Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

wtorek, 31 marca 2015

Seria książkowo-zdjęciowa #25


No i przyszła pora na kolejny zdjęciowy post! Nie mogę uwierzyć, że to już koniec marca, zostało ledwie 12 dni chodzenia do szkoły, a matura również już prędko mnie czeka. Dlatego chyba jest tak mało zdjęć. Ledwie rano wstaje, jem śniadanie, nie ma czasu na zdjęcia, na czytanie też raczej nie. Ostatnio jedyne o czym marzę to ciepła herbata, gorący prysznic i dziewięciogodzinny sen. Ale mam nadzieję, że ten krótki post i tak się Wam spodoba :)

Moja radosna twórczość. Zaliczam podstawowy indeks, ale już niedługo zaczynam poważne rzeczy rysować!

Troszkę kotka. Ostatnio nie lubi być fotografowany jeszcze bardziej niż zwykle.

Troszkę lenistwa chyba jeszcze nikomu nie zaszkodziło. 

Czy zima, czy wiosna - Alicja i tak zawsze na laptopie. 

Takie tam zlepki.

Bez kawy ostatnio żyć nie mogę. 

Jedzenia nigdy dość! :D

Spacerki po Warszawie | Otwarcie nowego metra he he 

Śniadanek i obiadków też nie mogło zabraknąć :3

Milion pięćset sto dziewięćset selfies :D 

Jak widzicie, troszkę mi się udało przeczytać, ale od długiego czasu nie siedziałam i porządnie nie czytałam książek. Nawet lektury czytam jedynie jak jadę do szkoły lub wracam z niej do domu. 


Snapczatowe fotki! :D

Jak widzicie - nauka pełną parą! 

Znów troszkę książek. 

Czasu na pocztówki też ostatnio nie mam :C


11 komentarzy :

  1. Pocztówki, jedzenie, książki - takie combo to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że tak jak ja lubisz czytać "Pamiętnik nastolatki". Ciekawy wpis i życzę powodzenia w nauce do matury! I oczywiście na maturze!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam patrzeć na Wasze zdjecia. Są takie pozytywne :) (no może oprócz zeszytów, haha) :D

    Pozdrawiam! xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje podsumowania! :) Pan Kot jest niezwykle przystojny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja seria jest uzależniająca, można oglądać i oglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są Twoje kolaże ze zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze głodnieje gdy patrzę na zdjęcia jedzenia. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jk zwykle piękny post i świetne zdjęcia <3 (i ja jak zwykle głodna po oglądaniu ich ach)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zbieram pocztówki, a te na fotografiach są niezwykłe (szczególnie mapka świata i te chyba z Tajwanu!) :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka