Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

środa, 10 czerwca 2015

Would you rather - albo albo TAG

Zostałam nominowana do tego tagu przez Atelie z bloga Sekretne słowa, za co serdecznie dziękuję. Jeśli jesteście ciekawi, jakie są moje odpowiedzi, to zapraszam do dalszej części tego postu :)

Zdjęcie pochodzi stąd - Czytam sobie na Youtube
Wolisz czytać trylogie czy powieści jednotomowe?

   Szczerze powiem, że zdecydowanie bardziej wolę trylogie i serie, niż powieści jednotomowe. Choć akurat w tej chwili mam dość przydługich serii, które się ciągną i ciągną w nieskończoność i nigdy się nic nie rozwiązuje. Dlatego w tej chwili stawiam na powieści jednotomowe, których kontynuacji nigdy nie ujrzy światło dzienne.

Wolisz czytać tylko autorki czy tylko autorów?

   Sama nie wiem, chyba w większości czytam autorki, niż autorów. Wydaje mi się, że dałabym radę nie czytać książek autorów, chociaż niektórzy piszą naprawdę fantastyczne powieści. 

Wolisz kupować w Empiku czy w księgarniach internetowych?

   Szczerze? Częściej kupuję w Empiku niż w księgarniach internetowych, ale zamierzam to zmienić, gdyż jest zwyczajnie taniej zamówić wszystko przez internet.

Wolisz, by wszystkie książki zostały zekranizowane jako film czy jako serial?

   Zdecydowanie jako film. Pochłania on mniej czasu i przygotowań, pójdę do kina, kupię na płycie, czekam raz. Na serial czekam na każdy nowy odcinek, zresztą seriale zawsze wychodzą gorzej, niż filmy.

Wolisz czytać pięć stron dziennie, czy pięć książek tygodniowo?

   Mimo że chciałabym czytać 20 książek miesięcznie, to nie uważam, żeby to były jakieś wyścigi i moje tempo czytania jest całkiem okej, ale są dni, kiedy nie mam czasu na czytanie, więc wolałabym czytać 5 stron dziennie i mieć inne życie poza czytaniem :)


Wolisz być profesjonalnym recenzentem czy autorem?

    Nie umiem sobie radzić z krytyką, a prawdopodobieństwo, że ktoś skrytykuje mnie jako recenzenta jest mniejsze, niż jako autora. Zresztą, mam dopiero 19 lat i nie uważam, żebym miała w głowie coś tak wspaniałego, żeby napisać o tym książkę.

Wolisz czytać w kółko 20 ulubionych książek czy sięgać po nowe?

   Są książki, które mogę czytać w kółko, ale zdecydowanie częściej sięgam po coś nowego, więc wolę sięgać po nowe. 

Wolisz być bibliotekarzem czy sprzedawcą książek?

   Ciężkie pytanie. Chociaż chyba wolę być sprzedawcą książek, bo zarobiłabym znacznie więcej, no i mogłabym zamawiać nowe pozycje, kiedy tylko bym chciała, a w bibliotekach wiadomo, brakuje pieniędzy.

Wolisz czytać tylko ulubiony typ literatury czy wszystko poza?

   Moim ulubionym typem literatury jest fantastyka i nie wyobrażam sobie bez niej życia. A że można znaleźć tam i akcję i romans, magię, wątki tajemnicze i kryminalne, to wolałabym czytać tylko ulubiony typ literatury, niż wszystko poza.

Wolisz czytać tylko książki fizyczne czy tylko e-booki? 

   Książki fizyczne, zdecydowanie! Nie cierpię e-booków, przeczytałam chyba tylko jeden albo dwa, lektury szkolne, których zabrakło w bibliotece. Póki co nie zamierzam do tego wracać, bo nie za bardzo mi się to doświadczenie podobało.


Do tagu nominuję: 
   ~ oraz wszystkich, którzy chcą wykonać ten TAG

22 komentarze :

  1. Ciekawe odpowiedzi na pytania, sam tag jest bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, dlatego zapraszam do jego zrobienia! :)

      Usuń
  2. Będąc recenzentem zawsze istnieje ryzyko krytyki, ale wynika ono najczęściej z odmiennej opinii, na temat jakiegoś dzieła i nie jest konkretnie skierowana do naszej osoby i naszych umiejętności :) Odpowiedziałabym na to pytanie tak samo :)
    Ciekawy tag :)
    Pozdrawiam, Mz.Hyde

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację, tylko że krytyka spowodowana odmienną opinią jest według mnie nieuzasadniona, bo jeśli chcemy się nazywać profesjonalnymi recenzentami, to powinniśmy szanować zdanie innych :)

      Również pozdrawiam! :D

      Usuń
  3. Na większość pytań odpowiedziałabym tak samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tag, dzięki za nominację końcową ! Ja znajdę chwilę w tym pędzie , na pewno zrobię ! http://recenzje-z-nibylandii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeden tom czy seria? Ciekawe pytanie. Sama chyba postawiłabym na serię, bo są światy i bohaterowie, z którymi chce się spędzić jak najwięcej czasu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również czasem wolę poczytać serię, bo autor wtedy ma większe pole do popisu,ale w sumie od długiego czasu wałkuję tylko trylogie, albo jakieś cykle z 5 albo 7 tomami i to strasznie męczy.

      Usuń
  7. Naprawdę świetne odpowiedzi.Również obecnie wolę powieści jednotomowe,bo zbyt dużo tych pozaczynanych serii ,trylogii i sag ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety :c Ale w sumie, co się dziwić, jak wychodzą jakieś perełki, nic tylko czytać!

      Usuń
  8. Na większość odpowiedziałabym tak samo tylko z tym Empikiem się zgodzić nie mogę. Często tam jest taniej niż przez internet, szczególnie jak doliczymy przesyłkę albo jak są promocje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nigdy nie spotkałam się z tym, żeby w Empiku było taniej niż przez Internet, choć raz zdarzyło mi się oszczędzić dużo pieniędzy na zakupach tam, to jednak nie było to tyle, jak w księgarniach internetowych :p

      Usuń
    2. Mi się mega często zdarza, że wychodzi mi taniej, szczególnie jak są wyprzedaże albo promocje w stylu 3 za 2 :) Jestem łowców takich smaczków :)

      Usuń
    3. Ojej to chyba powinnam zacząć zwracać uwagę na te promocje w Empiku! Dzięki za informacje, moze i mi się kiedys uda upolować coś po taniości! :D

      Usuń
  9. Dziękuję za nominację :D Hmm, musisz koniecznie zacząć zamawiać w księgarniach internetowych! Niekoniecznie zaoszczędzisz, ale za pieniądze z Empiku kupisz więcej książek w Internetach hahaha ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od następnego zamówienia zaczynam kupować z księgarniach internetowych! Będzie więcej książek do czytania! :D

      Usuń
  10. A o to moje odpowiedzi na Tag, zapraszam . ;) http://recenzje-z-nibylandii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko wrócę z wakacji z chęcią zajrzę :)

      Usuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka