuń
  4. Uwielbiam ten TAG, no i widzę tutaj książkę pani Revis, którą mam ochotę niedługo przeczytać! Jak ją oceniasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była w porządku, zaskoczyła mnie kilka razy, ale nie jest to arcydzieło. Dałam tej książce chyba 7 gwiazdek, więc jest warta uwagi. Recenzja ukaże się za kilka dni, więc może tam się dowiesz czegoś więcej :D

      Usuń
  5. Ja też ciągle marzę o ożywieniu postaci z Harryego Pottera ! Jak byłoby cudownie porozmawiać z Weasleyami albo z Hermioną :)
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Z Hermioną na pewno by mi się udało zaprzyjaźnić :D

      Usuń
  6. Tag wyszedł Ci fantastycznie :)
    Zgadzam się w częścią odpowiedzi , a druga część muszę nadrobić bo niestety nie znam niektórych książek :(
    Pozdrawiam dobraksiazka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo w takim razie :D
      Koniecznie daj szansę tym powieściom, których nie znasz, bo wszystkie z tego tagu gorąco polecam :D

      Usuń
  7. Te tagi są świetne!
    Jak najbardziej zgadzam się z kategorią Toy Story: wszystkich bohaterów z Harry'ego bym ożywiła (nawet, a może szczególnie, Voldemorta :D).
    Pozdrawiam!
    ilmiogattonero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Voldemortowi przydałby się wielki przytulas, za to, że nie ma nosa XD

      Usuń
  8. Właśnie niedawno "odkryłam" Piątą falę i chętnie przeczytam pierwszy tom :)

    http://przy-goracej-herbacie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj jej szansę, bo według mnie jest fantastyczna!

      Usuń
  9. Świetne odpowiedzi! :)
    http://helloimbooklover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ożywienie postaci z Harrry'ego Pottera to byłoby coś świetnego! Ja również bardzo chciałabym usłyszeć od nich opowieść o Hogwarcie, albo wybrać się tam z nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo na kremowe piwo do Trzech Mioteł! Albo na wakacje do Nory Weasley'ów :D

      Usuń
  11. Ciekawy tag!
    Co do Harry'ego Pottera to się zgodzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile ja bym dała, żeby móc pogadać z bohaterami HP :c

      Usuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka