Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

niedziela, 7 czerwca 2015

Majowy BOOK HAUL


   Postanowiłam w jednym poście pokazać Wam wszystkie moje zdobycze, głównie majowe, które do mnie przybyły, bo choć mogliście je oglądać na Instagramie, czy w serii książkowo-zdjęciowej, to jednak nigdy nie widzieliście, jak to się wszystko prezentuje razem. Dlatego też powstał tej post :) Zapraszam do oglądania!


 Zaginiona dziewczyna - Gillian Flynn -> wprawdzie ta książka przyszła do mnie już w czerwcu, to jednak ją tu zaprezentuję, bo wiem, że nie będę kupować w tym miesiącu nic, żeby zrobić kolejny book haul (chyba); Udało mi się ją wygrać w konkursie na Zapisanych marginesach! Dawno już nic nie wygrałam, więc się cieszę, a bardzo chcę przeczytać tę książkę, bo film już widziałam.

Za ścianą - Sarah Waters -> kupiona w ramach maturalnej nagrody; nie miałam jeszcze okazji czytać nic tej autorki, a bardzo chciałam mieć Pod osłoną nocy w nowym wydaniu, jednak nie udało mi się kupić tamtej książki, więc stwierdziłam, że wezmę tę i sprawdzę, czy polubię panią Waters. 

Ene, Due, Śmierć - M.J. Arlidge -> również kupiona w ramach maturalnej nagrody; liczę na coś naprawdę fantastycznego, choć boję się, że może być podobne do [geim], którego po prostu nie cierpię. Ale zobaczymy, jak przeczytam. 

Pierwszych piętnaście żywotów Harry'ego Augusta - Calire North -> j.w.; okładka jest wspaniała, po prostu jedna z najpiękniejszych jakie widziałam i już nie mogę się doczekać, gdy sprawdzę, czy treść jest równie fantastyczna jak oprawa graficzna.

Jej wszystkie życia - Kate Atkinson -> j.w.; przeczytałam pierwsze kilka stron i póki co jakoś mi się nie podoba, ale mam nadzieję, że książka się rozkręci, bo liczę na coś naprawdę fantastycznego.

Miniaturzystka - Jessie Bruton -> j.w.; cudowna oprawa graficzna, oby treść była taka sama! Póki co nie mam w planach jej czytania, musi poczekać na swoją kolej.


Smażone zielone pomidory - Fannie Flagg -> kupione na WTK; jestem bardzo ciekawa tej książki, chociaż nie miałam jeszcze do czynienia z literaturą tego typu. Oby mi się spodobała!

Maybe Someday - Colleen Hoover -> kupiona w ramach nagrody maturalnej; nie czytałam jeszcze nic tej autorki, ale Hopeless mam już na półce. Oby ta autorka mi przypadła do gustu, bo inaczej będę musiała sprzedać albo wymienić te książki.

Endgame. Wezwanie - James Fray i Nils Johnson-Shelton -> to nie jest zdobycz majowa, bardziej marcowa albo jeszcze inna, ale już ją widzieliście. Jednak od razu po zakupie pożyczyłam ją swojej kuzynce i teraz do mnie wróciła, więc nie zaszkodzi, jak pokażę ją tutaj.

Starter - Lissa Price -> powiem szczerze, że sama tej książki bym nie kupiła, chociaż ma cudowną okładkę; wygrałam ją w konkursie na Instagramie, to kolejna wygrana, więc chyba powinnam zagrać w totolotka, skoro tak mi szczęście sprzyja!

Boy 7 - Mirjam Mous -> kupiłyśmy ją z Klaudią z bloga Nic nie zabija czasu tak jak książka na promocji na WTK na stosiku wydawnictwa Dreams. Jestem ciekawa tej książki oraz filmu, który już można obejrzeć.

Futu.re - Dmitry Glukhovsky -> to również nie jest majowa zdobycz, bo kupiłam ją w kwietniu, ale pokazuje. Jestem ciekawa tej książki, słyszałam, że jest bardzo specyficzna, jednakże liczę na to, że mi się spodoba, skoro pokochałam pierwszy tom Metra.

Troje - Sarah Lotz -> kupione na WTK za 15 złotych przed Stadionem; powiem szczerze, że spodziewałam się więcej po wydaniu tej książki, a tu takie chucherko, no ale trudno. Tak czy siak, jestem ciekawa treści. 


Razem będzie lepiej - Jojo Moyes -> kolejna maturalna nagroda; kupiona dzięki recenzji na Zapisanych marginesach. Jestem ciekawa, czy przypadnie mi do gustu, ale już czuję, że to będzie dobra książka!

Niezbędnik obserwatorów gwiazd - Matthew Quick -> to będzie moje pierwsze spotkanie z tym autorem i jestem bardzo ciekawa, czy mi się spodoba. Nic nie wiem o tej książce, ale okładka jest cudowna!

Dziewczyna z porcelany - Agnieszka Olejnik -> kupiona na WTK; okładka jest fantastyczna, opis również, mam nadzieję, że nie okaże się bublem. 


Will Grayson, Will Grayson - John Green i Davin Levithan -> kupiona na WTK; jestem ciekawa tej książki, bo słyszałam różne, sprzeczne opinie. Muszę sama się przekonać.

Czerwona królowa - Victoria Aveyard -> j.w.; różne opinie również o tej książce słyszałam i muszę sama się przekonać, czy mi się spodoba, ale liczę, że to będzie hit, bo nie lubię wydawać pieniążków na słabe powieści. 

Pretty Little Liars. Uwikłane - Sara Shepard -> to tak naprawdę nie jest moja książka, pożyczyłam ją od kuzynki. Poprzednie tomy czytałam stosunkowo dawno, ale coś tam pamiętam. Ciekawi mnie, jak autorka dalej potoczyła losy naszych Kłamczuch.

Jaśnie pan - Jaume Cabré -> kupiona na WTK dla mamy; pożyczyłam od niej i bardzo jestem ciekawa, choć to chyba nie moje klimaty. Ale zawsze warto próbować nowych rzeczy!


Królowa Tearlingu - Erika Johansen -> pożyczona z biblioteki; bardzo spodobała mi się okładka i opis z tyłu w sumie też mnie zainteresował, więc... skoro była dostępna w bibliotece, aż było żal nie brać! 

Eleonora i Park - Rainbow Rowell -> pożyczona z biblioteki i już przeczytana; niestety, nie spodobała mi się, dałam jej jedynie 4 gwiazdki.

Utrata - Rachel Van Dyken -> zachwycona pochlebnymi recenzjami nie mogłam się oprzeć, gdy zobaczyłam ją na bibliotecznej półce.

Piąta fala. Bezkresne morze - Rick Yancey -> przeczytana i jestem zachwycona! Naprawdę. Chcę już 3 tom!

W otchłani - Beth Revis -> jestem chyba ostatnią osobą, która przeczyta tę książkę, ale jakoś nigdy nie było mi z nią po drodze. Teraz mam wakacje, to na pewno się to szybko zmieni!
Łza - Lauren Kate -> gdzieś o niej słyszałam, ale gdzie, nie pamiętam. Ładna okładka i coś, co mi się obijało o uszy poskutkowały tak, że musiałam książkę wziąć.

Opal - Jennifer L. Armentrout -> nie mogłam się powstrzymać widząc tę książkę na półce. W dodatku jestem pierwszą czytelniczką, haha. Zaczęłam, ale dopiero się rozkręca. Jak na razie bez większych zachwytów.

Król Kruków - Maggie Stiefvater -> Klaudia skutecznie mnie do niej przekonała i jak tylko ją dorwałam, to nie było możliwości, żebym po nią nie sięgnęła; przeczytałam i jestem zachwycona! Chcę drugi tom!

Tak prezentuje się mój book haul (prawie) majowy. Piszcie, co czytaliście i co polecacie :)

54 komentarze :

  1. Ale piękne książeczki ♥♥ I jak kolorystycznie ułożone ,widzę już któryś raz z kolei,że mamy taki sam gust muzyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że są piękne haha
      No to piątka! :D

      Usuń
  2. Z Miniaturzystą i Futu.re z chęcią bym się zapoznała ;) Udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawie same grubasy! ;) Gratuluję zdobyczy i bardzo zazdroszczę ^^ Z Twojego stosu czytałam i polecam "Eleonorę i Parka", "WG,WG" jest przeciętną książką, niczym szczególnym się nie wyróżnia, a "Czerwona królowa" i "Troje" nie przypadły mi do gustu. :( Czekam na Twoje opinie na temat tych książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też się zorientowałam, że większość to potężne książki, kiedy ja je przeczytam?!
      Mi niestety "Eleonora i Park" się nie podobała, no ale trudno. Ciekawa jestem, czy do reszty książek będziemy mieć podobne opinie, ale to się okaże dopiero, jak przeczytam :D

      Usuń
  4. Ja mam straszną ochotę między innymi na "Starter", "Czerwona Królowa" i "Niezbędnik obserwatorów gwiazd". Zazdroszczę stosiku ;)
    gabxreadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Niezbędnik" będę niedługo czytała, więc na pewno pojawi się recenzja :)

      Usuń
  5. U mnie na blogu również stosik majowy :)
    Naprawdę sporo tu widzę książek, które sama chciałabym przeczytać, dlatego nie będę ich wszystkich wymieniać ;) Czytałam jedynie "Utratę", która okazała się dość ciekawą książką :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co "Utratę" czyta moja mama i chyba jej się podoba :) jestem ciekawa, czy i mi przypadnie do gustu.
      Dziękuję bardzo, a ja już lecę oglądać Twoje majowe zdobycze :D

      Usuń
  6. Podkradłabym Ci je wszystkie :D
    http://pizama-w-koty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuu... duży ten stosik ! *u* Daj znać czy Ci się spodobały: " Pierwszych piętnaście żywotów Harrego Augusta " i " Jej wszystkie życia". ;) Pozdrawiam ciepło i życzę, aby stosik do konca miesiaca jeszcze urósł ! http://recenzje-z-nibylandii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko przeczytam te książki na pewno dam znać! :) Tylko niestety, nie wiem, kiedy. Polecam obserwować mnie na Instagramie, bo tam niemal na bieżąco wszystko wrzucam, a tutaj to jednak terminy są bardzo odległe, bo nie chcę codziennie dodawać postów :)

      Usuń
  8. Osobiście polecam ci "Jej wszystkie życie", na początku może wydawać się dziwne, ale to naprawdę dobra książka. Reszty nie czytałam, ale niektóre mam na półce u siebie i nie mogę się doczekać ich przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że "Jej wszystkie życia" mi się spodobają, bo wiele dobrego słyszałam o tej książce i nie chciałabym się zawieść :C

      Usuń
  9. Cieszę się, że "Zaginiona dziewczyna" bezproblemowo do Ciebie dotarła, życzę przyjemnej lektury :) Ja po skończeniu tej powieści miałam tak bardzo mieszane odczucia, że ciężko było mi wyrazić swoje o niej zdanie.

    Mam też nadzieję, że nie zawiedziesz się na "Razem będzie lepiej", ale to tak cudowna, tak pozytywnie nastrajająca powieść, że po prostu nie możesz nie być nią oczarowana. ;-)

    Pozostałe tytuły wspaniałe, większość bym ci z chęcią podkradła, bo większości nie czytałam. Zawiodłam się trochę na "Trojgu", ciekawa jestem, jak Ty odbierzesz tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam nadzieję, że te książki mi przypadną do gustu. Wstyd się przyznać, ale film "Zaginiona dziewczyna" już widziałam i ciekawi mnie właśnie pierwowzór :)

      Właśnie ostatnio ciągle słyszę, że "Troje" to stosunkowo słaba książka, ale mam nadzieję, że jednak nie okaże się jakimś gniotem :c

      Usuń
  10. Nazbierało się :D
    Nic, tylko czytać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w końcu już wakacje, więc jest kiedy :D

      Usuń
  11. Ukradłabym Ci Żywoty Harryego Augusta, Łzę, Czerwoną królową i Troje. Ze zniecierpliwieniem czekam na recenzję tej ostatniej <3 Nie polecam Utraty. Tak wszyscy zachwalają, a moim zdaniem... Jest jedną z nudniejszych książek, jakie ostatnio czytałam. Jest film "Boy 7"?! Kocham tą autorkę, ale nigdy o ekranizacji nie słyszałam!

    U mnie również stosik majowy ;) Z WTK przywiozłam 12 pozycji, a reszta... Jakoś tak sama do mnie trafiła (a to przecena w Biedronce, a to od znajomych w ramach prezentu urodzinowego, a to do recenzji...).
    Drugastronaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o tym filmie dowiedziałam się na stosiku wydawnictwa, bo obok tych książek wisiał taki malutki plakat filmowy, sama byłam zdziwiona :D
      Szkoda, że Tobie "Utrata" się nie podobała :c Ja jestem bardzo ciekawa tej książki.

      Zaraz wpadnę i zobaczę Twój stosik, jestem ciekawa, co przywiozłaś z targów :)
      Mi mama niestety zabroniła kupować książek, jak się dowiedziała o tej promocji, bo niby mam za dużo! Niby jak? To niemożliwe haha

      Usuń
  12. Powiem Ci, że ja właśnie czytam "Jej wszystkie życia" i zmęczyć tej książki nie mogę. Myślałam, że będzie lepsza, ciekawsza i zdecydowanie bardziej dynamiczna...
    Pozostałe książki prezentują się cudownie. Utrata i Pierwszych piętnaście żywotów polecam ogromnie :) Maybe, Eleonora i Park oraz Czerwona królowa goszczą też na mojej półce, ale sesja w pełni, więc czekam na spokojny czas z czytaniem tych dobre rokujących książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, czyli jednak "Jej wszystkie życia" to nie książka która wszystkim przypadnie do gustu. W sumie się cieszę, bo myślałam, że jestem jedyna, której (póki co) się nie podoba.

      Życzę Ci powodzenia na sesji, a zaraz po niej dużo czasu wolnego na czytanie! :D

      Usuń
  13. Książkę Dmitra bardzo bym chciała <3 I powieść od Jojo Moyes też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych książek jestem chyba najbardziej ciekawa. Mam nadzieję, że trafią w końcu w Twoje ręce :)

      Usuń
  14. Bardzo polecam ''Miniaturzystkę''! Genialna książka!
    ''Jej wszystkie życia'' mam u siebie, ale zaczynałam ją trzy razy i zawsze zatrzymywałam się po paru stronach. Mam nadzieję, że Tobie łatwiej będzie ją zacząć :P
    ''Eleonorę i Parka'' bardzo polecam, a drugi tom ''Piątej Fali'' nie - według mnie jest beznadziejny i nie utrzymuje poziomu poprzednich tomów. Mam nadzieję, że Tobie przypadnie do gustu ;)
    ''Czerwoną królową'' polecam, chociaż powieść przypomina mi trochę ''Szklany Tron'' S. J. Maas (czytałaś może?).
    ''Za Ścianą'' od jakiegoś czasu za mną chodzi, tak samo ''Maybe Someday''. Koniecznie napisz, czy warto przeczytać! ;)
    Życzę miłej lektury i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi "Eleonora i Park" niestety nie przypadła do gustu.
      "Jej wszystkie życia" póki co idą mi jak krew z nosa, ale oby się rozkręciło tam wszystko.
      "Bezkresne morze" bardzo mi się podobało, choć nie pobiło pierwszego tomu :c
      Dam znać, jak te książki, a "Szklanego tronu" niestety nie czytałam, czekam aż się zwolni w bibliotece :)

      Usuń
  15. "Zaginiona dziewczyna" jakoś w formie książkowej nizbyt mnie kusi, aczkolwiek film bym chętnie obejrzała. :) Nie wiem, nie wyobrażam sobie, po tym zwiastunie jaki widziałam, wersji papierowej tej historii. :)
    "Pierwszych piętnaście..." też mam, też kupiłam w maju, bo okładka, to po pierwsze, bo podróże w czasie, to po drugie. :D Trzymam kciuki, żeby wnętrze było równie piękne jak oprawa graficzna. :)
    "Jej wszystkie życia" chciałabym bardzo! Praktycznie od premiery tej pozycji, czaję się na nią, ale do tej pory, zawsze w ręce wpadało mi coś pilniejszego. Szkoda, że pierwsze strony ci się nie podobają. :(
    "Miniaturzystkę" też mam! :D I nie mogę się doczekać bardzo! Może we wakacje się pokuszę o lekturę. :)
    Och, "Maybe Someday" <3 Ja jestem absolutnie psychopsychofanką Colleen Hoover, więc nawet się nie będę nastawiać na negatywny odbiór jej powieści, przez ciebie. :D Kocham jej książki, ona tyle emocji potrafi przekazać za pomocą pióra... Coś cudownego. :)
    Do "Starteru" nie jestem przekonana. Nie wiem. Coś mnie odrzuca od tej książki i jak na razie żaden bloger nie był w stanie zmienić mojego nastawienia do tej pozycji. :/
    Życzę przyjemnego czytania bo tytuły masz w kolejce świetne!
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że "Jej wszystkie życia" się rozkręci i będę mogła się pochlebnie wypowiedzieć o tej książce, bo tyle na nią czekałam, że aż żal, żeby okazała się gniotem.
      Colleen Hoover nie miałam jeszcze okazji nic czytać, ale mam nadzieję, żegdy się to zmieni, to również będę wychwalać tę autorkę pod niebiosa! :D
      Dziękuję bardzo, na pewno będzie miło czytać te wszystkie cudeńka!

      Usuń
  16. Baaardzo polecam Ci Miniaturzystkę i Jej wszystkie życia - ta druga może faktycznie rozkręca się trochę później, ale warto czekać na właściwą akcję :)
    Czerwona królowa była mocno średnia, ale jestem ciekawa, jak Tobie się spodoba. Colleen Hoover uwielbiam, Maybe Someday już czytałam i mimo że była naprawdę cudowna, to nic w moim przekonaniu nie pobije Hopeless. A Utratą byłam zauroczona, ale po tym, jak emocje już opadły, myślę o niej tylko ciepło, nic więcej.
    O reszcie nie słyszałam, ale mam nadzieję, że usłyszę chociaż na Twoim blogu, no i życzę Ci, żeby były to same pochlebne opinie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym od razu zabrać się za Miniaturzystkę, ale muszę realizować swoje obietnice i czytać tylko to, co wylosuję z mojego słoiczka. Ale liczę na to, że Miniaturzystka szybko trafi w moje ręce z tego słoiczka :)
      O "Czerwonej królowej" czytałam już różne opinie i sama nie wiem, co myśleć, mam nadzieję, że się nie zawiodę, bo nie lubię wydawać pieniędzy na słabe książki.

      Usuń
  17. Piękny stosik! Zazdroszczę tak dobrze wyposażonej biblioteki :)

    http://bookocholic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo fajne właśnie, że mogę dorwać takie perełki w bibliotece :)

      Usuń
  18. Ale dużo i jakie świetne książki! Polecić mogę "Miniaturzystkę" i "Maybe someday" <3 Odradzam za to "Will Grayson, Will Grayson" - bardzo głupia książka, niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, szkoda, że "Will Grayson, Will Grayson" zbiera takiego słabe opinie :c No ale sama muszę się przekonać, może mi akurat przypadnie do gustu :D

      Usuń
  19. O kurczę, ile książków!
    "Zaginioną dziewczynę" także wygrałam w konkursie, jestem ciekawa tej książki ;)
    Mam ochotę na "Maybe Someday", bo znam trochę twórczość Hoover i uwielbiam ją.
    Sięgnę kiedyś także po "Starter".
    Quick pisze dobrze, wręcz świetnie, więc polecam Niezbędnik, chociaż przeczytałam tylko "Wybacz mi, Leonardzie" :)
    "Czerwona królowa" mnie intryguje, koniecznie daj znać co o niej sądzisz!
    Będę czytać w najbliższym czasie "Bez skazy", ale wiadomo na co postawi Shepard - tajemnica, kłamstwa oraz ciągły brak zagadki :D
    "Utratę" posiadam, ale jeszcze długa droga zanim po nią pewnie sięgnę ;)
    "W otchłani" strasznie ci zazdroszczę, od dawna chcę przeczytać!
    Po "Łzę" kiedyś sięgnę, bo znajduje się u mnie w bibliotece.
    Masz "Opal", a ja wziąż jeszcze przed "Obsydianem"... :D
    Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W miarę upływu czasu recenzje tych książek na pewno się pojawią, bo sama jestem ich niezwykle ciekawa! :D
      "Opal" już przeczytałam, ale niestety do tej pory to najgorsza część, zawiodłam się na niej ogromnie i nie wiem, co sądzić o tej serii, zaraz wychodzi 4 tom, a ja mam takie mieszane uczucia...

      Usuń
  20. Jak ładnie - kolorystycznie! :) Na "Miniaturzystk" czaję się od jakiegoś czasu, ciekawa jestem Twojej opinii, bo jak na razie same dobre czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja póki co też nie słyszałam nic złego o tej książce, więc mam nadzieję, że mi również przypadnie do gustu :)

      Usuń
  21. Smażone zielone pomidory polecam :)
    Reszty nie czytałam. Miłej lektury :)
    Moje-ukochane-czytadelka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mi się spodoba ta książka :)
      Dziękuję!

      Usuń
  22. Jeju, zazdroszczę ci tylu z tych książek, że nawet sobie nie wyobrażasz! A najbardziej chyba "Pierwszych piętnastu żywotów Harry'ego Augusta".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ja mam, szkoda tylko, że mój budżet na tym tak bardzo ucierpiał haha, no ale już trudno.
      Zamierzam szybko zabrać się za tę książkę, więc może niedługo pojawi się recenzja :)

      Usuń
  23. Jak kolorowo! Pięknie to wygląda :D Podziwiam też, że biblioteka (z której wypożyczono książki) ma tyle nowości na stanie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja sama się dziwie, że takie perełki można znaleźć w bibliotece, bo jeszcze 6 lat temu, jak pierwszy raz się zapisywałam do niej w gimnazjum to nic ciekawego prawie nie było :)

      Usuń
  24. Jakie piękne stosisko!
    Zaginiona dziewczyna jest genialna!
    "Pierwszych piętnastu żywotów Harry'ego Augusta" udało mi się zdobyć na targowej wymianie, a Miniaturzystkę i Czerwoną królowa wygrałam w konkursach, ale dalej czekają na przeczytanie :D Hopeless średnio mi się podobało, dlatego mam obawy przed sięgnięciem po Maybe Someday, ale... może kiedyś :D (taka zabawna). Starter całkiem niezły, Troje kupiłam kiedyś za dyszkę, ale dalej czeka. Dziewczyna z porcelany niedługo zrecenzuję ;) Masz świetnie wyposażoną bibliotekę, miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że "Zaginiona dziewczyna" też mi się spodoba! :)
      Ja póki co o MS czytałam same pozytywne opinie, o Hopeless w sumie chyba też, przynajmniej takie w miarę. Jestem sama ciekawa, czy mi przypadnie do gustu.

      + Dziękuję bardzo! I chętnie zajrzę do Twojej recenzji "Dziewczyny z porcelany" :)

      Usuń
  25. Ile wspaniałości! 99% z tych książek bardzo chciałabym przeczytać. Polecam "Zaginioną dziewczynę". "Will Grayson, Will Grsyson" to strasznie słaba książka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie już słyszałam, że "WG, WG" to straszna wtopa, kurczę, ale przynajmniej dobrze, że nie wydałam na niego pełnej kwoty!

      Usuń
  26. Och, pozazdrościć zdobyczy! Marzy mi się większość z nich - na szczęście mam na półce chociaż "Maybe Someday", a "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" i "Troje" już przeczytane. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja te dwie ostatnie książki? :) Fajne? :D

      Usuń
  27. woooow , ile super książek! Czytałam jedynie ,,Willa Graysona..." - nie bardzo mi przypadł do gustu. Największą chęć mam na ,,Zaginioną dziewczynę"! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że WG, WG zbiera takie słabe opinie. No ale sama muszę się przekonać, czy rzeczywiście taki zły.

      Usuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka