Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

niedziela, 23 listopada 2014

Oczy wlepione w ekran #5

 Piątek to zdecydowanie najlepszy dzień na chwilę relaksu po męczącym tygodniu. Jednak nie zawsze ma się na wszystko czas nawet wtedy. Należę do bardzo zapracowanych osób, które nie cierpią nicnierobienia. Jednak chociaż mam rysować cały dzień w domu, to bez muzyki, serialu, filmy czy pogaduszki z koleżanką będę nieco znudzona. Dlatego uważam, że to świetny czas do oglądnięcia sobie czegoś ciekawego. Razem z siostrą przygotowałyśmy dla Was kolejne zestawienie na piątkowe, już bardzo ciemne i zimne wieczory.



Kosogłos | 2014 | Akcja, Sci-Fi | Jenniffer Lawrence, Josh Hutcherson, Liam Hemsworth

Wyczekiwałam na ten film bardzo długi czas, aż wreszcie udało mi się go obejrzeć. Wprawdzie nie premierowo, ale dzień później. Jakie są moje wrażenia? Stosunkowo ciężko jest mi je opisać, ale powiem jedno: z mojego mózgu zrobiła się miazga. 

Jestem zachwycona, chociaż na pewno jest wiele niedociągnięć w scenariuszu, efektach specjalnych i grze aktorskiej. Co jednak urzekło mnie najbardziej? Gale. I moja siostra to potwierdzi, każdym zdenerwowaniem, które malowało się na jej twarzy, gdy z głupkowatą miną szturchałam ją w ramie, gdy tylko było zbliżenie na Liama.

Każdemu, komu spodobały się poprzednie części i jest fanem całej trylogii Igrzysk śmierci polecam wybrać się na Kosogłosa do kina, bo to nie te same emocje,  co oglądanie w domu. 

 
Cloud 9 | 2014 | Dramat, Przygodowy, Dla młodzieży | Luke Benward, Dove Cameron, Patrick Fabian

Uwielbiam filmy disneyowskiej produkcji, ponieważ nie zobowiązują one do aż tak dokładnego oglądania i mogę robić kilka innych rzeczy w trakcie. 

Cloud 9 opowiada o tym, że nie zawsze należy sugerować się opinią innych, że należy dążyć do wyznaczonego sobie celu i co najważniejsze, że należy pokonywać swoje lęki, niezależnie od tego, co miało miejsce w przeszłości. 

Bardzo zabawny i ciekawy film na zimowy wieczór przed Świętami.
Wciąż ją kocham | 2010 | Melodramat | Channing Tatum, Amanda Seyfried, Richard Jenkins

Ostatnią piosenką się zachwycałam. Czemu? Sama do końca nie wiem, za to Wciąż ją kocham się rozczarowałam. Do ostatnich czterdziestu minut było znośnie. A potem? Totalna porażka.

Nawet Channing Tatum nie uratował tego filmy. A Amanda Seyfried nie nadaje się do tej, ani do żadnej innej (chyba) roli. 

Niby miłość jest, niby przeciwności losu są, niby wakacje, takie tam, bla bla bla. Ale brakuje w tym magii i prawdziwego uczucia.

Nie polecam.
Zaplątani | 2010 | Animacja, Familijny, Komedia, Musical | Mandy Moore, Zachary Levi, Donna Murphy

Zaplątani to chyba najśmieszniejszy film, jaki kiedykolwiek widziałam. Pełno akcji i niebanalnego humoru.

Typowo rodzinna bajeczka, ale można równie dobrze obejrzeć ją samemu lub z chłopakiem, w deszczowy wieczór. 

Jest to moja druga ulubiona bajka, zaraz po Frozen.







Lepszy model | 2014 | Familijny, Sci-Fi | Marshall Williams, Kelli Berglund, China Anne McClain

Kolejny film disneyowskiej produkcji, który urzekł mnie od początku, czyli od obejrzenia jedynie zwiastuna.

Dwie nieprzeciętnie inteligentne dziewczyny, zbyt młode, uczą się w liceum, jednak nie do końca są w stanie zrozumieć prawa, które tam działają. 

Rozterki miłosne, problemy z innymi, popularnymi dziewczynami i niesamowicie przystojne chłopaki, którzy nie zwracają na nie najmniejszej uwagi... to tylko nieliczne problemy, z którymi muszą zmagać się nasze dwie młodziutkie bohaterki. 

Co wymyślą, żeby zyskać popularność i uwierzytelnić swoje kłamstwa? Sami się przekonajcie!

4 komentarze :

  1. Nie mam obecnie czasu na oglądanie filmów, więc odpuszam sobie ekran.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Kosogłos" to film obowiązkowy, mamy jechać klasowo do kina, co wyjdzie to zobaczymy, ale po każdym kolejnym zwiastunie, po każdej przesłuchanej piosence mam ochotę wybiec z domu i obejrzeć ten film ^^
    "Cloud 9" oglądałam w przerwie między ścieraniem kurzy ;) Coś tam pamiętam, ale im nowsze te disneyowskie filmy, tym są chyba gorsze :(
    "Wciąż ją kocham" zaczęłam oglądać i utknęłam w połowie. Wyłączyłam z powodu braku czasu i jakoś tak zleciało, że do tej pory do końca nie obejrzałam.
    "Lepszy model" nie do końca mnie do siebie przekonuje niestety, ale za to "Zaplątani" to cud miód malina <3 Mogę to ogladać raz za razem i mi się nie nudzi, cudowna ścieżka dźwiękowa, boscy bohaterowie i w ogóle :D Nie mogę tylko wybaczyć producentom, tego, że tak krótko ją później obcięli :D A i "Krainę lodu" uwielbiam. Olaf rządzi ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Kosogłos" super wyszedł! :) Chociaż ja Gale'a nie lubię. "Cloud 9" i "Lepszy Model" jeszcze muszę obejrzeć, ale ponieważ bardzo lubię dysneyowskie produkcje to myślę, że to będzie sama przyjemność.
    "Wciąż ją kocham" mi się akurat podobało, słabe zakończenie, ale i tak polubiłam, a Seyfried uważam za super aktorkę ("Dziewczyna w czerwonej pelerynie", "Wyścig z czasem", "Listy do Julii" <- polecam te 3 filmy, w których grała. Myślę, że wypadła lepiej niż w tym).

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze obejrzeć przede wszystkim ,,Zaplątanych" - zapowiada się super bajka :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka