Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

sobota, 15 listopada 2014

Seria książkowo-zdjęciowa #21


Dzisiejsza seria książkowo-zdjęciowa jest bardzo króciutka i nie zawiera dużo zdjęć. Dlaczego? Sama nie wiem, ale chyba nie mam czasu już na ciągłe obserwowanie, co by tu fajnie wyglądało w kwadratowym kadrze mojego telefonu. Wybaczcie mi to, sama liczę na to, że następnym razem będzie już więcej tych kolorowych obrazków, bo wiem, że je lubicie. Na razie zapraszam do tego, co tutaj Wam prezentuję i oby się Wam spodobało :D

 W tym miesiącu dużo nie losowałam, niestety, ale nie mam czasu na czytanie. Dopiero zaczynam "Jutro", a już zaraz pewnie będę musiała wziąć się za kolejną lekturę.

 Te buty to najwygodniejsze buty pod słońcem! A sprawiła mi je moja siostra jako prezent Bożonarodzeniowy! Jest najlepsza na świecie!!!

 Jedzeniowa monotonia. Od jakiegoś czasu żyję tylko o kawie i jajecznicy z szynką. 

 Mały śpioszek :3

 Typowo książkowo. Wszystko już oprócz "Pod kopułą" jest skończone :D

 Książkowo, książkowo... Bardzo chciałabym poleżeć i poczytać, ale na razie nie ma czasu :C

 Najlepszy na świecie Riordan! Ale zakończenie serii trochę kiepskie.

 Mało jakoś było ostatnio tych pocztówek :c

 Standardowo musiała się pojawić zlepka moich selfie!

 Dużo nie rysowałam, jakoś czasu brak i motywacji trochę, ale w ciągu dwóch tygodni udało mi się skończyć jedną pracę z samochodami. Może nie są one jakieś przecudowne, ale ja jestem z nich zadowolona.
Stosiki czytelnicze w tym miesiącu się dużo razy zmieniały, więc w sumie sama nie wiem, czego się możecie spodziewać (recenzji) w najbliższym czasie. Na pewno będzie to "Jutro 5. Gorączka" i następny tom z serii o Kłamczuchach. Ale co potem? Nie wiem.

Na dziś to tyle. Wiem, ubogo, ale co poradzić :c Piszcie, co Wy aktualnie czytacie i jak u Was jest z czasem, macie go? Czy nie macie?
Trzymajcie się cieplutko :*

7 komentarzy :

  1. Zdjęcia genialne!
    Ja czytam teraz "Zostań, jeśli kochasz" :)
    A czas... znajdzie się, ale niedużo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie posty, zdjęcia są naprawdę fajne :D Widzę też, że również czytałaś Ferdydurkę ;) Mimo że książka specyficzna to jakoś ta okładka mi się podobała. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia, też kocham Riordana! :D
    W ten weekend trochę się czasu znalazło, byłam już w kinie, na ciekawym filmie - "Bogowie", czego się kompletnie nie spodziewałam. :) Ale na czytanie jest go mniej. ;(

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te serie. :) Chyba nikt nie ma ostatnio czasu na czytanie. Uroki szkoły. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, inspirujące zdjęcia. I piękny kotek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbia twoje zdjęcia są na prawdę cudowne. :D

    http://w-krainie-slow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka