Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

czwartek, 30 lipca 2015

Seria książkowo-zdjęciowa #29


Kolejny miesiąc dobiegł końca, więc przyszedł czas na już 29 odsłonę Serii książkowo-zdjęciowej. Jak ten czas szybko leci, to ja nie mam pytań! Dzisiaj trochę misz masz, szczególnie, że pod koniec lipca zaczęłam odchodzić od przerabianych zdjęć, więc musicie pogodzić się z tym, że niektóre nie pasują, ale sierpień już chyba będzie cały nieprzerobiony. Zobaczymy. Mam nadzieję, że post przypadnie Wam do gustu (jestem pewna, bo wszyscy je lubicie XD), także zapraszam!






















 
























 
























Ciekawa jestem, jak Wam minął lipiec, więc piszcie w komentarzach! A ja muszę się Wam jeszcze pochwalić, że wygrałam konkurs organizowany przez Bukowy Las na Facebooku i dzisiaj na 20 idę na przedpremierowy pokaz Papierowych miast!

30 komentarzy :

  1. Jak zwykle jestem oczarowana Twoimi zdjęciami! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż zgłodniałam... Świetna seria :) Miło się takie ogląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba powinnam rozdawać jakieś wypieki do oglądania tych postów, bo wszyscy są głodni :D

      Usuń
  3. po pierwsze - jak zwykle zdjęcia są świetne, wiem, że będę się powtarzała przy każdym poście z tej serii, ale co poradzić, jak mi się zawsze tak podobają! <3 Dodatkowo możesz być z siebie dumna, bo znowu jestem głodna przeglądając te zdjęcia! :,( (a propos, czekam na te batoniki ;) cieszę się, że buty ci się doprały i do zobaczenia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, muszę Ci w końcu coś ugotować, żebyś ciągle głodna nie chodziła! A batoniki przyniosę, o ile nie zapomnę. Twój las się spiera, potwierdzone info XD
      Do zobaczenia, ja się już nie mogę doczekać, zresztą Ty pewnie też! Ale będzie super :D

      Usuń
  4. Ile zdjęć! Jak zwykle jestem miło zaskoczona ich ilością, jakością i tematyką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! :* Mam nadzieję, że nawet te nieprzerobione są okej, bo sierpniowy post chyba już będzie cały taki :)

      Usuń
  5. Uwielbiam te Twoje posty. Koniecznie podeślij mi skąd bierzesz takie świetne przepisy, bo wszystko wygląda tak smakowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyślę Ci w liście wszystkie namiary w takim razie! :D

      Usuń
  6. Aż milo się oglada takie zdjęcia. Robicie normalnie telefonem czy niektóre lustrzanką/aparatem? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie zdjęcia są robione telefonem :)

      Usuń
  7. Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia, zawsze robisz świetne ♥Widać, że spędziłaś ten miesiąc bardzo przyjemnie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :3 a miesiąc był rzeczywiście przyjemny, no, może poza tym, że ostatnie dni byłam chora, ale oj tam oj tam :D

      Usuń
  8. Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam! <3 Te zdjęcia z jedzeniem są bardzo, bardzo złe - jak można tak katować czytelników? :O Dobrze, że jadłam przed chwilą obiad... ;_;
    Ilość książek na zdjęciach jest powalająca, całość ogląda się świetnie, zwłaszcza z muzyką w tle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba będę rozdawać przekąski przed włączeniem tych postów w takim razie :D
      Jeśli jesteś ciekawa - to jak skończę Rywalki (a tak się prawdopodobnie stanie) to w tym miesiącu uda mi się przeczytać aż 22 książki!

      Usuń
    2. To.
      Niesamowite.
      22 książki? :O Tak się da? ;______;

      Usuń
    3. Ja sama nie wiem, jak to się stało XD

      Usuń
  9. Ale robisz smaka, takie pyszności... Zaraz chyba polecę do sklepu po coś, przez Ciebie będę gruba! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam, kto by się przejmował, jedzenie jest fajniejsze :D

      Usuń
  10. Zdjęcia piękne, aż miło się patrzy, też mam ochotę zrobić coś takiego. ^^
    Robisz je telefonem, jakąś aplikacją, że wychodzą takie "subtelne"? Rozumiesz, mają taki delikatny filtr. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te, które są jeszcze przerobione to są w filtrze HB1 albo F2 z aplikacji VSCOcam ;)

      Usuń
    2. O dzięki CI bardzo, właśnie ją wczoraj pobrałam. :)

      Usuń
    3. Nie ma sprawy, miłego użytkowania i przerabiania fotek :D

      Usuń
  11. Śliczne zdjęcia ! *.* Z resztą jak zawsze ;) Gratuluję wygranej :)


    http://kochajac-ksiazki.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i dziękuję. Mam nadzieję, że sierpniowy post przypadnie Ci do gustu, tak jak ten, bo zanosi się kilka zmian :)

      Usuń
  12. Jestem zakochana w tych zdjęciach, są świetne! A przez te z jedzeniem, aż zrobiłam się głodna :D
    http://alejaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze wspaniałe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka