Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

sobota, 11 października 2014

Seria książkowo zdjęciowa #20


Cieszę się, że wreszcie mogę napisać coś luźnego, co nie jest również przygotowane od miesiąca. Lubię pisać, ale przez szkołę niestety nie mam na to zbyt dużo czasu. Niemniej jednak coś do Was piszę, i chociaż będą to krótkie opisy pod zdjęciami (nawet nie pod wszystkimi), to mam nadzieję, że kolejny post z serii zdjęciowej się Wam spodoba :)



 Z jednego powodu zrobiłam u siebie ostatnio przemeblowanie w pokoju i na pierwszym obrazku możecie zobaczyć tego efekty. Czuję się w nim teraz zdecydowanie lepiej!


Sklejka mniej lub bardziej sensownych zdjęć. Na ostatnim możecie zobaczyć paczuszkę wymiankową, którą Dominika już dostała :)


Nic nadzwyczajnego, nawet jeszcze nie jest skończone, ale chciałam się Wam pochwalić, bo ja z siebie jestem niezwykle zadowolona. Choć nie jest to idealne (i przez długi czas jeszcze nie będzie) to widzę u siebie ogromne postępy w rysowaniu.



Nie mogłoby zabraknąć choć jednej typowej #selfie! Wiecie, jak bardzo uwielbiam je robić, prawda?


 Smaki się u mnie sprawdziły tylko dwa - jagoda i winogrono, inne strasznie sztuczne. 
Spotkanie z koleżanką w Herbaciarni, gdzie do picia wzięłyśmy... smakowe gorące czekolady!
Domowa kawka - mniam!
I babeczki, przysmak wszystkich łasuchów.


 Chciałam zrobić sklejkę śniadaniową, ale zabrakło mi jednej fotki. Przynajmniej kolorystycznie wszystko ładnie pasuje.


 Babeczki marchewkowe - kochają je wszyscy moi znajomi!
Kawka z bitą śmietaną - coś dobrego na każdy dzień.
Wieczorne szamanko z sisterką!


Blog jest o książkach, a z książkami tylko dwie fotki. Wstyd! Ale już trudno. Teraz w głównej mierze i tak czytam lektury. Ale nadrobię zaległości. Kiedyś. 


A to jechałam do biblioteki, a to wracałam do domu, a to byłam w Ikei, a to z koleżanką na fontannach...


 Jazda do Ikei w najwygodniejszych butach pod Słońcem! 
Czy Wy też kochacie takie chmurki na niebie?
Kawka z przyjaciółką :)









W tym miesiącu wyszło jakoś strasznie dużo pocztówek! Bardzo się z tego cieszę, szczególnie, że rzadko kiedy dostałam kartki z Wielkiej Brytanii, a teraz dostałam aż 3!

16 komentarzy :

  1. Ale ja lubię posty z tej serii, zdjęcia bardzo przyjemne dla oka! :D I mam taką samą poduszkę z sowami ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia i piękne pocztówki. Mam podobnego bzika tylko, że zamiast pocztówek zbieram znaczki pocztowe:) Takie tam nudnawe zajęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę cierpliwości do rysowania :-) też jestem artystyczną duszą i kiedyś nawet udało mi się sprzedać jedną pracę (szał!), ale nauczycielka rysunku na studiach określiła kiedyś mój styl jako renesansowy. Nie uznałam tego za komplement.
    Fajna sprawa. Szlifuj talent, później może się to okazać bardzo pomocne ;-)
    Czekolada świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejuśku, jak ja dawno nie słyszałam tej piosenki. Aż mi się smutno zrobiło, bo taka wakacyjna, a ja dziś leżę w lekcjach. :((
    Uwielbiam Twoje serie zdjęciowe! <3 Masz cudooowne buty *-* A na końcu nawet list ode mnie się załapał!
    Buziole, kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale te pocztówki piękne! <3
    I podoba mi się Twoja pościel w kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O mniam! Ile pyszności na zdjęciach! Zgłodniałam przez Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć, z góry przepraszam za ten rodzaju spamu, ale pragnę poinformować, że zmieniłam adres internetowy strony. Dalsze wskazówki przesyłam w linku:
    http://recenzjapisanaemocjami.blogspot.com/2014/10/zmiana-adresu-strony.html
    Jeszcze raz przepraszam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne fotki, fakt książkowych dość mało, ale są! :D Uwielbiam pocztówki, te z zagranicy cieszą zawsze najbardziej. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zac Efron tak bardzo wymiata <3 A Kraina Lodu to cud, miód i malina :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam taki misz-masz zdjęciowy. Wyszło to świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle piękne, klimatyczne zdjęcia. Gratuluję postępów w rysowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia i książki to dwie rzeczy które kocham. Jestem tu nowa, ale coś czuję że będę więcej razy wpadać. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka