Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

poniedziałek, 16 lutego 2015

LIEBSTER BLOG AWARD 2015

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award 2015 przez Klaudię z bloga Nic nie zabija czasu tak jak książka, za co bardzo serdecznie dziękuję!



1. Co teraz czytasz? 

Aktualnie mam kilka książek, które powinnam przeczytać i tak oto prezentuje się mój aktualny "Teraz czytam" stosik. W większości są to lektury do szkoły lub te, które mogą mi się przydać na maturze w maju, ale nie szczędzę sobie czytania zwykłych rozrywkowych książek. W końcu ile można się uczyć?!






2. Ulubiony film 2014? 


Jeśli miałabym wybrać ulubiony film wydany w 2014 roku to byłby to Love, Rosie. Natomiast jeśli chodzi o film obejrzany w tymże roku i niekoniecznie w nim wydany... 





3. Najbardziej wyczekiwana premiera (książkowa/filmowa) 2015? 


Jak widać, nie jest tego za dużo i głównie są to filmy. Ale w tym roku postanowiłam skupić się na wyczyszczeniu mojej biblioteczki z książek jeszcze nieprzeczytanych i nie kupować dużo nowości. Za to filmów nikt mi nie zabroni oglądać i już nie mogę się doczekać, aż te trafią do kin!

4. Czego teraz słuchasz? 




5. Ostatnia książka jaką kupiłaś/kupiłeś?


Są to Duchy Wiatru Monsa Kallentofta. Kolejna część szwedzkiej serii kryminalnej z Malin Fors w roli głównej. Uwielbiam, uwielbiam i jeszcze raz uwielbiam! Nie mogę się doczekać, aż wreszcie uda mi się znaleźć troszkę czasu i nadrobić zaległości w książkach tego autora.

7 komentarzy :

  1. Czyli nie tylko ja czytan kilka książek na raz, choć skoncentrowałam się na lekturze tylko jednej - Rzek londynu, ale napoczęłam pięć w ogóle ostatnimi czasy...

    OdpowiedzUsuń
  2. "Kraina lodu" i "Zaplątani"- moje miłości <3
    Ja w tym roku czekam na wiele premier książkowych i filmowych. Na pewno "Kosogłos". Już nie mogę się doczekać. Poza tym na "Papierowe miasta" również chętnie bym się wybrała. Książka nie była rewelacyjna, jednak przynajmniej jestem w tej rzadkiej u mnie sytuacji, że mogę spokojnie wybrać się na film, ponieważ przeczytałam książkę, a nie zamartwiać się, że nie obejrzę ekranizacji, bo nie znam książkowej wersji ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo "Alibi na szczęście" polecam! Oglądałam wszystkie filmy, które lubisz. Też je uwielbiam. Planuję nawet dzisiaj obejrzeć "Love, Rosie" ;) Nie mogę doczekać się 2 części Kosogłosa i "Will Grayson, Will Grayson". Fajna piosenka :3 O książce "Duchy wiatry" nie słyszałam. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, że wzięłaś udział :* No i jak zwykle piękne zdjęcia ahh <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też zaczynam czytać wiele książek na raz :P
    Alibi na szczęście mi się osobiście nie podobało, rzuciłam książkę w kąt, nieprzeczytaną.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kraina lodu, jak tej bajki nie kochać chociażby za Olafa? :D Uwielbiam te piosenkę, a jej remix, który można spotkać w radiach kompletnie mi się nie podoba. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Również czekam na "Out od breath", bo poprzednie części były genialne! ♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka