Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

wtorek, 30 czerwca 2015

Czerwcowy WRAP UP + TBR na lipiec


   Moje plany na ten miesiąc, które pokazałam Wam w Majowym WRAP UPie i TBR-rze na czerwiec nieco się zmieniły. Dlaczego, spytacie? Otóż dlatego, że na pewno nie udałoby mi się przeczytać piętnastu książek (7 ze słoiczka + 8 książek z biblioteki), dlatego też postanowiłam, że nieco zmienię swoją koncepcję i wybrałam 4 książki z tych, co wylosowałam na czerwiec i wybrałam 3 z tego pakietu z biblioteki. I tak też oto prezentowały się moje ostateczne plany na czerwiec. Problem jednak w tym, że w międzyczasie byłam w bibliotece i pożyczyłam kolejne książki, odbierałam rezerwacje i moje plany zostały przygniecione przez inne, ciekawsze pozycje, jednak nie przejmuję się, bo to nie chodzi o to, żeby czytać na przymus, a to co się chce, więc niżej zobaczycie, jak wyglądał mój czerwiec w rzeczywistości. Różni się to wszystko bardzo od siebie, a z siedmiu wylosowanych książek ze słoiczka udało mi się przeczytać tylko trzy, no ale już trudno. Uporam się ze zbiorami bibliotecznymi, oddam je i znów zabiorę za zmniejszanie swoich nieprzeczytanych książek i ograniczę chodzenie do biblioteki (trzymajcie kciuki!).

W czerwcu udało mi się przeczytać 13 książek.


Blankets - Craig Thompson -> 592 strony; 5 cm                              ★★★★★★
O krok za daleko - Abbi Glines -> 299 stron; 2,1 cm                       ★★★★★★★☆☆☆
Piąta fala. Bezkresne morze - Rick Yancey -> 411 stron; 2,6 cm      ★★★★★★★★☆☆
Seria Lux. Opal - Jennifer L. Armentrout -> 493 strony; 3,6 cm          ★★★☆☆☆
W otchłani - Beth Revis -> 392 strony; 2,7 cm                                 ★★★★★★★☆☆☆ 
Pamiętniki półbogów - Rick Riordan -> 276 stron; 2,4 cm                 ★★★☆☆☆
Czas żniw - Samantha Shannon -> 520 stron; 3,6 cm                       ★★★★★★★★☆☆
Dziewczyna z porcelany - Agnieszka Olejnik -> 316 stron; 2,6 cm     ★★★★★★☆☆☆
Królowa Tearlingu - Erika Johansen -> 486 stron; 3,8 cm                   ★★★★★☆☆☆
  


Więzień labiryntu - James Dashner -> 421 stron; 3,1 cm                  ★★★★★★☆☆☆
Mara Dyer: Tajemnica - Michelle Hodkin -> 408 stron; 2,6 cm           ★★★★★★
Byliśmy łgarzami - E. Lockhart -> 247 stron; 1,9 cm                        ★★☆☆☆
Zakon mimów - Samantha Shannon -> 541 stron; 3,7 cm                 ★★★★★★


Udało mi się przeczytać 5402 stron, co daje 180 stron dziennie.
Grzbiety wszystkich przeczytanym książek mają łącznie 39,7 cm. Póki co, nie udało mi się jeszcze zrealizować całego wyzwania Przeczytam tyle, ile mam wzrostu, ale jestem już blisko i na pewno w lipcu mi się uda to skończyć. Ciekawe z jakim wynikiem skończę w grudniu? :)


 A te oto książki udało mi się wylosować do przeczytania w lipcu. 
Od góry:

Wielki Gatsby - F. Scott Fitzgerald -> czeka na swoją kolej już bardzo długo, ale wreszcie się doczekała. Jestem bardzo ciekawa, czy przypadnie mi do gustu i czy chętnie będę do niej wracać.

Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy. Ostatni Olimpijczyk - Rick Riordan -> już czytałam raz, albo i dwa razy, ale żeby zrecenzować, muszę przeczytać tę powieść jeszcze raz. Ciekawe, czy spodoba mi się tak, jak kiedyś.

Ene, due, śmierć - M.J. Arlidge -> kupiona w ramach matur; słyszałam dużo różnych opinii, sama muszę się przekonać, czy warto było wydać pieniążki.

Zaginiona dziewczyna - Gillian Flynn -> wygrana w konkursie; już nie mogę się doczekać, aż poznam wersję papierową "Zaginionej dziewczyny"!

Przed świtem - Stephenie Meyer -> już od długiego czasu postanowiłam przeczytać tę serię po raz kolejny i teraz wreszcie przeczytam ostatni (niemal najlepszy) tom. Wiem, że wielu z Was historia Edwarda i Belli nie podchodzi, ale ja bardzo ją lubię.

Alibi na szczęście - Anna Fincer-Ogonowska -> z wymianki; miałam ją przeczytać jeszcze dwa lata temu, ale tak się złożyło, że nie miałam jak jej pożyczyć, więc cieszę się, że wreszcie ją dorwałam i mam okazję poznać pióro pani Ani, bo słyszałam o nim wiele dobrego.

Jaśnie pan  - Jaume Cabré -> kupiona dla mamy na WTK, wreszcie i ja zapoznam się z twórczością tego autora i jestem bardzo ciekawa, czy mi się spodoba. 

 A to ostatnio pożyczyłam z biblioteki i to zostało mi do przeczytania jeszcze z poprzedniego bibliotecznego stosiku.

Ja, diablica - K. B. Miszczuk
Utrata - Rachel Van Dyken
Serena - Ron Rash
Kasacja - Remigiusz Mróz
Aż po horyzont - Morgan Matson
Dotyk Julii - Taheren Mafi
Magiczna gondola - Eva Völler
Łza - Lauren Kate
 + Złodzieje snów - Maggie Stiefvater -> myślałam, że przebrnę przez tę powieść jeszcze w czerwcu, więc nie maj je na zdjęciach, ale nie udało mi się, a nie chciało mi się robić kolejnych fotek. Tak więc to pewnie będzie pierwsza książka za jaką się zabiorę w lipcu :D

  Priorytetem są dla mnie książki wylosowane ze słoiczka, ale wiem, że nie uda mi się ich wszystkich przeczytać, bo po prostu mam multum książek pożyczonych z biblioteki, które oczekują na oddanie. No ale zobaczymy, w końcu lipiec to już wakacje pełną parą!
A jak Wam poszło w czerwcu i jakie macie plany na lipiec? Piszcie!

35 komentarzy :

  1. Sporo książek :) Znam tylko Dotyk Julii i na pierwszym tomie poprzestałam w przypadku tej serii, ale może po rpostu nie trafiła w mój gust. Wiele osób się nią zachwyca... Udanego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie planuję ją przeczytać z polecenie mojej przyjaciółki, Klaudii, bo ona jest zakochana w tej trylogii. Mam nadzieję, że mi się spodoba.

      Usuń
  2. Nie mogę się doczekać recenzji "Zaginionej dziewczyny"! Pochłonęłam ją w dwa dni, skończyłam wczoraj i jak myślę o niej to mam taką jakby... pustkę? Straszne mieszane mam uczucia, co nie zmienia faktu, ze uważam, że książka jest świetnie przemyślana i napisana. Tylko, czy widziałaś najpierw film?

    Pozdrawiam, Insane z przy-goracej-herbacie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie chyba od razu sięza nią zabiorę! :D
      Ja film widziałam i w sumie wywarł na mnie duże wrażenie, ale nie za bardzo mi się podobał :p

      Usuń
  3. I tak udało Ci się przeczytać duuużo książek. A za "Alibi na szczęście" szybciutko się zabieraj. Moja ulubiona książka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i mi przypadnie do gustu :D

      Usuń
  4. Ja w lipcu muszę nadrobić głównie czytanie książek z biblioteki, bo też mi się ich troszkę nazbierało :) a u Ciebie widzę same cuda :) "Kasację" i "Aż po horyzont" też już niedługo przeczytam - obie te książki czekały na moje wakacje :) Z kolei "Utratę" bardzo polecam, świetna - masz świetne książki w bibliotece :)
    Sporo przeczytałaś w czerwcu, ja tyle chciałabym przeczytać w lipcu :)
    Miłej lektury i udanego lipca!

    KsiążkowyŚwiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę nie tylko ja mam zaległości z biblioteki :D
      Ja w lipcu przeczytam znacznie mniej przez zajęcia z rysunku, na które chodzę codziennie, a w sierpniu to aż szkoda słów, bo będę się uczyć do poprawki z polskiego :p no ale zobaczymy :D

      Usuń
  5. Wow gratuluje tylu przeczytanych stron!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile tu wspaniałych książek, u mnie niedługo również pojawi się podsumowanie i jakiś stosik więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na Twój post, bo bardzo lubię tego typu notki na blogach :D

      Usuń
  7. "Byliśmy łgarzami" wypada w Twojej ocenie dość nisko jak widzę, będę czekać na to co o niej więcej napiszesz, bo jak wiem za oceanem zbiera ona dość pochlebne opinie ;) Przeczytałaś też "O krok za daleko" i "Opal" chyba najfajniejsze perełki w tym stosiku. Oczywiście z tych co czytałam. "Utratę" i "Dotyk Julii" mam nadzieję poznać w najbliższym czasie, a "Aż po horyzont" gorąco Ci polecam. <3 Pamiętam, że podobało Ci się "Lato drugiej szansy" ( czego z kolei ja nie czytałam ), więc myślę, że jak już znasz autorkę i wiesz na co ją stać to będzie świetnie :D
    Miłego czytania :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dużo dobrego czytałam o "Byliśmy łgarzami", dlatego się bardzo zawiodłam. Mam właśnie nadzieję, że "Aż po horyzont" będzie tak genialne, jak "Lato drugiej szansy", które koniecznie musisz przeczytać! :D
      Dziękuję bardzo! :*

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Również tak uważam, choć trafiło się trochę słabych powieści w tym miesiącu.

      Usuń
  9. Ja w wakacje chciałabym przeczytać całkiem sporo książek, żeby nadrobić czas na czytanie, który zmarnowałam w roku szkolnym. Może się uda, kto wie:)
    Poza tym zachęciłaś mnie tymi zdjęciami książek z biblioteki, żebym udało się do swojej. Mam nadzieję, że znajdę coś godnego uwagi:)
    whiteblackbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze jak chodzę do bibliotek, to nie mogę wyjść z pustymi rękami, bo tyle tam cudeniek. Ale postanowiłam, że więcej już nie będę brała, dopóki nie przeczytam tych.
      Daj znać, czy znalazłaś w swojej coś fajnego :)

      Usuń
  10. Gratuluję świetnego wyniku czytelniczego i zacnych planów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, oby w lipcu wyszło jeszcze więcej książek przeczytanych! :D

      Usuń
  11. Gratuluję wspaniałych wyników i cudownych zdobyczy! Kilka bym podkradła ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję przeczytania 13 książek! :D Taki wynik to marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem z niego bardzo zadowolona :D

      Usuń
  13. Ty mój książkowy pożeraczu. Zazdroszczę wyniku i przesyłam brawa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha. Są wakacje, na pewno jeszcze uda Ci się taki wynik uzbierać :3

      Usuń
  14. Udało Ci się przeczytać naprawdę dużo książek, gratuluję takiego wyniku! Powodzenia w realizowaniu planów na lipiec ;)
    http://alejaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. "Jaśnie pan" mam w planach.Liczę,że przeczytam ją jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem ciekawa tej książki i obym szybko się za nią zabrała :D

      Usuń
  16. Świetne wyniki! I ciekawe plany na lipiec. "Zaginioną dziewczynę" też zamierzam w te wakacje przeczytać i potem obejrzeć film, mam nadzieję, że mi się uda.
    Życzę zrealizowania Twoich czytelniczych planów :)
    Pozdrawiam i zapraszam: ilmiogattonero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny wynik!
    Czytałam jedynie "Opal", "W otchłani" i "Czas żniw" z Twojej listy. ;) Ale mam wielką ochotę na "Blankets" i "Zakon mimów".
    Z lipcowego stosika przeczytałam "Przed świtem" i "Wielkiego Gatsby'ego". Tę drugą szczególnie polecam!! :)
    Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że Twoje czytelnicze plany się udadzą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa "Wielkiego Gatsby'ego" bardzo i nawet zaczęłam go czytać, ale póki co się nie wciągnęłam :c

      Usuń
  18. Jeej, ile książek. Wspaniały widok. Gratuluję wynikow! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka