Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

czwartek, 25 grudnia 2014

Święta, święta, święta...


U nas w te Święta stosunkowo leniwie, ale nie myślcie sobie, że zapomniałyśmy o blogu i książkach. Chociaż życzenia powinnyśmy złożyć Wam wczoraj, to mam nadzieję, że nam wybaczycie i przyjmiecie je nawet dzisiaj :) Tak więc...


Chciałybyśmy życzyć Wam wszystkiego dobrego, spełnienia marzeń, dużo zdrowia, szczęścia i miłości. Żebyście zawsze byli z bliskimi i im pomagali, żebyście zawsze dobrze wspominali to, co już się Wam przytrafiło i cieszyli się z tego, co macie, bo zawsze mogło być gorzej. Tym, którzy tak jak ja, zdają w tym roku maturę - życzę powodzenia oraz odnalezienia własnej drogi tuż po napisaniu egzaminu i po otrzymaniu wyników. Znajdzie to, co kochacie i róbcie to, bo tylko tak osiągniecie pełnię szczęścia. Dla tych, którzy piszą egzamin gimnazjalny również - powodzenia na nowej drodze, liceum to nie przelewki, ale jest czas na zabawę, więc o to się nie martwcie. To chyba najwspanialszy czas w całym życiu. A dla tych, którzy jak na razie nie zamierzają zmieniać szkół lub pisać mega ważnych egzaminów - róbcie to, co kochacie, znajdźcie w życiu własną ścieżkę, zmieńcie pracę, jeśli ta Was nudzi i starajcie się cały czas uśmiechać do życia. Dla moli książkowych - dużo książek, mnóstwa czasu na czytanie, ale w tym całym "życiu literackim" znajdźcie chwilę dla bliskich, bo oni są obok Was zawsze, ale różne rzeczy mogą się zdarzyć, a książka Wam ich nie zastąpi. Wybaczajcie wszystkie krzywdy, wyciągajcie pierwsi rękę do osoby, z którą macie na pieńku i módlcie się o szczęście dla osób, które są dla Was niemiłe. I nigdy, przenigdy, nie przestawajcie wierzyć w marzenia, bo to one w głównej mierze kształtują nasze życia. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!

A teraz, jeśli nie macie nic przeciwko, zapraszamy Was na przegląd naszych prezentów świątecznych. Sami również pochwalcie się, co Wam przyniósł Mikołaj, bo jesteśmy mega ciekawe! 


W większości przypadków, ja (Alicja) swoje prezenty dostałam już nieco wcześniej, niż w Wigilię. Na przykład moje buty New Balance, które sprezentowała mi moja siostra już w październiku, abym miała jeszcze okazję ponosić je trochę po dworze, zanim spadnie śnieg. Są to najwygodniejsze buty na całym świecie i planuję sobie kupić nową parę, ale tym razem w nieco bardziej stonowanej wersji kolorystycznej. Farby akwarelowe White Nights i zestaw Markerów Grey Tones Tria to rzeczy, których potrzebowałam na swoje zajęcia rysunku. Flamastry już się przydały, farbki jeszcze nie, ale niedługo to się zmieni! Obok leżą czarne pędzelki do farbek, które są niezwykle miękkie. Najnowszą powieść Reginy Brett, W śnieżną noc oraz Greckich bogów  sprezentowałam sobie sama, z czego jestem bardzo zadowolona. Uwielbiam książkowe prezenty ode mnie dla mnie i już robię stosik urodzinowych zdobyczy. Natomiast Jedwabnik i The Sims 3. Rajska wyspa to zdobycze mojej siostry. Alternatywy 4 dostał nasz tata, ale na pewno będziemy razem grać, więc pokazujemy Wam i ten prezent. Obie z siostrą dostałyśmy jeszcze trochę pieniążków, jak to zawsze bywa, za które, przynajmniej ja, już wiem, co sobie kupię :D 

Piszcie, co Wy znaleźliście pod choinką! :D I jeszcze raz: Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku! Mam nadzieję, że Wasza Sylwestrowa impreza zapowiada się tak dobrze, jak moja :D


6 komentarzy :

  1. Trafiłam do Was dzisiaj po raz pierwszy, ale...
    Zaryczałyście mnie Waszymi życzeniami. Jest w nich coś, co sprawia, że naprawdę poruszyły we mnie bardzo ukrytą nutkę. A to się często nie zdarza...

    Ja również życzę Wam wszelkiej pomyślności i cudownej końcówki Świąt, a w wolnej chwili zapraszam do mnie: http://kulturka-maialis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia i również życzę wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za życzenia!
    Świetne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I wzajemnie!
    PS Ta piosenka jest genialna! *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że Mikołaj był bogaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle świetny post, prezentów zazdroszczę i, mimo ze już po świętach praktycznie, to rownież życzę wesołych, cieplutkich i następnego roku przepełnionego samymi sukcesami :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka