Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

sobota, 13 grudnia 2014

Seria ksiażkowo-zdjeciowa #22


Witam Was wszystkich w tym pięknym zimowym dniu! Nie mam za dużo czasu, więc nie będę się rozpisywać (mam nadzieję!), bo muszę wracać do pracy. Mam do zrobienia naprawdę dużo rzeczy: skończyć rysunek trymestralny (taki mały projekt) na mój kurs rysunku, zrobić milion notatek do szkoły, przeczytać dwie lektury i takie przyziemne rzeczy jak odrabianie lekcji czy sprzątnięcie pokoju. 

Kilka informacji odnośnie mojego życia nieksiążkowego. W poniedziałek i wtorek mam próbne matury, odpowiednio z języka polskiego i matematyki, oba przedmioty na podstawie. We wtorek prawdopodobnie idę odebrać sukienkę, którą miałam szytą na studniówkę, więc na pewno pokażę ją Wam od razu, bo nie chcę z tym czekać do kolejnego postu zdjęciowego, który będzie już po studniówkowym fakcie! W czwartek i piątek mam ostatnie już niemal próby poloneza, więc trzymajcie kciuki, żeby wszystko wyszło pięknie! 

A co już było? Na pewno dużo nauki i brak czasu na czytanie, ale jak widzicie, staram się dodawać posty na blog i chyba nie jest nudno. Prawda?

Zakupy świąteczne już zrobione? Ja bym pokazała Wam zdjęcia, ale kilka osób, którym kupiłam prezenty, czyta mojego bloga i nie chcę im psuć niespodzianki! Tak więc, pokażę Wam to po świętach, a teraz już przechodzę do odpowiedniej części tego postu, czyli zdjęć! Zapraszam gorąco :)


 Jakiś czas temu kupiłam sobie nową zimową piżamkę, bo moja ostatnia już nie nadawała się do używania. Jest to taka ciepła, polarkowa piżamka w misie! Idealna do chodzenia po domu i na chłodne, zimowe noce.

 Te trzy zdjęcia raczej nic nie łączy, ale nie wiedziałam jak to wszystko zestawić. Paznokcie srebrne, z ostatniej imprezki na jakiej byłam, a środkowa sukienka to mój nowy nabytek z Pull&Bear na Sylwestra! Podoba się Wam? Co sądzicie? :)

 To udało mi się wylosować w ciągu ostatniego miesiąca. Felix, Net i Nika już skończone, więc post niedługo się pojawi. A Jutro dopiero zaczęłam, ale chyba szybko skończę.

 Kończyłam ostatnio kilka prac na kurs, ale tylko te dwie udało mi się uwiecznić na zdjęciach. Potem pokażę Wam mój rysunek trymestralny (o ile

 Czyli co robię, jak już mi się nie chce czytać - jem i robię zdjęcia!

 Książkowy zlepek. Na dole po lewej widzicie mój malutki stosiczek, który aktualnie męczę. Liczę na to, że uda mi się go skończyć do końca tego roku. Ale nie wiem, jak potoczą się dalsze czytelnicze losy.


 Nie wiem, co ten kot widzi w foliach po butelkach z wodą mineralną, ale chyba bardzo je lubi. Co sądzicie? XD





 A tutaj pocztówki. Dużo pocztówek!!!! Którą lubicie najbardziej?

Myślałam, że tych zdjęć wyjdzie trochę więcej, no ale cóż. Post w styczniu na pewno będzie bardziej obszerny! 


13 komentarzy :

  1. Świetne są te zdjęcia :D
    Ja też uwielbiam kolekcjonować pocztówki :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wasze zdjęcia są prześliczne.
    Karlina W. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O mój ulubiony post, jak ja zawsze nie mogę się na niego doczekać, ja też teraz czekam na kilka pocztówek :)

    lovebook777.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są naprawdę inspirujące. A kociak śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te twoje posty zdjęciowe :D Czytając post przypomniałaś mi o sukience na studniówkę :O Chyba muszę iść na przymiarkę ;) A za poloneza trzymam kciuki, maturzyści jednoczcie się!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne pocztówki! Kocham! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Tył sukienki jest intrygujący, prosty i klasyczny. Ciekawa jestem jak wygląda przód.
    Moją uwagę przykuła bardzo fajna zakładka ombre? z tymi zwierzętami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przód sukienki możesz zobaczyć pod tym linkiem: http://static.pullandbear.net/2/photos/2015/V/0/1/p/5392/306/800/5392306800_w_2_3_2.jpg?timestamp=1417508565820

      Natomiast zakładkę mam albo z Japonii, albo z Filipin (chyba!) nie jestem pewna. Dostałam ją jako dodatek w ramach projektu Postcrossing :)

      Usuń
  8. Strasznie podobają mi się twoje zdjęcia! :)
    Uwielbiam te dwie piosenki ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Piżama urocza, a sukienka z tyłu prezentuje się naprawdę korzystnie :D Kto ma hm... specyficzne upodobania xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się wszystkie pocztówki, też je zbieram :D Miłej lektury, oby plany czytelnicze się udały i stosik przeczytasz na pewno ;) Śliczne prace.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pan Kot ma po prostu artystyczną duszę, no. A kto Ci doradził tą cudowną sukienkę, no kto?!:*
    PS Pocztówki podbiły moje serce, są przee!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudowne pocztówki! Mój typ - Barnum & Bailey. :) Kotek cudowny. Wszystkie zdjęcia są genialne - aż się mam ochotę zasypać książkami, pocztówkami i parą kotów i nie wychodzić z pokoju do wiosny. :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka