Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

sobota, 30 maja 2015

Seria książkowo-zdjęciowa #27


Koniec maja (ja znów nie wiem, kiedy to minęło) a ja mam za sobą pierwsze pół miesiąca wakacji. A co zrobiłam? Nic pożytecznego XD No ale na dziś przygotowałam Wasz chyba ulubiony post. Będzie dużo zdjęć, chyba jeszcze nigdy tyle nie było! Zatem nie przedłużam, a zapraszam do oglądania.

 Na pierwszy ogień idzie mój słoik i jego "wnętrze". Jest tutaj 45 książek, które bardzo chciałabym przeczytać jeszcze w tym roku.

 Zaczęłam chodzić na siłownię, więc wypadało kupić coś, co się do noszenia tam nadaje. Komplecik zakupiony w sklepie Pull&Bear.

 Na te buty czekałam kilka dobrych miesięcy, ale nigdy nie było mojego rozmiaru. A jak wreszcie się znalazł, to nie mogłam się oprzeć i od razu poleciałam kupić moje kolejne Nike Roshe Runy. Ubrudzą się szybko, ale oj tam oj tam, raz się żyje!

 Podróżowanie - metrem i samochodem. A na nóżkach ukochane NB. 

 Już zaczynamy część selfie! Tutaj pierwsza i ostatnia - pomaturalne selfie, a środkowa z Targów Książki w Warszawie.

 Jako że w tym roku zdawałam maturę (oj tam, że jej nie zdałam i poprawka w sierpniu) to wypadało zrobić zdjęcia, które W RAZIE CZEGO należy złożyć. Więc jestem przygotowana! 

 Strasznie ziarniste fotki, ale to dlatego, że robione aplikacją, w której robi się krótkie gify poklatkowe, czy jak się to mówi, a aparat działa znacznie szybciej, niż ten normalny, co za tym idzie - gorsza jakość. 

 Selfie z wypadu do fotografa. 

 Snapchatowe zdjęcia! Podobno na środkowym wyglądam jak babcia.

Zdjęcie zrobione przed wyjściem z domu po buty, które widzieliście na wcześniejszych zlepkach.

 
 Selfie z książką! Kto nie lubi zdjęć z książkami? 

 Tutaj zlepki zdjęć z wypadu na Targi Książki w Warszawie. Udany to był dzień.

Tutaj moje zdobycze pomaturalne, których nie powinnam sobie kupić, bo jednak matura niezdana. No ale co poradzić. 

 A tak jadłam w maju!

 Tak prezentują się wysłane i otrzymane pocztówki z maja.

 Zdjęcie w prawym górnym rogu jeszcze z powtórki do matury z matmy. Pozostałe to moje kreatywne spędzanie czasu i prowadzenie dziennika.

 Zdjęcia "wyjściowe".

 Zdjęcie z lewej z wypadu do biblioteki w tym tygodniu, a po prawej bananowe tic tac z Minionkami!

 Tutaj taki zdjęciowy misz masz, bo i książki i nauka i matura. 

Jakiś czas temu poszłam spać o 17 (pomaturalne zmęczenie) i wstałam o północy, spać już nie mogłam, więc siedziałam i czytałam do rana.

A tutaj zawieruszyły się zdjęcia z napojami. Koktajl i herbatka bubble tea, na którą poszłam po maturze z matmy (chyba) z kolegą z klasy.

Starter udało mi się wygrać w konkursie na instagramie!

1 zdjęcie to stosik biblioteczny, który udało mi się skompletować w tym tygodniu (miałam nic nie pożyczać, ale nie umiem). 2 i 3 zdjęćie to plany czytelnicze na czerwiec (poza tymi bibliotecznymi). A ostatnie to moja kolekcja HP w nowych okładkach. Może się nie zniszczy jeszcze bardziej.

Czytanie z kotem. 

 I tu macie multum książkowych zlepek :)
















Chyba 29 kocich zlepek. Enjoy!

   Na dzisiaj to koniec. To chyba największy post zdjęciowy, jaki był na tym blogu, aż 88 zlepek złożonych z 301 zdjęć! No nieźle. Najwięcej chyba jest kota, ale lubicie go, więc... 


Już się z Wami żegnam! I miłego książkowego dnia Wam życzę :)

58 komentarzy :

  1. Świetne zdjęcia ;) strasznie fajnie się je ogląda, jakiego aparatu używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie zdjęcia robię telefonem :)

      Usuń
    2. Mnie także urzekł twój kolaż, dlatego aż padłam z wrażenie, jak napisałaś, że zrobiłaś zdjęcia telefonem. Kurde - naprawdę dobra jakoś. Moje tak nie wychodzą dobrze.

      Usuń
  2. Ile zdjęć :D Bardzo ciekawe takie podsumowanie miesiąca.
    Ps. Powodzenia w sierpniu.

    http://in-my-different-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, na pewno się przyda :)

      Usuń
  3. Super zdjęcia, szczególnie kotełek, a z tyłu PJO *u* Mam pytanie,czy napisałaś/napiszesz recenzję "Próby ognia" ? Mam ochotę zabrać się za ni, a nie wiem, czy warto kupowac czy czekać, aż pojawi się w bibliotece ? :) http://recenzje-z-nibylandii.blogspot.com/ - dziękuję jeśli zajrzysz. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja "Próby ognia" jest już napisana, ale zaplanowana dopiero na 12 lipca. Jeśli jesteś ciekawa, to zapraszam się na mój profil na lubimy czytać, tam jest fragment recenzji, która zostanie opublikowana na blogu. Powiem Ci, że ja bym się zastanawiała, czy ją kupić, ale to tylko dlatego, że mam ją w bibliotece i w każdej chwili mogę po nią sięgnąć. Ale jeśli masz gust podobny do mojego, jeśli o książki chodzi, to powinna Ci się spodobać. Ja wystawiłam jej aż 9 gwiazdek. W internecie można jednak spotkać się z różnymi opiniami, że średnia, schematyczna i takie tam. Ale ja gorąco polecam i jeśli masz pieniądze na kolejną książkę i nie wiesz co kupić, to "Próba ognia" jest idealna :D

      Usuń
    2. Nie ma problemu! :) Ja z niecierpliwością czekam na kolejny tom, ale chyba jeszcze trochę poczekam T.T

      Usuń
  4. Uwielbiam oglądać zdjęcia które robisz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Stos książkowy zapowiada niezłe lektury ;) Podziwiam Twoją wytrwałość ze słoiczkiem, bo ja nie mogłabym losować i czytać. Przeważnie patrzę na to co czeka w kolejce i już wiem, że akurat na to mam ochotę, a gdybym wzięła zamiast tego coś innego, to po prostu nijak bym nie dała rady tego przeczytać w tym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postanowiłam się w końcu zmobilizować i przeczytać te wszystkie książki, które zalegają od kilku miesięcy na półce, a to mnie bardzo motywuje do zmniejszenia listy książek własnych nieprzeczytanych :) A losowanie siedmiu pozycji daje jako takie pole wyboru, bo wybieram z tych siedmiu akurat to na co mam ochotę :)

      Usuń
  6. Śliczne zdjęcia! <3
    Zastanawia mnie jednak, jak tak oczytana osoba jak Ty mogła nie zdać matury ustnej z języka polskiego... Można wiedzieć jaki wylosowałaś temat? Cóż, może to nie przez brak wiedzy ale przez stres...
    Tak czy siak, powodzenia w sierpniu i wszystkiego dobrego :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam temat "W jaki sposób artyści ukazują sylwetki wybitnych osób" na podstawie Gloria Victis.
      Stało się, niestety, nic z tym już nie zrobię.
      Dziękuję, szczęście w sierpniu na pewno się przyda, obym wtedy zdała :)

      Usuń
  7. Świetne zdjęcia , też powinnam przygotować sobie taki słoiczek z książkami ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, to zdecydowanie ułatwia wybory następnej książki, szczególnie gdy mamy ich dużo i sami nie wiemy, w co włożyć ręce :)

      Usuń
  8. Fajne zdjęcia, super, że znalazłaś czas na siłownię:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już po pierwszym wyjściu na siłownię czuję się znacznie lepiej! To bardzo fajne uczucie, szczególnie, że bardzo mało się ruszam w przeciągu ostatnich 6 lat (gimnazjum + liceum).

      Usuń
  9. Jejciu ile zdjęciów <3 Jak zawsze są takie cudowne, zwłaszcza książek i... jedzenia!!! Jestem teraz taka głodna *_* a co do ilości, to powiedziałam, że dużo, ale ja miałam jednak tylko 10 mniej zlepek -_- (#ups)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, my to jednak sisterki we wszystkim! #bliźniaczki

      Usuń
  10. Piękne zdjęcia! Widać, że maj minął ci całkiem dobrze. No, może poza tą maturą, ale myślę że poradzisz sobie w sierpniu:) Poza tym, czuję że za dwa lata będę w tej samej sytuacji jak ty, więc wiesz.... :D Głowa do góry!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, na pewno nie. Dasz radę! :) Tak jak ja w sierpniu. Zresztą nie przejmuje się tym już, stało się i tyle. Nie można się załamywać.

      Usuń
  11. Jak ja uwielbiam te zdjęcia! Zawsze na nie czekam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! :* Cieszę się, że lubisz serię tych postów. Kolejna już za miesiąc!

      Usuń
  12. Fajne zdjęcie :). Od razu zrobiłam się głodna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam głodna jak musiałam łączyć te wszystkie wspaniałości w jedną całość :p

      Usuń
  13. Zdjęcia jedzenia zdecydowanie najlepsze, aż zrobiłam się głodna! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, nie miałam tego na celu, wybacz! :)

      Usuń
  14. Jeeeej! Nie wiem co piękniejsze - książki, kot czy spaghetti! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie chyba jedzenie zawsze wygrywa, więc... spaghetti! :D

      Usuń
  15. Każde zdjęcie ma w sobie coś artystycznego, intrygującego! Po prostu przepiękne! ;o
    Zapraszam do mnie:
    http://fandomowe-zycie-prim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zdjęcia przypadły Ci do gustu!
      W wolnej chwili zajrzę na Twojego bloga :)

      Usuń
  16. Jejku, cudowny post! Świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Miło czyta się takie komentarze.

      Usuń
  17. O jeju! Przepiękne zdjęcia! Masz talent, nie ma co :)
    Też zdawałam maturę w tym roku. Stara czy nowa podstawa? :) Na pewno dobrze Ci poszło i zdałaś, jestem tego pewna!
    A jeśli chodzi o Targi Książki w Warszawie, to nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę! Też chcę, to znaczy chciałam, ale matury i daleko do Warszawy. Niemniej jednak nie mogę się doczekać tych październikowych, krakowskich <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowa podstawa, ale niestety nie udało mi się zdać ustnego polskiego i mam poprawkę w sierpniu :c
      Ja w Warszawie mieszkam, więc grzechem byłoby nie być na targach tamże organizowanych, ale to moje pierwsze targi dopiero. Na następne się chętnie wybiorę, ale do Krakowa mam niestety kawał drogi.

      Usuń
  18. A, widzisz! Zapomniałam :) Bardzo podobają mi się Twoje pocztówki! Też uwielbiam je zbierać, choć nie mam ich jakoś dużo, ale zawsze jak gdzieś jadę, wracam z pocztówkami! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja większość dostaje zza granicy, gdyż biorę udział w projekcie Postcrossing, a sama kupuję tylko jak jestem w innym kraju, lub wtedy, gdy mi się kończą te do wysyłania :)

      Usuń
  19. Zostałaś nominowana do Disney Book Tag. Szczegóły u mnie : http://recenzje-z-nibylandii.blogspot.com/
    Ps. Mogę wiedzieć jak sklejasz zdjecia ? ( taaa, jestem mistrzem informatyki i technologii xD) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominację, jak znajdę chwilkę wolnego, na pewno wykonam ten tag :)

      A zdjęcia sklejam za pomocą aplikacji na tej stronie: http://apps.pixlr.com/express/ (nie trzeba nic pobierać, wszystko się robi online) i wybieram opcję "Collage". Mają mnóstwo różnych kształtów, ilości zdjęć :)

      Usuń
    2. Super, wielkie dzięki ! :)

      Usuń
    3. Nie ma sprawy, żaden problem :)

      Usuń
  20. Super zdjęcia, też miałam swego czasu serię zdjęciową na blogu i zamierzam do niej powrócić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) No to się cieszę i mam nadzieję, że tworzenie tego typu postów będzie Ci sprawiało radość :)

      Usuń
  21. Śliczne zdjęcia, śliczny kotek i ty też ślicznie wyglądasz ! Masz bardzo ładny typ urody. Kotek przesłodki i zawsze lepiej się czyta z takim słodziakiem u boku. Życzę powodzenia w czerwcu :)

    http://kochajac-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję bardzo za te miłe słowa :*
      A kot to tak tylko na zdjęciach uroczo wygląda, zwykle po zrobieniu kilku zdjęć wieje, gdzie popadnie i już ze mną nie czyta :C

      Usuń
  22. Uwielbiam oglądać te twoje zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ile zdjęć! :O Pierwszy post, jaki widzę na tym blogu i już się zakochałam. Najwyraźniej muszę wpadać tu częściej :D

    P.S. Też chcę takiego kota ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, to takie miłe, dziękuję! :) zapraszam serdecznie, miejsce się znajdzie :*

      Taki kot jest superowy, ale mnie chyba nie za bardzo lubi :c

      Usuń
  24. Ooooo <3 Kotek! Jako kociototalnamaniaczka jestem zachwycona! :D Moja kotka oczywiście ma mnie gdzieś. Zawsze jak próbuję ją złapać, bo jest mi potrzebna do zdjęcia, akurat jej nie ma. Natomiast gdy nie mam czasu, by się z nią pobawić, oczywiście od razu się pojawia. Mała menda. ._. Ale niektórzy twierdzą, że ona ma charakter podobny do mnie, więc spoko. :D
    Dzięki za pobudzenie apetytu. Właśnie się zastanawiam czy nie dzwonić po pizzę. :D
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój kot też nie przepada za zdjęciami, ale czasem uda mi się go złapać, jak coś chce albo śpi :)
      Haha, nie ma za co, jeśli zadzwoniłaś po tę pizzę, to smacznego i zazdroszczę!

      Usuń
  25. Bardzo ładnie jadłaś i bardzo ciekawie czytałaś w maju!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia! Te posty są zdecydowanie najlepsze na blogu! Już nie mogę doczekać się następnego :D I też w tym roku zdawałam maturę! Ale czy przepadkiem do rekrutacji na studia nie trzeba mieć zdjęcia jak do nowych dowodów osobistych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że te posty Ci się podobają, ja bardzo lubię je przygotowywać :)
      Co do zdjęć na studia, to wszystko zależy od uczelni :)

      Usuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka