Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

wtorek, 7 lipca 2015

Książkowe Porządki, czyli wakacyjne nadrabianie zaległości (Znalezione wśród wielu - blog)


Zostałam zaproszona przez Little Decoy z bloga Znalezione wśród wielu do autorskiego wyzwania KSIĄŻKOWE PORZĄDKI, które polega po prostu na przeczytaniu 10 książek zalegających na naszych półkach już od długiego czasu w ciągu najbliższych trzydziestu dni. Nie wiem, czy mi się to uda, szczególnie, że mam jeszcze książki z biblioteki, ale już trudno. Najwyżej je oddam albo będę płacić kary. A tymczasem zapraszam Was do oglądnięcia moich planów w ramach tego wyzwania.

Dla mnie wyzwanie to trwa od dzisiaj, czyli od 7 lipca do 7 sierpnia. Mam nadzieję, że uda mi się zrealizować swoje plany.


Oddychając z trudem jest już ze mną od dnia premiery, a Biorąc oddech to mój prezent na Światowy Dzień Książki, więc w sumie to stosunkowo nowy nabytek, ale jednak już czeka na swoją kolej i czeka... Jestem już w trakcie czytania Ene, due, śmierć więc w sumie trochę oszukuje, ale dopiero początek, więc cicho sza! Do wszystkich chłopców, których kochałam to też oszukańcza książka, bo nie mam jej jakoś super długo, ale jestem jej ciekawa, no i gdyby nie to wyzwanie, to pewnie leżałaby jeszcze sto lat. Hopeless dostałam w styczniu i jeszcze się nie zabrałam za tę książkę, wstyd.  Spróbujmy jeszcze raz Zacznijmy od nowa dostałam na urodziny w styczniu i jestem bardzo ciekawa tych książek, szczególnie, że O krok za daleko bardzo mi się podobało. Razem będzie lepiej mam od matury i coś czuję, że to będzie naprawdę fantastyczna książka! Do Czerwonej królowej mam nieco mieszane uczucia, ale żeby ocenić muszę się po prostu sama przekonać, czy to warta zachodu książka. Starter wygrałam w konkursie i to też nie taki staroć na mojej półce, ale jednak zalega już jakiś czas, więc zdecydowałam się na jej przeczytanie w ramach tego wyzwania. 
Pod koniec wyzwania postaram się dodać takie mini podsumowanie, ale recenzje tych książek zostaną dodane dopiero, jak znajdę wolny termin :D 


OD AUTORKI: Na dzisiaj to tyle. Wzięcie udziału w tym wyzwaniu było takie spontaniczne, ale mam nadzieję, że uda mi się zrealizować chociaż połowę. Bo teraz codziennie (oprócz dziś, bo zaspałam) chodzę na plenery i rysuję po kilka godzin dziennie, więc zdecydowanie mniej czytam, ale chcę spędzić tak wakacje, jak mi wygodnie, a czytanie to miły dodatek. Piszcie, co Wy aktualnie czytacie i co polecacie w pierwszej kolejności z tego stosiku. I jakie macie plany na wakacje? :D

36 komentarzy :

  1. Chciałabym mieć też u siebie Hopless i Czerwoną królową :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa tych książek. Mam nadzieję, że nie okaże się, że kupiłam je na marne :)

      Usuń
  2. "Czerwonej królowej" nie polecam, ale ja się zawiodłam, bo oczekiwałam zbyt wiele... "Hopeless" jest n i e s a m o w i t e, więc czytaj jak najszybciej, bo jestem bardzo ciekawa Twojej opinii! Reszty nie czytałam, więc nie mogę Ci nic o nich powiedzieć, dlatego tym bardziej będę czekać na Twoje recenzje.
    Czy jest szansa, żebyś pokazała chociaż szkice tego, co rysujesz? Sama niestety nie mam talentu do takich rzeczy, ale bardzo lubię oglądać czyjeś prace :)
    Aktualnie czytam "Kasację", jestem w połowie i jest tak niesamowicie dobra, że to aż dziwne. Ale więcej będziesz mogła przeczytać jak już napiszę recenzję :D
    Trzymaj się ciepło i pięknego lipca Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam już dużo różnych opinii o "Czerwonej królowej" i pozostało mi jedynie samej się przekonać. "Hopeless" w takim razie przeczytam jak najszybciej, bo wszyscy mówią, że jest genialna!

      Niektóre moje prace pokazuje w postach zdjęciowych, także zapraszam na poszukiwania. Ale bardzo chętnie zrobię post pod koniec wakacji z pracami, jakie uda mi się zrobić w ramach kursu, na który się zapisałam. Nie rysuję jakoś wybitnie, więc nie wiem, czy kogoś to zachwyci, ale jak nazbiera mi się więcej prac, to mogę je pokazać tu na blogu :)

      "Kasację" mam pożyczoną z biblioteki, ale je czytanie odłożyłam właśnie ze względu na to wyzwanie :) Czekam więc na Twoją recenzję :D
      Również życzę wspaniałego lipca! :3

      Usuń
  3. Z tych książek bardzo chciałabym przeczytać Hopeless, wszyscy tak bardzo tę książkę zachwalają.

    W wakacje zamierzam przeczytać jak najwięcej, bo w roku szkolnym zazwyczaj nie mam tyle czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda Ci się przeczytać tyle, ile sobie zaplanujesz :) Trzymam kciuki!

      Usuń
  4. Też by mi się przydało zrobić takie "porządki" na półkach. Ale wątpię abym wyrobiła się w 30 dni ;).
    Życzę powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po to są wyzwania, żeby starać się je realizować. Jak nie wyjdzie, trudno, a jak tak - ile satysfakcji! :D

      Usuń
  5. Konieczne jak najszybciej przeczytaj "Hopeless"! :) "Razem będzie lepiej" też na mnie czeka i strasznie mnie ciekawi, ale jakoś cały czas wyskakują inne książki do przeczytania, czekam więc na Twoją opinie, może w końcu się za nią wezmę :)
    Bardzo fajna akcja, z takim nadrabianiem zaległości, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro wszyscy tak "Hopeless" polecają to chyba szybciutko się za nie zabiorę :D
      Jestem niemal pewna, że "Razem będzie lepiej" mi się spodoba, no ale zobaczymy jak to wszystko wyjdzie :D

      Usuń
  6. Z Twojego stosu czytałam tylko "Czerwoną Królową" i nie przypadła mi do gustu. :(
    Życzę powodzenia! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie jestem ciekawa tej książki i jednocześnie boję się, że nie przypadnie mi do gustu, że aż nie chce mi się jej już czytać :(

      Usuń
  7. Mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować swoje książkowe plany i że wszystkie książki okażą się warte lektury ;)
    Ja też zrobiłam sobie stosik na wakacje, wprawdzie mały i nie do końca stabilny, ale jest. Dzisiaj będzie w poście na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mama taką nadzieję :)
      Już zaglądam, bo jestem bardzo ciekawa, co sobie na wakacje zaplanowałaś :D

      Usuń
  8. Czytałam "Hopeless" i książki Glines . Całkiem przyjemne,chociaż oczekiwałam czegoś ciut lepszego.Mimo wszystko miło je wspominam ;)
    Miłego czytania i powodzenia w wyzwaniu ! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj zaczęłam drugi tom "O krok za daleko" i jestem póki co podekscytowana tym, co ma się tam wydarzyć. Oby wszystko poszło po mojej myśli! A za "Hopeless" zabiorę się chyba w następnej kolejności, bo wszyscy wychwalają :D

      Usuń
  9. Bardzo mi miło, że zdecydowałaś się wziąć udział w wyzwaniu. "Hopeless" zazdroszczę, bo również słyszałam o niej wiele dobrego ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się cieszę, że coś takiego zorganizowałaś, bo to mnie bardzo zmotywowało do zmniejszenia stosu książek, które posiadam, ale których jeszcze nie udało mi się przeczytać :D

      Usuń
  10. Starter czeka na półce, Czerwona Królowa przeczytana i godna polecenia, a bardzo chciałabym mieć Hopeless.
    Powodzenia życzę! :)
    Zapraszam na nową recenzję:
    http://fandomowe-zycie-prim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą Czerwoną Królową to tak dziwnie jest, bo już słyszałam dużo skrajnych opinii. Sama się muszę przekonać, ale szczerze to te negatywne recenzje jakoś mnie zniechęcają.

      Usuń
  11. Nie czytałam jeszcze żadnej książki z tego stosiku, ale jestem ich wszystkich bardzo ciekawa.
    Obecnie czytam "Wyścig śmierci" i książka jest całkiem ciekawa ;)
    http://alejaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi "Wyścig śmierci" się bardzo podobał :D

      Usuń
  12. Nie pozostaje mi nic innego, jak również życzyć powodzenia i wytrwałości. :) Pozdrowionka :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę powodzenia i trzymam kciuki :)
    A może pochwaliłabys sie tymi rysunkami? :)

    Pozdrawiam xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, mam nadzieję, że uda mimsię zrealizować te plany czytelnicze.
      Jak już wyżej w odpowiedzi na komentarz pisałam, bardzo chętnie, tylko to co już rysowałam jest na blogu w postach zdjęciowych, więc muszę jeszcze trochę nazbierać prac, żeby ten post nie był krótki :)

      Usuń
  14. Nic z Twojego stosiku nie miałam okazji czytać, ale o większości pozycji sporo dobrego słyszałam. Oczywiście życzę powodzenia w realizacji wyzwania. Może sama wezmę udział? Póki co czytam książki nieco nowsze, które do mnie dotarły w ostatnim czasie, a w przerwach sięgam po coś z półki. Zdecydowanie częściej ostatnio sięgam po coś z własnej półki, więc wyzwanie nie będzie do końca wyzwaniem. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie raczej kupuję i zostawiam na później, bo stosy z biblioteki piętrzą się i piętrzą na moim stoliku nocnym.
      Zawsze warto spróbować, może szybciej uda Ci się dzięki temu wyzwaniu przeczytać książki, które masz :)

      Usuń
  15. Powodzenia! :) Hopeless i Ene, due, śmierć bardzo dobrze mi się czytało, z kolei Czerwoną Królową mam na liście wakacyjnych tytułów do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w trakcie czytania "Ene, due, śmierć" i nie jest złe, czyta się przyjemnie, ale jakoś mnie nie przekonuje... Ale oby zakończenie mnie zaskoczyło!

      Usuń
  16. Może sama powinnam zabrać się za takie wyzwanie, bo ostatnio zdecydowanie się lenię i książki coraz bardziej zalegają mi na półkach (a raczej na podłodze haha)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no widzisz! Wakacje to idealny czas na tego typu wyzwania :D

      Usuń
  17. "Hopeless" i powieści Glines w ogóle mi się nie podobały, ale jestem jedną z niewielu, także istnieje duże prawdopodobieństwo, że Tobie się mogą spodobać ;)
    Swoją drogą bardzo ciekawe wyzwanie. Ja pewnie miałabym problem ze znalezieniem 10 książek, które zalegają u mnie dłużej niż miesiąc, bo mam takich zdecydowanie więcej. Kupowanie nowych + wypożyczanie z biblioteki to zdecydowanie nie jest dobre połączenie ;)
    Pozdrawiam!
    ilmiogattonero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Hopeless" jeszcze nie przeczytałam, za to drugi tom "O krok za daleko" już za mną i jestem zachwycona! Wiadomo, różne gusta :)
      Zdecydowanie zgadzam się, że kupowanie nowych i wypożyczanie z biblioteki to najgorsza rzecz, ale jak tu się oprzeć, jak w bibliotece jest tyle nowości, których nikt nie chce pożyczać? :D

      Usuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka