Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

piątek, 24 lipca 2015

Biblioteczne zdobycze #2


Witajcie! Dzisiejszy dzień był bardzo udany, bo wybrałam się do biblioteki, ale też nie tylko dlatego! Po prostu jakoś humor mi dopisuje i jestem zadowolona. A co za tym idzie - moja chęć podzielenia się z Wami tym, co akurat udało mi się upolować w bibliotece! Nie są to może najnowsze nowości, ale jednak niektóre to perełki, u których w bibliotece mogłoby się nie znaleźć. Dlatego też zapraszam do oglądania :)


 Powiedz wilkom, że jestem w domu - Carol Rifka Brunt
Stowarzyszenie wędrujących dżinsów - Ann Brashers
Rywalki - Kiera Cass
Sekret Julii - Taheren Mafi


Dziennik Bridget Jones - Helen Fielding
Akademia wampirów - Richelle Mead
Miasto cieni - Ransom Riggs
Felix, Net i Nika oraz Świat Zero 2. Alternauci - Rafał Kosik

Czytaliście coś z tych książek? Jeśli tak, to koniecznie mi napiszcie, od czego powinnam zacząć, bo ja mam tyle do czytania, że już sama nie wiem, co powinnam przeczytać w pierwszej kolejności!

38 komentarzy :

  1. Szczególnie ,,Powiedz wilkom, że jestem w domu" bardzo chciałabym przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W okół niej jest tyle szumu, wszyscy się zachwycają, ciekawa jestem, czy i ja będę należała do tych osób :)

      Usuń
  2. Najpierw przeczytałabym "Miasto cieni" z ciekawości, co dalej... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że po tę powieść sięgnę jako po jedną z ostatnich, bo "Osobliwy dom pani Peregrine" to według mnie istna porażka.

      Usuń
  3. Będąc w Bułgarii wróciłam do rywalek i ponownie mnie zachwyciły.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://monicas-reviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem, czy i mnie zachwycą :D

      Usuń
  4. Masz wspaniałą bibliotekę! Nie czytałam żadnej książki z powyższych, ale na kilka mam ochotę w szczególności na "Prawie jak gwiazda rocka" :)
    Też ostatnio nazbierało mi się bardzo dużo książek z dwóch bibliotek i jeszcze z własnej półki, sama nie wiem kiedy to przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiem, że nawet nie wiem, o czym "Prawie jak gwiazda rocka" jest, ale jestem jej niezwykle ciekawa!
      Ja też nie wiem, kiedy przeczytam to, co mi się nazbierało :p

      Usuń
  5. Polecam "Prawie jak gwiazda rocka" to świetna książka, polecam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też ostatnio w bibliotece zdobyłam "Powiedz wilkom że jestem w domu", poza tym pierwsze cztery części PLL i jeszcze kilka innych ciekawych tytułów.
    Polecam "Rywalki" jeśli masz ochotę na klimat disneya (zamki, książę i te sprawy). Jest lekka i łatwo się czyta. Główna bohaterka odrobinę mnie irytowała swoim niezdecydowaniem, ale z drugiej strony imponowała oddaniem rodzinie i miłością jaką ich darzyła. Warto przeczytać, idealna na wakacje:)
    whiteblackbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja PLL skończyłam na 9 tomie, a 10 zapewne sobie troszkę poczekam :c
      "Rywalki" na pewno przeczytam jak najszybciej, bo jestem ciekawa, o co tyle zamieszania. Ale trzeba przyznać, że okładki ta seria ma wspaniałe :D

      Usuń
  7. "Rywalki" są świetne! A "Prawie jak gwiazda rocka" mam na półce i na pewno przeczytam niedługo, bo właśnie kończę inną książkę tego autora - "Wybacz mi, Leonardzie" :)
    Pozdrawiam i miłej lektury!
    ilmiogattonero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Wybacz mi, Leonardzie" też mam w planach, niezależenie, czy po tej "Prawie jak gwiazda rocka" pokocham lub znienawidzę tego autora :D

      Usuń
  8. Uwielbiam Twoje posty o książkach z biblioteki ^^ Myślałam, że sama nałogowo z niej korzystam, ale przy Tobie wypadam blado :D
    "Stowarzyszenie wędrujących dżinsów" jest lekkie i wciągające, w sam raz na wakacje ;)
    "Rywalki" kuszą przecudowną okładką, i równie bajkową treścią ;) Podobała mi się o wiele bardziej niż marna "Elita", którą najchętniej wymazałabym z pamięci ;)
    I jeszcze "Akademia wampirów"- bardzo dobra książka, jestem po trzech częściach i sama nie wiem, która z nich zachwyca najbardziej. Polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, o kurczę, to chyba ze mną jest już coś na pewno nie tak XD
      Ciekawa jestem jak u mnie wypadną Rywalki i potem kolejne tomy, ale słyszałam już naprawdę wiele dobrego o tych książkach.
      Po AW mam zamiar niedługo sięgnąć, więc zobaczymy, czy zostanę fanką tej serii :D

      Usuń
  9. Czytałam "Rywalki" i "Akademię Wampirów". Obie książki wspaniałe, ale to dzięki AW zakochałam się w czytaniu, bo była to pierwsza seria, którą skończyłam. Akurat tak się składa, wróciłam z wakacji i kupiłam sobie cztery części tej serii <3 Jeśli chodzi o film, nie podobał mi się. Może to dlatego, że czytałam zanim film się pojawił i miałam większe wymagania. Mimo wszystko polecam obie książki :-)
    Pozdrawiam! xx

    coffeethebook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno przeczytam i oby mi się spodobały! Co do filmu "Akademii wampirów" to jeszcze nie widziałam, ale ciekawa jestem, więc pewnie od razu po przeczytaniu go obejrzę :)

      Usuń
  10. Tylko Rywalki czytałam ;)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Akademię Wampirów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ja też będę mogła niedługo tak powiedzieć! :D

      Usuń
  12. "Powiedz wilkom..." jest cudowne! To jedna z moich ulubionych książek w ogóle, także gorąco polecam. :) "Rywalki" są ok, jeśli lubisz romanse. Jeszcze nie czytałam "Prawie jak gwiazda rocka", ale Quick ma tendencję do pisania świetnych książek, dlatego raczej nie powinnaś się zawieść. ;) Reszty jeszcze nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i u mnie nad "Powiedz wilkom..." zachwytów nie będzie końca.
      Oby Quick mi się spodobał, bo mam na półce jeszcze inną książkę tego autora :D

      Usuń
  13. Nic nie czytałam z tego stosika, jednak większość tych pozycji znam.
    Życzę ci miłego czytania i czekam na recenzje tych książek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, na pewno takie będzie! I mam nadzieję, że niedługo uda Ci się po coś ciekawego z tego stosu sięgnąć :D

      Usuń
  14. Ale masz dobrze z taką biblioteką. U mnie nowościami nazywa się te z około 2003roku ;) Przyjemnych lektur!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś myślałam, że i u mnie tak jest, ale teraz coraz więcej nowości tam trafia, więc nie mam na co narzekać :D

      Usuń
  15. U mnie niestety można wypożyczyć tylko trzy książki, więc chodzę do niej przynajmniej raz w tygodniu.
    Czytałam ''Stowarzyszenie....'', ale nic szczególnego dla mnie. ''Rywalki'' czyli coś, co chcę przeczytać już dłuuugo, ale szansy jeszcze nie miałam, podobno świetne, ja też chcę. ;C Wszędzie wypożyczone.
    ''Akademia Wampirów'' bardzo mi się spodobała, od tego możesz zacząć, jeśli masz ochotę na fantasy, trochę romansu i wampirów w trochę innej wersji.
    _______________
    WSZEDZIEKSIAZKI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie można pożyczyć po 5 z jednej biblioteki z czego na koncie można mieć jednocześnie 15 książek.
      Też słyszałam, że Rywalki świetnie, więc jestem ciekawa. A po Akademię chyba właśnie sięgnę od razu, bo nie czytałam dawno nic o wampirach :D

      Usuń
  16. Tak się składa, że właściwie żadnej nie czytałam, ale na Dziennik Bridget Jones Helen Fielding mam wielką ochotę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja słyszałam dużo fajnych rzeczy o tej książce i tak bardzo chcę się za nią już zabrać! :D

      Usuń
  17. Okej, okej. Znów twoja biblioteka mnie zadziwia! :D
    "Powiedz wilkom..." czytałam i było... w porządku, ale szczerze mówiąc, mam wrażenie, że gdybym tyle nie oczekiwała, nie rozczarowałabym się do tego stopnia, w jakim byłam rozczarowana po skończeniu. Spodziewałam się czegoś innego. Niestety. :(
    Quicka poznaję, jestem po "Wybacz mi, Leonardzie" i "Poradniku pozytywnego myślenia", dwie kolejne ksiązki, także "Prawie jak gwiazda rocka" są na półce i już czekają na przeczytanie. Słyszałam, że ta którą masz i ty i ja, jest bardzo pozytywna i optymistyczna, także raczej nie planuję się zawieść. :D
    "Rywalki" to... Rywalki. Serio, nie można tego inaczej skomentować. :D Nic specjalnego, nic ambitnego, główna bohaterka wykańcza nerwowo, no i książka jest pełna schematów, ale i tak jest... urocza. I fajnie się ją czyta. Niektóre pozycje tak mają ^^
    Trylogię Tahereh Mafi kocham, Warner to jedna z miłości mojego życia, więc nie będę nic więcej pisać. :D
    "Dziennik Bridget Jones" jest przyjemny, gdy ja go czytałam, miałam przemożną ochotę ponownego oglądnięcia filmu - dzięki za przypomnienie ^^
    Oooo! Mead! Lubię tą autorkę, ale jeśli chodzi o Akademię... Moja sympatia ogranicza się do postaci drugoplanowych #AdrianRules i trzech pierwszych tomów. Kolejne trzy, były dla mnie ciągiem udręki. :D
    Ale zazdroszczę "Miasta Cieni"! <3
    Miłego czytania!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę obniżyć swoje oczekiwania względem "Powiedz wilkom...", to może się nie zawiodę.
      Obym Quicka pokochała, bo mam na półce jeszcze inną jego książkę i nie chcę, żeby to były zmarnowane pieniądze.
      "Rywalek" jestem bardzo ciekawa, bo moja przyjaciółka ciągle mi je poleca. Zobaczymy, jak mi się spodobają.
      Ja póki co Warnera nie cierpię, ale podobno mi się to ma zmienić XD
      Ja niestety nie jestem aż tak podekscytowana lekturą "Miasta cieni", bo "Osobliwy dom pani Peregrine" to według mnie jeden wielki żart, ale muszę skończyć czytanie tej trylogii, bo nie lubię zostawiać niedokończonych serii.
      Dziękuję bardzo i również pozdrawiam :*

      Usuń
  18. Gdybyś zobaczyła teraz moją minę! Ja chcę do Twojej biblioteki :)
    Z Twojego stosika przeczytałam tylko "Rywalki" - przyjemna i lekka lektura idealna na ciepłe dni :)
    A resztę książek mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama jestem zdziwiona, że takie perełki można tam znaleźć, ale to bardzo dobrze, bo jakbym to wszystko miała kupić... chyba bym już nie miała gdzie mieszkać XD
      Mam nadzieję, że mi się spodoba, bo przyznam szczerze, że zaczęłam, przeczytałam kilka stron i już mi się nie chce tego czytać :c

      Usuń
  19. Spory stosik! ;) Uwielbiam Rywalki, pierwszy to mnie oczarował, potem było gorzej... Uwilbiam też serię o Julce, każdy tom to nowa przygoda i wielość emocji, która obezwładnia. Kosik potrafi pisać, uwielbiam jego książki. Jednak moją ulubioną jest "Czarna Hańcza", chyba 13 część. ;) Szukam pierwszej pozycji ze stosika numer jeden oraz kontynuacji Pani Peregrine... ;) Akademię wampirów wspominam naprawdę dobrze. Miłego czytania.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi póki co "Rywalki" nie przypadły do gustu, ale jestem dopiero na początku, więc oby się rozkręciło :)
      Mam nadzieję, że uda mi się dobrnąć do tej 13 części, bo ta 10 póki co... Jakoś mi nie podchodzi.
      Dziękuję, na pewno będzie miłe, skoro tak dobre książki tutaj mam :D

      Również pozdrawiam :*

      Usuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka