Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

sobota, 20 grudnia 2014

Liebster Blog Award 2014


Zostałam zaproszona do tej zabawy przez Klaudię z bloga Nic nie zabija czasu tak jak książka. Serdecznie Ci dziękuję i bardzo się cieszę, ponieważ zapełnię listę postów grudniowych, bo recenzji pisać mi się nie chce :D Będzie to rozluźnienie po ciężkim semestrze w szkole, bo naprawdę mózg mi wyprały te matury i nauka i naprawdę nie potrafię już pisać normalnych, fajnych recenzji :c Ale oby mi się to szybko zmieniło!

1. Co teraz czytasz?
Jestem właśnie w trakcie czytania "Powodu by oddychać". Dostałam ją w prezencie od kolegi z klasy na mikołajko-świąteczne obchodzenie Wigilii w szkole. Pierwszy raz tę książkę widziałam, ale bardzo opis mi się podoba i coś czuję, że będzie genialna.

2. Najlepsza książka 2014 roku?

 Do końca roku jeszcze dużo czasu (ha ha ha), ale coś czuję, że będzie to właśnie Powód by oddychać Rebecci Donovan, chociaż jeszcze jej nie skończyłam. Wydaje mi się naprawdę ciepłą, emocjonalną książką, ale również z nutą smutku i cierpienia. Ciężko mi było wybrać, bo również Gwiazd naszych wina chciałabym okrzyknąć mianem najlepszej książki przeczytanej przeze mnie w 2014, ale... gdy sięgnęłam po wyżej wymienioną pozycję, czuję się z tym nie do końca dobrze.

3. Ulubione blogi (niekoniecznie książkowe).

Nie mam ulubionych blogów, jeśli miałabym wymienić tak konkretnie z nazwy. Ale lubię książkowe, modowe i kulinarne :)

4. Tradycyjne książki czy e-booki?

Raczej jestem fanką tradycyjnych książek, ale ostatnio myślałam o zakupie czytnika e-booków. Prawdopodobnie lepsza inwestycja, po jakimś czasie fundusze się zwrócą, no i nie będziemy mieć krzywych plecków, prawda?

5. Uzależniony/na od robienia zdjęć książkom? 

 Nieeeeeeeeeee. Skądże znowu! :D

Nie będę nikogo nominować, ale odpowiedzi na moje pytania udzielajcie w komentarzach! :D

1. Gdybyś mógł/mogła wybrać jedną książkę, którą chciałbyś/chciałabyś przeczytać jeszcze raz, ale nie znać zakończenia, jaka byłaby to książka? 

2. Zostało Ci tylko tyle czasu do śmierci, abyś mógł/mogła przeczytać tylko jedną książkę. Co to za książka? 

3. Używasz the book jar czy wybierasz książki do czytania, tak jak Ci się to podoba?

4. Harry Potter poprosił Cię o pomoc przy zabiciu Voldemorta. Wiesz, że umrzesz, ale to jedyny sposób, aby uratować świat czarodziejów przed zagładą. Co robisz?

5. Zwykle Święta kojarzą się z czasem wolnym od szkoły, nauki i pracy, ale czy naprawdę jest tyle czasu na czytanie? U mnie nie. A jak jest u Was?

6 komentarzy :

  1. Ja miałabym problem z odpowiedzeniem na drugie pytanie (to co ty odpowiedziałaś) za dużo dobrych książek przeczytała i miałabym problem z wyborem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę sie, że nie dość, że odpowiedziałaś na pytania to jeszcze pomogłam w zapełnieniu grudniowego grafiku haha ;) Co do zdjeć to umyślnie wymyśliłam takie pytanie, bo wiedziałam, że kto jak kto, ale akurat ty odpowiesz twierdząco ;) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie również coraz częściej myślę o czytniku. Po Nowym Roku chyba go sobie kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam twoje zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robienie zdjęć książkom to prawdziwa przyjemność. Zachęcasz do książki, zachęcasz ;)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka