Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

środa, 17 grudnia 2014

Pretty Little Liars #8. Pożądane - Sara Shepard




Tytuł oryginału: Wanted. A Pretty Little Liars Novel
Tytuł polski: Pretty Little Liars. Pożądane
Autorka: Sara Shepard
Data premiery: 22 sierpnia 2012
Wydawca: Wydawnictwo Otwarte
Liczba stron: 288


„Ósmy tom serii Pretty Little Liars.

Czas zacząć przedstawienie.
A.

Podejrzany o zabójstwo Ali czeka w areszcie na proces. Wydawać by się mogło, że Emily, Spencer, Aria i Hanna wreszcie odetchną z ulgą. Jednak mama Alison składa publicznie zaskakujące oświadczenie, które rzuca cień na całą sprawę.
Jakie mroczne tajemnice ukrywa rodzina DiLaurentisów?
- lubimyczytac.pl

Seria „Pretty Little Liars”

Kłamczuchy | Bez skazy | Doskonałe | Niewiarygodne | Zepsute | Zabójcze | Bez serca | Pożądane | Uwikłane | Bezlitosne | Olśniewające | Rozpalone | Skruszone| Zatrute | Toxic |Vicious

!!! MOGĄ WYSTĘPOWAĆ SPOILERY Z POPRZEDNICH 

      Z każdą kolejną częścią serii Pretty Little Liars mam ochotę rzucić aktualnie czytaną książką o ścianę. Dlaczego autorka od razu nie może zdradzić, kto sobie pogrywa z dziewczynami i chce je zabić? Mam dość tych wszystkich tajemnic, nowych pytań i braku odpowiedzi ze strony Sary Shepard. Jednak nie mogę jednocześnie oderwać się, oczarowana tajemniczą historią, która przygotowała dla swoich czytelników autorka. Ósmy tom wzbudził we mnie wiele emocji, niekoniecznie pozytywnych, jednak pozytywnych do bohaterów i historii. Całe pociągnięcie dalej tej historii jest naprawdę fantastyczne. Dlaczego? Zaraz się przekonacie.

     Tym razem Sara Shepard wprowadziła nieco dreszczyku emocji. Już nie jest tak kolorowo i bezpiecznie, a nieodgadnione A. przestało być przyjemne i przejmować się policją. Dziewczyny nie są bezpieczne we własnych domach, przy przyjaciołach, a nawet przy rodzinie. Kto stoi za niewyjaśnionymi atakami, zakodowanymi wiadomościami i wszystkimi sekretami, które zostały stworzone przez tak długi czas w Rosewood? Ja jeszcze nie wiem, ale wydaje mi się, że jeszcze tylko troszkę i już rozwikłam tożsamość A.

     Gdybym mogła, to bym usiadła i przeczytała dalsze części pod rząd, ale jednak szkoła mi to uniemożliwia, więc pozostaje mi czytanie na raty. Nie wiem, kiedy to zrobię i kiedy wreszcie zakończę historię z tą serią, ale mam nadzieję, ze niedługo. Chociaż jest ona dobra i ciekawa, to niezwykle męczy, a ogromna liczba tomów po prostu przeraża.

     Podsumowując, ta część, jak dotąd była zdecydowanie najlepsza i najbardziej się przy niej bałam. Zaskoczyło mnie wiele wątków, które zostały poruszone i/lub skończone. Zakończenie było trzymające w napięciu, w dodatku niespodziewane. Naprawdę, w życiu nie pomyślałam, że któraś z książek z serii Pretty Little Liars może się tak skończyć. Wydaję mi się, że kolejne tomy będą zyskiwały na swojej wartości i zachwycą mnie jeszcze bardziej, więc nie pozostaje mi nic innego, jak na razie, poczekać aż wreszcie uda mi się po nie sięgnąć.

Ocena książki: 5+/6

Książka bierze udział w wyzwaniach:

"Klucznik" (Kolejna w serii, autor jest kobietą, śmierć w rozdziale, tomisko NIEopasłe, (wy)pożyczona, wydana w serii, ąćęłńóśźż, mroczny klimat, bez happy endu)

5 komentarzy :

  1. Fajnie, że poczułaś zaskoczenie. To cenię sobie w tego typu seriach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwię się, że autorka po napisaniu tylu tomów nadal ma pomysły :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się część najbardziej zaskakująca, pełne napięcia i niepewności. Po fabule poprzednich tomów nic nie wskazywało na takie zakończenie artu, a tu proszę. Oby kolejne tomy przyniosły równie dobrą historię, bo jeszcze nie miałam okazji ich czytać.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie: Czy książki z tej serii są Twoją własnością czy są pożyczone? :)
    PS Uwielbiam twoje recenzje ^.^ Mogłabym je czytać i czytać!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, niestety, ale akurat książki z tej serii muszę pożyczać, w swojej biblioteczce mam jedynie pierwszy tom :)

      I dziękuję bardzo za miłe słowa! :*

      Usuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka