Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

czwartek, 16 lipca 2015

Biblioteczne zdobycze #1


Postanowiłam zacząć robić nową serię postów na blogu, a mianowicie to, co ostatnio pożyczyłam z biblioteki. Nie zawsze robię stosik, żeby móc Wam pokazać te książki, tak samo jak book haul, dlatego takie coś chyba będzie okej. Mam nadzieję, że się Wam spodoba :)


Krzywe 10 - Ewa Nowak 
Osobliwy dom Pani Peregrine - Ransom Riggs
Kasacja - Remigiusz Mróz
Kroniki Ellie 2. Nieuleczalna - John Marsden
Serena - Ron Rash
Lawendowy pokój - Nina George


 Królowa lata - Melissa Marr
Milion słońc - Beth Revis
Ukryte - Kimberly Derting
Dotyk Julii - Taheren Mafi
Mara Dyer. Przemiana - Michelle Hodkin


Złodzieje snów - Maggie Stiefvater
Magiczna gondola - Eva Voller
Jeśli zostanę - Gayle Forman
Ja, anielica - Katarzyna Berenika Miszczuk
W blasku gwiazd - Lydia Netzer

   Niektóre książki mogliście już widzieć, ale i tak je Wam pokazuje. Piszcie, czy coś czytaliście i co polecacie zacząć w najbliższym czasie. Póki co czytam 9 tom z serii Pretty Little Liars, ale nie wiem, po co sięgnąć potem. Piszcie!

38 komentarzy :

  1. Polecam "Krzywe 10" oraz "Jeśli zostanę" ;) Reszty ci ogromnie zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie po którąś z nich sięgnę od razu po "Uwikłanych" :)

      Usuń
  2. Masz świetną bibliotekę! Choć przyznam, że ja ostatnio też na swoją nie narzekam ;)
    Polecam "Krzywe 10" - książka w sam raz na wakacje, "Jeśli zostanę" również bardzo lubię ;) "Lawendowy pokój" czytała moja mama i z tego co wiem, średnio jej się podobało. "Kasacja" czeka na mojej półce już jakiś czas i muszę ją w końcu przeczytać! :) Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojej mamie "Lawendowy pokój" bardzo się podobał, ale powiedziała, że mi może nie przypaść do gustu. Zobaczymy :)
      Dziękuję bardzo :D

      Usuń
  3. Years&Years <3
    Ale masz cuda w bibliotece! :)
    "Osobliwy dom Pani Peregrine" jest świetny, ma cudowny klimat, bardzo osobliwy, bardzo specyficzny. :) "Lawendowy pokój" mam na półce od tak strasznie dawna, a wciąż nie znalazłam czasu, żeby go przeczytać... Brawo, Sherry, brawo. Czytałam pierwszy tom "Miliona słońc", już nawet nie pamiętam tytułu, ale średnio mi się spodobał, choć sequel chciałabym zdobyć, głównie przez wzgląd na okładkę, która mi się strasznie podoba. :) "Dotyk Julii"! <3 Waaarner! <3 "Mara Dyer. Przemiana" - mimo że jeszcze nie czytałam trzeciego tomu, to już wiem, że to właśnie ten jest najlepszym z trylogii. A przynajmniej u mnie, w skali. :D "Król kruków" był niezły, aczkolwiek nie uwiódł mnie tak jak bym sobie tego życzyła. Niemniej jednak, jakbym też miała możliwość poznania kontynuacji z biblioteki - skorzystałabym. :) "Magiczną gondolę" czytałam... oj. Dawno temu. Do połowy miałam ochotę rozedrzeć ją na pół, później mi się bardziej podobała. :) "Jeśli zostanę" jest bardzo ciepłą, sympatyczną powieścią, aczkolwiek bez cudów. Za to sequel! CUDOWNY. Panią Miszczuk nie wspominam miło, ale może tobie bardziej przypadną do gustu jej ksiązki. :)
    Pozdrawiam i miłego czytania życzę!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsi! <3
      Właśnie za Osobliwy dom.. zamierzam zabrać się w pierwszej kolejności, jak tylko skończę "Dotyk Julii" i "Złodziei snów". Moja mama mówi, że "Lawendowy pokój" bardzo fajny i ciekawy.
      Pierwszy tom "Miliona słońc" to "W otchłani". Mi na początku nie za bardzo się podobało, ale potem jednak było bardzo fajne i dałam 7/10. Jestem w połowie "Dotyku Julii" i wolę zdecydowanie Adama póki co, ale wszystko może się zmienić.
      Jestem taka ciekawa kolejnego tomu Mary Dyer, ale znów - boję się, że będę się bała XD
      "Ja diablica" bardzo mi się podobała i mam nadzieję, że z kontynuacją będzie tak samo :)
      Dziękuję i również pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Krzywe 10 czytałam kilka lat temu i nie wiem, jak teraz odebrałabym ten tytuł, ale wówczas był świetną lekturą na lato. Kasacja wciąga, a niektóre teksty bohaterów totalnie rozbrajają. Mara Dyer i Królowa lata zdecydowanie warte uwagi. Osobliwy dom mam w planach, żeby zdążyć przed ekranizacją. Dotyk Julii był niezły, chcę jeszcze raz go przeczytać i sięgnąć po dwa następne tomy. Serię Stiefvater planuję, bo wszyscy dookoła ją chwalą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa wszystkich tych książek i aktualnie czytam "Dotyk Julii" i początek był straszny, ale teraz się wkręciłam! I to jak!

      Usuń
  5. świetne książki na stosach.Kilka tytułów mam już za sobą, ale kilka też pozazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że miło spędzę przy nich czas i że Ty w końcu dorwiesz te, które chcesz :D

      Usuń
  6. Jak byłam młodsza to uwielbiałam Ewę Nowak!
    "Lawendowy pokój" jest naprawdę fantastyczny. Mam w planach "Osobliwy dom..." i Serenę.
    Czytałam jeszcze "Ja, anielicę", "Magiczną gondolę" i "Dotyk Julii" i wszystkie mi się nie podobały, choć w ostatecznym rozrachunku były znośne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewy Nowak póki co czytałam tylko dwie książki, ale i tak bardzo lubię tę autorkę.
      "Lawendowy pokój" już chodzi za mną długi czas, więc jestem ciekawa.
      Mam nadzieję, że te 3 książki spodobają mi się bardziej, choć o Dotyku Julii mogę się wypowiedzieć, bo jestem w połowie i bardzo mi się podoba!

      Usuń
  7. Już od dawna chcę przeczytać "Osobliwy dom pani Peregrine" i zachęcająca jest też "Kasacja" Mroza ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny stosik! "Serenę" oglądałam film i mam nadzieję, że książka będzie chociaż tak samo dobra. A na "Magiczną gondolę" poluję w mojej bibliotece i poluję, ale na razie nikomu się nie spieszy z oddaniem :/
    Miłego czytania!
    ilmiogattonero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak jest z Rywalkami. Chyba nigdy się nie doczekam...

      Usuń
  9. Wspaniały stos! *o*
    Kasacja rozwala system, gorąco polecam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że szybko się za nią zabiorę! :D

      Usuń
  10. Kusi mnie trochę "Osobliwy dom..." :) "Ja, Anielica" natomiast nie jest może tak dobra jak pierwszy tom, ale nadal przyjemnie się czyta.
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo jestem ciekawa Osobliwego domu.. ale wiem, że potem będę się bała. Ale i tak na pewno przeczytam :)
      Mi "Ja, diablica" bardzo się podobała, obym nie zawiodła się na kontynuacji.
      Dziękuję!

      Usuń
  11. Coż przyjemnej lektury życzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe stosy! Czytałam "Magiczną gondolę" ale mi się nie podobała ;). Natomiast "Ja, anielica" była świetna, z resztą tak jak cała trylogia :).
    Życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem tej "Magicznej gondoli" bo czytałam już różne opinie na jej temat. Oby cała trylogia "Ja, diablica" mi się również spodobała!
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  13. Dobrze zaopatrzona ta biblioteka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, chociaż i tak dalej brakuje niektórych pozycji, na których mi zależy :c

      Usuń
  14. Bardzo ciekawy stosik, życzę przyjemnego czytania!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe jak wypadnie "Lawendowy pokój":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem ciekawa, dla niektórych przeciętna książka, ale mojej mamie się podobała. Oby i mi przypadła do gustu.

      Usuń
  16. Czytałam "Krzywe 10" oraz "Dotyk Julii". Z kolei "Ja, anielica" czeka od dawna na półce, bo pierwsza część podobała mi się bardzo. :) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Dotyk Julii" właśnie skończyłam i się zachwycam! I muszę od razu dorwać drugi tom!
      Mam nadzieję, że "Ja, anielica" przypadnie Ci do gustu, zamierzam przeczytać w najbliższym czasie.
      Dziękuję!

      Usuń
  17. Ja od siebie polecam "Osobliwy dom..." naprawdę wyjątkowa książka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie chyba dziś zacznę tę książkę. Jestem jej taka ciekawa!

      Usuń
  18. O, years&years, uwielbiam ich <3
    Dużo ciekawych książek wypożyczyłaś. Nie czytałam jeszcze żadnej, ale jestem bardzo ciekawa "Dotyku Julii" i "Osobliwego domu...", niestety tej drugiej nie mogę znaleźć w żadnej bibliotece :(
    http://alejaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :3
      "Dotyk Julii" już skończyłam i mogę Ci go szczerze polecić, jest naprawdę fantastyczny! A "Osobliwy dom pani Peregrine" zamierzam zacząć jakoś na dniach, ale trochę się obawiam, że nie będę mogła potem spać xD
      Oby szybko trafił do Twojej biblioteki!

      Usuń
  19. Czytaj "Kasację", jest genialna!!! :D
    A "Lawendowy pokój" jest mocno przereklamowany - pamiętam, że wszyscy zachwalali, nastawiłam się na arcydzieło, a jakie było rozczarowanie po skończeniu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama właśnie czyta "Kasację" i również się zachwyca, ale "Lawendowy pokój" również jej się podobał. Ciekawa jestem jak ja odbiorę te powieści.

      Usuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka