Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

czwartek, 1 stycznia 2015

Podsumowanie roku 2014


Jest to już ostatni dzień 2014 roku, więc mamy dla Was specjalne podsumowanie, w którym ja trochę poopowiadam, wybierzemy najlepsze książki tego roku i postawimy sobie kilka noworocznych celów, które, miejmy nadzieję, zrealizujemy!

Ogólnie jeśli chodzi o ten rok, to w moim życiu wydarzyło się bardzo dużo rzeczy, i tych dobrych, i tych niekoniecznie pozytywnych. Ale jakoś się trzymam, wszystko jest na swoim miejscu już teraz i cieszę się z tego, co mnie spotkało, bo nic nie dzieje się bez powodu, prawda? Jeśli mam być szczera, to przyszły rok nieco mnie przeraża - matura, egzaminy na architekturę... Będzie ciężko, ale wierzę, że dam sobie radę. Nauki na pewno będzie co nie miara, ale jak to w szkole, chciałam, to teraz mam.
Jeśli zaś chodzi o książkową część mojego życia, to poznałam wielu autorów, którzy zaskarbili sobie miejsce w moim sercu, ale również dużo takich powieści, o których chciałabym jak najszybciej zapomnieć. Znalazłam te najbardziej mi odpowiadające, a teraz po prostu czekam na ich kontynuacje, bo były naprawdę nieziemskie i pod względem pióra, i pod względem fabuły.


Teraz przyszedł czas na przedstawienie 10 najlepszych książek przeczytanym w tym roku! Zapraszamy.

1. Powód by oddychać Rebecca Donovan

2. Gwiazd naszych wina John Green

3. i 4. Jesteś cudem oraz Bóg nigdy nie mruga Regina Brett

5. Lato drugiej szansy Morgan Matson

6. i 7. Złodziejka książek oraz Posłaniec Markus Zusak

8. Zło budzi się wiosną Mons Kallentoft

9. Bezdomna Katarzyna Michalak

10. The Perks Of Being A Wallflower Stephen Chbosky

Zestawienia najgorszych książek robić nie będę, ale kilka takich było.


A teraz chciałabym Wam złożyć najserdeczniejsze noworoczne życzenia. Żebyście się więcej uśmiechali, więcej spędzali czasu z rodziną, przyjaciółmi. Znaleźli miłość, a jeśli już ją macie, to pielęgnowali ją jak najlepiej. Dobrze zdanej matury lub egzaminów gimnazjalnych i po prostu wszystkiego dobrego. Żeby marzenia się Wam spełniły, ale oczywiście, w tym trzeba im pomóc!

Jeśli zaś o moje plany na najbliższe dni chodzi... 4 stycznia mam studniówkę, więc znów się pobawię. Jeszcze jedna impreza się nie skończyła, a tu już druga się szykuje :D No i będę się bardziej przykładać do nauki do matury. Trzymajcie kciuki i trzymajcie się cieplutko!

16 komentarzy :

  1. Życzę powodzenia na maturze, dostania się na wymarzone studia i ogólnie, aby ten rok był dla Ciebie dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga część "Powodu by oddychać" wyjdzie 14 stycznia tego roku :#
    PS Uwielbiam tego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrej zabawie na studniówce i dobrego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko tak mówią o tym "Powód by oddychać", że ja też muszę ją przeczytać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze znaczną częścią podsumowania się zgadzam, kilku książek natomiast nie czytałam - koniecznie muszę w końcu sięgnąć po "Posłańca". :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie "Powód" był rewelacyjny ;) Udanego 2015!

    OdpowiedzUsuń
  7. "Bezdomną" czytałam w 2013, dlatego nie było jej na mojej liście najlepszych książek 2014. To niesamowita pozycja.
    Jak ja uwielbiam tą Twoją podusię!
    Szczęśliwego Nowego Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę cudownego roku 2015! Z pewnością bardzo dobrze zdasz maturę i dostaniesz się na wymarzone studia :). No i świetnej zabawy na studniówce! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Ci, aby wszystkie Twoje plany się spełniły!

    OdpowiedzUsuń
  10. "Złodziejka książek " <3 Za jakiś czas kupię drugą powieść tego autora , wiem ,że będzie równie dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Większość książek z 10 czytałam, dobry wybór! :D a co do 4, to oczywiście życzę udanej zabawy :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Złodziejka.. to moja ukochana książka, miło popatrzeć, że znalazło się dla niej miejsce w tym zestawieniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Posłaniec i Bezdomna ♥♥♥
    Wszystkiego co najlepsze w 2015!

    OdpowiedzUsuń
  14. "Powód by oddychać" - zdecydowanie najlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za życzenia, Tb również najlepszego w Nowych Roku. :)
    Czytałam z wymienionych pozycji jedynie "GNW" i też uwielbiam! Powód by oddychać mam jedynie w planach na razie. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. "Gwiazd Naszych Wina" to dla mnie także jedna z topowych książek tego roku :) Za to "Bóg nigdy nie mruga" sprezentowałam przyjaciółce na gwiazdkę :)
    Miliona przeczytanych książek i wszystkiego dobrego w Nowym Roku! ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka