Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

poniedziałek, 29 czerwca 2015

Seria książkowo-zdjęciowa #28


A więc witam Was już w ostatnich dniach czerwca, kiedy to już wszyscy chyba mają wakacje i cieszą się śliczną pogodą i słoneczkiem, no i przede wszystkim - wolnym czasem na książki! Dzisiaj zaprezentuję Wam moje zdjęciowe podsumowanie tego miesiąca. Mam nadzieję, że się Wam spodoba ten post, chociaż zdjęć chyba nie jest tak dużo, jak ostatnio. W czerwcu nie działo się dużo, byłam na tydzień nad morzem, na wakacjach, potem wróciłam i postanowiłam zrobić sobie odpoczynek przed ciężkimi dwoma miesiącami pracy nad moim rysunkowym warsztatem. Zrobię sobie jeszcze wolne na trzy dni lipca, ale to już ostatnie wyjazdy, w sierpniu poprawka, więc może potem we wrześniu, póki nie zacznie się rok akademicki, o ile dla mnie w ogóle będzie on brany pod uwagę wyjadę gdzieś przed kolejnym ciężkim rokiem. Zobaczymy, póki co wszystko jest w fazie planów i przygotowań. Ale nie przedłużając więcej, zapraszam Was gorąco na zdjęciowy post, który tak bardzo lubicie!

 Te zdjęcia są jeszcze z maja, ale jakoś się zapodziały i nie udało mi się ich dodać w poprzednim poście. Tutaj czytałam Wierną, jak zresztą wiecie, że miałam okazję znów się w niej zaczytywać w maju.

 Zlepka zdjęć z Królem kruków, który ostatnio wyszedł na prowadzenie w rankingu moich ulubionych książek/serii. 

 Tutaj głównie znów Król Kruków + jedno zdjęcie z powrotu z zajęć. Niestety, nie pasowało nigdzie, to dałam je tutaj. 

 Jak wiecie, w maju również czytałam Eleonorę i Parka, ale ta książka niezbyt mi się podobała. Ale przynajmniej cieszy oko na kolorowych zdjęciach. 

 I znów Król Kruków! Chyba nigdy nie uwolnię się od tej książki.

 Panorama z największego labiryntu w Polsce. 

 Chmurki na plaży.

 Zdjęcia chmurek wychodziły takie śliczne, ale potem zaczęło padać i być zimno i już przestało być fajnie.

 Ruchome wydmy. 

 Kilka plażowych fotek. Wiem, że wszystkie są niemal identyczne, ale oj tam, oj tam.

 Snapczatowo-wyjazdowe fotki z plaży, podróży i wycieczki do największego labiryntu w Polsce (podobno)! 

 Plaża! I lody, niestety, ja nie miałam okazji ich spróbować, bo brałam inne, ale podobno były dobre!

 Kolejna zlepka jakichś niepasujących nigdzie fotek. Z wycieczki na ruchome wydmy i burzowe chmurki nad labiryntem.

 W tym poście jest niestety jakoś bardzo mało mojego kota, ale mam nadzieję, że te zdjęcia przypadną Wam do gustu :)

 A tak oto zmieniały się ciągle moje plany czytelnicze na czerwiec, ale dopiero pierwszego lipca zobaczycie podsumowanie i co rzeczywiście udało mi się przeczytać :)
Pocztówkowo w tym miesiącu też ubogo, ale następny będzie o wiele lepszy!

Kot należy do mojej przyjaciółki i lubi mnie chyba zdecydowanie bardziej niż mój własny. No, przynajmniej mnie nie gryzie XD

Powroty z imprez rodzinnych takie ciężkie.

Fotki ze spacerków.

Koci łapci, snapczatek.

Poranek przed egzaminem | głupie selfie przed wyjściem na wieczór
 
A na instagramie dużo się działo w czerwcu, bo wyzwanie było, ale już zrezygnowałam z niego kilka dni temu, bo denerwowało mnie dodawanie tych zdjęć. Ale tu macie kilka propozycji :)

A do śniadania zawsze książka!

Śniadania, obiadki, lunche i przekąski!

A tutaj raz obiad, raz śniadanie.

Soki smoki, zawsze spoki.

Szparagi w cieście francuskim z serem i szynką - cudo!

Upał, upał, a więc lody!

Rano kawka, wieczorem piwko haha

Na wyjazd do Łeby zrobiłam sobie paznokcie. Już się zepsuły.

A takie tam, dziwne.

Lubię robić takie dziwne zdjecia haha zresztą chyba już zdążyliście zauważyć.

Warszawa nocą.

Bo kto nie lubi spacerków?

Spacerki znów.

Ostatnio znów wróciła mi faza na zdjęcia chmur.

Zlepek różnych. 1 - wieczór nad Wisłą. 2 - dawne zdjęcie, jeszcze jak miałam włoski do brody, ze spotkania z przyjaciółką. 3 - samotny spacerek po parku.
 
Jakoś w czerwcu dużo robiłam właśnie takich zdjęć.

Czytanie Czasu żniw bardzo mi się podobało, uwielbiam! Drugie zdjęcie to zdobycze z Arosa. Pierwsza dla mnie, druga dla siostry. Zaginioną dziewczynę wygrałam i już w lipcu zamierzam się za nią zabrać. Blankets wreszcie udało mi się dorwać, recenzja już wkrótce!

Wreszcie zmęczyłam Królową Tearlingu, przeczytałam Byliśmy łgarzami (okropna książka), zabrałam się za nadrabianie zaległości sprzed pół roku, czyli zaczęłam nową serię i ją pokochałam. A na koniec przeciętny Więzień labiryntu.

Do każdej książki zawsze biorę zakładkę, która pasuje do okładki. Dziwne, wiem XD

Snapczatki.

A tutaj różne przeróżne. Na Dziewczynie z porcelany okropnie się zawiodłam.

Znów różne.

Podczas czytania czasami mi się nudzi i wolę chwycić telefon i cyknąć kilka fotek. Szczególnie, jak wychodzą ładne.

 A tutaj to już takie pierdółki.

I już ostatnie - okładkowe. Marę Dyer pokochałam. W otchłani mnie pozytywnie zaskoczyło, ale niestety Opal mnie zawiódł :c

OD AUTORKI: Na dziś to tyle, mam nadzieję, że chociaż zdjęć jest mniej niż w ostatnich częściach i tak miło spędziliście czas na ich oglądaniu :) Piszcie, co u Was się działo w czerwcu, chętnie posłucham :)

32 komentarze :

  1. Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia, zawsze robisz świetne ♥Życzę Ci miłych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :3 Oby w lipcu było ich więcej!
      Tobie również życzę miłych wakacji :3

      Usuń
  2. Jaka potężna porcja zdjęć! Widać, że spędziłaś ten miesiąc na prawdę bardzo przyjemnie :)
    Życzę Ci, aby lipiec był równie udany!
    Pozdrawiam!
    ilmiogattonero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czerwiec to był jeden z przyjemniejszych miesięcy w tym roku, ale mam nadzieję, że lipiec będzie jeszcze lepszy!

      Usuń
  3. Uwielbiam te posty! Oglądanie tej masy cudownych zdjęć to sama przyjemność :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie czytanie takich komentarzy to sama przyjemność! <3

      Usuń
  4. Nie wiem czy wiesz, ale cały miesiąc czekałam na Twoje zdjęcia :D Po prostu uwielbiam je oglądać :)
    Widzę,że często pojawia się "Dziewczyna z porcelany", warto przeczytać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, to bardzo miłe! Cieszę się, że te posty Ci się podobają :3
      Według mnie nie warto, strata czasu, książka jest naprawdę słaba. Dałam jej wprawdzie sześć gwiazdek, ale naprawdę można się zawieść i w sumie nie wiem, czemu w końcu dałam aż 6, a nie 5.

      Usuń
  5. Bardzo lubię Twoje zdjęcia. Proste (w pozytywnym tego słowa znaczeniu) i cieszące oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że Ci się podobają :)

      Usuń
  6. Bardzo cieszące oko zdjęcia! Na dodatek widnieją na nich świetne książki :)
    Bardzo lubię twoje zdjęcia za ich prostotę, ale i pewną magiczność w sobie.
    Pozdrawiam ☺
    ☺ Jeśli znajdziesz czas to wpadnij na naszego bloga, dopiero zaczynamy, ale może znajdziesz coś dla siebie i zostaniesz z nami na dłużej ☺
    - http://odkawywoleksiazke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, o to chodzi, żebyście i Wy mogli czerpać radość z tego, co robię i co sprawia mi wielką przyjemność :)
      Na pewno zajrzę w wolnej chwili, dziękuję za informację :)

      Usuń
  7. Twoje posty ze zdjęciami <3 Książki, jedzenie, Warszawa - i jak tu nie obejrzeć posta z przyjemnością? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, cieszę się, że lubisz te posty. One chyba są najbardziej popularne na blogu :D

      Usuń
  8. Marę ostatnio sobie kupiłam:) Ciekawi mnie czym zawiodła Cię Dziewczyna z porcelany?:) Rano kawka, wieczorem piwko - jestem jak najbardziej za:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pożyczyłam z biblioteki, ale chciałabym mieć swój egzemplarz, najlepiej całą trylogię :)
      Nasłuchałam się o twórczości tej autorki i wydaje mi się, że może miałam za duże oczekiwania. Sam pomysł generalnie mi się podobał, ale to, jak autorka go przedstawiła nieco mnie odrzuciło. Te wszystkie plątania fabuły, to, co się działo między bohaterami... do pewnego czasu było znośne, ale potem? Jak wszystko wyszło na jaw? Masakra. Więcej będzie niedługo na blogu. Recenzja jest zaplanowana na 23 lipca :)

      Usuń
  9. Twoje zdjęcia są najlepsze :D
    Książków dużo, kot jest, jedzonko jest - full wypas :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! To miłe!
      No i przede wszystkim - wakacje są :D

      Usuń
  10. Muszę się zapoznać z "Królem kruków" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Ja pokochałam tę książkę :D

      Usuń
  11. Widzę że sporo książek jest z biblioteki, zazdroszczę że masz tak dobrze wyposażoną. Ja chyba się przejdę do mojej, może są jakieś nowości:)
    whiteblackbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, mam dobrze wyposażone biblioteki, chociaż jeszcze i tak wielu pozycji, które bardzo chciałabym przeczytać, tam brakuje :c

      Usuń
  12. Wspaniałe zdjęcia! Zwłaszcza te książkowe i z jedzeniem ;). Od razu się zrobiłam głodna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, mam nadzieję, że zjadłaś coś dobrego w takim razie :)

      Usuń
  13. Świetne zdjęcia! Jeśli mogę spytać, to gdzie kupiłaś takie śliczne brązowe buty i znalazłaś takie genialne zakładki? Są przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty kupiłam w sklepie "Wtymchodzę" na Mysiej 3 w Warszawie, ale nie jestem pewna, czy ten sklep jeszcze istnieje :C
      A co do zakładek... Ta kwadratowa obok książki "O krok za daleko", pingwinek, ta "ombre" w słonie i niebieska w kwiatki i ptaki to moje zdobycze, które dostałam z Azji i Holandii :) Łapki dostałam razem z nagrodą, którą wygrałam w konkursie z księgarni Książka i Prezent. A ta taka narożna jest ręcznie robiona (tak mi się wydaje), ale nie przeze mnie, tylko przez Gabrysię, od której ją dostałam w którejś paczce wymiankowej :) Mam nadzieję, że pomogłam!

      Usuń
  14. Wow :D Jestem od niedawna na twoim blogu, lecz od początku zrobił na mnie dobre wrażenie :) Świetna porcja zdjęć :* Jestem ciekawa skąd masz taką cudowną, wspaniałą, najpiękniejszą na świecie zakładkę z sową z Harrego Pottera?:( Też chce taką:D Śliczne zakładki ;) Ale Harry naj:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :)
      Sama nie wiem, skąd ją mam, bo dostałam ją jakieś 10 lat temu od taty :)

      Usuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka