Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

czwartek, 30 kwietnia 2015

Seria książkowo-zdjęciowa #26


Dzisiejszy dzień kończy nam kwiecień, a więc za tym idzie również zdjęciowe podsumowanie tego miesiąca, który był mega dziwny, mega zakręcony, z jednej strony smutny i wesoły. Jak wiecie, miałam zakończenie roku szkolnego i skończyłam oficjalnie liceum. Teraz tylko czekam na matury. Ale nie o tym dzisiaj. Dzisiaj bardzo pozytywnie i kolorowo. Mam nadzieję, że post przypadnie Wam do gustu, także zapraszam! :)

 Wiosna już na dobre zawitała do Polski, a przynajmniej do Warszawy, także widzicie tutaj "owoce" tej pięknej słonecznej pogody! 

 Jako że matury coraz bliżej, a za tym idą również rekrutacje na studia, moje zainteresowanie domami i architekturą wzrosło jeszcze bardziej - kupiłam sobie dwie gazetki, żeby popodziwiać i może się czegoś nauczyć. Kiedyś sama chcę projektować takie cudeńka!

 Pierwsze i trzecie zdjęcie to widok z okna, a środkowe - wracałam do domu i nie mogłam się powstrzymać. Dalej zobaczycie, że mam więcej takich zdjęć. 

 Pierwsze zdjęcie to mój strój na zakończenie roku szkolnego, a ostatnie to sukienka, którą miałam na sobie podczas Wielkanocy. Środkowe zdjęcie - efekt nudy przez pisaniem w dzienniku. 

 Zakładkę wzięłam z mojej szkolnej biblioteki, a drugie zdjęcie przedstawia czekoladki zapakowane ślicznie dla nauczycieli na zakończenie roku. 

 Będąc wieczorem w dniu zakończenia roku ze znajomymi na piwie i w oczekiwaniu na powrót do domu, udało mi się zrobić takie oto dwie fotki Pałacu Kultury. 

 W związku ze zbliżającymi się wakacjami i wielką listą "do przeczytania" postanowiłam powrócić do swojego słoika i od maja, w każdym podsumowaniu miesiąca, będę losowała 7 karteczek, po jednej z każdego koloru, do mojego TBR na kolejny miesiąc. Mam nadzieję, że uda mi się w tym roku jeszcze wszystko przeczytać z tego słoika. Z tego co liczyłam, wychodzi mi 7 takich losowań, ale w wakacje chyba uda mi się przeczytać przynajmniej połowę tego, co jest w słoiku. Mam nadzieję!

 W związku z przygotowaniami do matury, nie rysuję zbyt często, także tylko trzy fotki. 

 Sklejka snapchatowych zdjęć :)

Takie urocze i dziewczęce foteczki.

Jedno selfie z Wielkanocy, a pozostałe dwa... nawet nie wiem. Chyba się uczyłam XD

Pierwsze zdjęcie to nic specjalnego, za to drugie to moje zdjęcie z klasowej Wigilii, już naszej ostatniej :c

Jedzenie i książki - moje dwie miłości poza rysowaniem, pocztówkami i kotami!

Pierogi, lody i śniadanie Wielkanocne. Lodów nie polecam - drogie i niesmaczne. 

Matura, matura, matura. 

Nauki ciąg dalszy. 

Nauki ciąg jeszcze dalszy. 




Tutaj widzicie dwa listy, jeden dostałam z Tajwanu, a drugi to mój list do mojej kochanej Dianki!

W związku z naprawdę ograniczoną ilością wolnego czasu, nałożyło mi się dużo pocztówek do napisania i tutaj możecie podziwiać owoc mojej zeszłotygodniowej pracy. Urocze, kolorowe - mi się podobają :)

Snapczatowe fotki z kotkiem :)



Foteczki z kotkiem. Dzisiaj akurat jakoś ich mega dużo! 

Jak widzicie - ostatnio tylko lektury na mojej półce i w rączce. 

Jednak nie same lektury! He he. Ale te książki to są z początku tego miesiąca, w dodatku Pana Lodowego Ogrodu tak naprawdę nie ruszyłam. 

Wszystko oprócz Black Ice przeczytane. A ta książka jest w majowym TBR. 

Klucz znajduje się w majowym TBR, reszta przeczytana :)

Takie tam różne ujęcia książkowe.

Pół na pół rozrywka z lekturami. 

A tutaj widać - nauka na początku kwietnia szła pełną parą XD

Znów lektury. Wesele chyba mi się bardziej podobało teraz niż za pierwszym razem. Nie było takie złe.

Zakładkowo, zakładkowo. 

Zakładkowo-książkowo. 

Śmieszą mnie te zdjęcia z moją dłonią, ona tak śmiesznie wychodzi na fotkach XD

Na drugim zdjęciu widzicie moją reakcje na skończenie Miasta Niebiańskiego Ognia. Reszta to zwykłe fotki okładek. Ale ta z Biorąc oddech mi się bardzo podoba! *.*

 Lektury i nielektury. Co wybrać? Oto jest pytanie.

Kilka stosików książkowych. Niektóre już przeczytane, inne nie. Ale w maju nadrobię!

Stosik, niestosik, książka kucharska z Lidla. Ciekawe rzeczy :D


OD AUTORKI: Na dzisiaj to wszystko. Mam nadzieję, że spędziliście miło czas oglądając te zdjęcia. A ja mam teraz do Was ogromną prośbę - módlcie się, żeby na maturze nie było Dziadów lub powieści Sienkiewicza. No i życzcie mi powodzenia, bo chyba tylko to mnie uratuje od oblania - szczęście! A i ja wszystkim maturzystom życzę powodzenia, obyśmy my, nowa podstawa, dostała turbo łatwe egzaminy i żebyśmy wszyscy zdali!
Pozdrawiam!

29 komentarzy :

  1. Piękne zdjęcia aż miło się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, ale piękne kwiaty *.*
    Kiedyś również myślałam nad architekturą, ale sama nwm... Potem pomyślałam, że to może nie dla mnie, że może będzie za nudno :) A na jakim profilu w liceum byłaś (zgaduję, że matematyczno - jakiś ) ?
    Och, widzę, że dużo nauki jest przed maturą, na szczęście mnie do niej jeszcze brakuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matematyczno-geograficzny z rozszerzonym angielskim :)
      Tylko że na moje studia jest tylko matura z matematyki i z języka i są dodatkowe egzaminy, więc to może być nie lada wyzwanie :c
      Ciesz się wolnością póki możesz, haha! W sumie czasem jest ciężko, ale jednak to przyjemne widzieć później owoc swojej ciężkiej pracy :)

      Usuń
  3. Trzymam za ciebie i wszystkich maturzystów kciuki.
    Powodzenia kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, oby poszło tak, jak sobie zaplanowałam :)

      Usuń
  4. Naprawdę fajne zdjęcia. Wszystkie są świetne i ciekawe :) Miło się je ogląda. Podziwiam również Twój talent plastyczny, Twoje prace są cudowne :3
    Spodobał mi się też pomysł na słoik z tytułami książek. Sama muszę nad czymś podobnym pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoik to bardzo pomocna rzecz, jeśli się człowiek nie umie zdecydować, co chce czytać, polecam!
      Dziękuję również za komplementowanie moich prac :3 to miłe, szczególnie, że ja nie uważam, żeby były jakieś fajne xD

      Usuń
  5. Tulipany są urocze, uwielbiam! A poza tym dziś jakoś dziwnie mało jedzenia u Ciebie - mam nadzieję, że przez maturę o nim nie zapominasz :D Oczywiście życzę powodzenia, będzie dobrze! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio jestem taka zabiegana, zmęczona i wiecznie głodna, że zaczynam jeść i dopiero w połowie mi się przypomina, że mogłam zrobić zdjęcie, a takie nadgryzione jedzenie to wstyd gdzieś wstawiać! W maju się poprawię, obiecuję :)

      No i dziękuję bardzo, choć chyba nie powinnam dziękować. Liczę na turbo łatwą maturkę, jako nowa podstawa, choć do takiej trudniejszej chyba czuję się przygotowana. Zdam, zdam na pewno, pytanie tylko z jakimi wynikami haha

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia :) Powodzenia na maturze, trzymam kciuki ::)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli.

      Usuń
  7. Uwielbiam tę serię! Podziwiam cię, że mimo egzaminów masz czas na czytanie innych książek. Ja pewnie mieć nie będę, choć kto wie. Trzymam za ciebie kciuki na maturze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kwietniu udało micsię poza lekturami przeczytać tylko 3 książki, niektóre są jeszcze z marca, ale nie udało mi się ich wcześniej opublikować :)

      Usuń
  8. Wspaniałe zdjęcia!
    Powodzenia na maturze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja dawno u Was nie byłam..Ile zmian tutaj,ale oczywiście na lepsze !! Świetne zdjęcia ♥ Będę się modlić,by nie przytrafiła się dla Was żadna powieść Sienkiewicza..ani "Dziady". Chociaż te drugie mnie osobiście bardzo się podobały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja "Dziady" w sumie lubię, tylko ciężko mi chyba byłoby o nich pisać, dużo motywów, o których chyba bym zapomniała w stresie, pod presją. Chciałabym bardzo "Pana Tadeusza" haha i może "Lalkę" :)
      Dziękuję bardzo za miłe słowa i się cieszę, że nowy wygląd bloga przypadł Ci do gustu :)

      Usuń
  10. Książek, co nie miara, ja nie wiem, jak widząc takie pozycje i czytając je możesz się skupić na czymkolwiek innym. (Obsydian kocham:P) Gdy teraz o tym pomyślałam, to po pierwsze za rok moja matura, a po drugie za rok pożegnam sie z klasą... O rety!
    Powodzenia.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko było, ale to, czego miałam się nauczyć, już dawno weszło mi chyba do głowy. Teraz jedynie odpoczywam właśnie przy tych wspaniałych pozycjach.

      Właśnie to liceum jest takie dziwne, czas tak szybko leci, ja pamiętam, jak dopiero co wybierałam liceum.

      Nie dziękuję! Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli i zdam tak, jak sobie zaplanowałam :)

      Usuń
  11. AAAA "BIORĄC ODDECH" <3 Kocham tą serię ! Emocjonalna, idealnie utożsamia się z bohaterką... a jej ból, staje się naszym własnym bólem... GENIALNA!
    I widzę "Wierną" - też moja ulubiona seria :D

    Pozdrawiam,
    books-culture.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przeczytałam dopiero 1 tom "Oddechów" i nie jestem przekonana co do drugiego i trzeciego, bo słyszałam wiele negatywnych opinii.

      A co do serii Niezgodna, to wolę zdecydowanie filmy. Wierną już czytałam, ale postanowiłam odświeżyć sobie pamięć po ekranizacji "Zbuntowanej". Zobaczymy, może drugie podejście będzie przyjemniejsze :)

      Usuń
  12. Świetne zdjęcia , jednak najbardzije I tak zachwyca mnie to , iż mimo tego , że masz maturę potrafisz pogodzić naukę z czytaniem . Naprawdę zazdroszczę samozaparcia . Ja , chociaż druga gimnazjum , często czuję zniechęcenie na czytanie książki , po całym dniu spędzonym za ławką . Tym bardziej należą Ci się szczere słowa uznania . Mam nadzieję , że matura poszła / pójdzie Ci świetnie I że dostaniesz się na wymarzone studia .
    Pozdrawiam , Gabriela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Póki co matura nie poszła tak źle, ale rozszerzenie z matematyki nie poszło mi tak, jakbym tego chciała, no ale trudno. Najwyżej poprawię za rok, to jeszcze nie koniec świata.
      Ja sama nie wierzę w to, jak znajduję czas i chętni na to wszystko, ale może to dlatego, że nauka aż tak mnie nie męczy, bo bardzo lubię się uczyć i sprawia mi to wiele radości, tak samo jak czytanie. No i mam to szczęście, że nie muszę siedzieć nad książkami dużo czasu :)
      Znajdź taką metodę w nauce, odrabianiu lekcji i organizacji czasu, dzięki której polubisz to, co zrobić musisz i już nigdy więcej nie będziesz na to patrzeć jak na przykry obowiązek, a na część dnia, której będziesz z niecierpliwością wyczekiwać :3

      Usuń
  13. Cudowne zdjęcia . <3 Naprawdę zazdroszczę Ci samozaparcia . Potrafisz mimo matury , znaleźć jeszcze czas na czytanie . Ja , chociaż druga gimnazjum , często nie mogę znaleźć czasu na zabranie się za książki , choc bardoz bym chciała . :< Tym bardziej , należą Ci się słowa uznania za to , co robisz. ;) Mam nadzieję , że matura poszła dobrze I dostaniesz się na wymarzone studia .
    Pozdrawiam , Gabriela :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka