Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

piątek, 5 września 2014

Seria książkowo-zdjęciowa #19


Wakacje dobiegły już końca, a ja jestem po kilku dniach w szkole. Ten tydzień minął naprawdę szybko, i jeśli tak będzie leciał ten czas, to chyba w przyszłym miesiącu będę pisała maturę XD Plan lekcji, który został przygotowany dla mojej klasy jest naprawdę fajny i po raz pierwszy jestem z niego zadowolona. Wychodzę zwykle o 13 ze szkoły, więc mam dużo czasu na naukę i zajęcia dodatkowe, których w tym roku się naprawdę sporo zebrało. Teraz oficjalnie oświadczam, że będę czytała zdecydowanie mniej, ale do października, a nawet i dłużej, są zaplanowane posty z zaległymi recenzjami, więc przez jakiś czas na pewno nie będziecie się nudzić! Ja postaram się bywać najwięcej na blogu jak mogę, bo bardzo to lubię, ale musicie zrozumieć, że matura się zbliża, a mi zależy na jak najlepszym jej zdaniu. Nie mogę więc poświęcać książkom tyle czasu ile bym chciała. Ale wrócę do Was pełna energii w maju na pewno i wtedy to już będziecie zasypywani recenzjami. W końcu tylko raz ma się prawie cztero-miesięczne wakacje!!! No ale teraz już nie będę przedłużała, tylko zapraszam Was do przeglądnięcia zdjęć! Dziś bez zbędnego opisywania.




Powyższe zdjęcia to moja mini relacja z pobytu na Mazurach na początku sierpnia. Było naprawdę fajnie i jak pięknie!




W tym miesiącu z pocztówkami było naprawdę kiepsko. Oby we wrześniu było lepiej :c

Moje ostatnie zakupy ubraniowe do szkoły. Ostatnie na bardzo długi czas!











W tym poście bardzo dużo #selfie, ale nie mogłam się powstrzymać! :D


I mojego Lemmy'ego nie mogło zabraknąć :)



Kilka ciekawych wyjść i poznawanie nowych miejsc!



Książkowo-słoiczkowe szaleństwo! Już niedługo recenzje większości z tych książek :D 





Książki, książki, książki. Niektóre skończone czekają na recenzje, inne dopiero zaczęłam.

















Cała seria sklejek ze Szwecji! Było naprawdę genialnie! :)





No i trochę jedzenia, jak to u mnie zwykle bywa :)

Na samym końcu chciałabym Was również zaprosić do wymianki organizowanej przez Dominikę - klik. Ja sama biorę udział i Was zachęcam gorąco, bo zabawy przy tym co nie miara! :D

http://czytelniadominiki.blogspot.com/2014/08/wymiana-na-zapisy.html

10 komentarzy :

  1. Piękne robisz te zdjęcia :) Życzę miłego czytania i świetnych wyników z matury ;) Wcześnie, bo jeszcze zapomnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja lubię te posty ze zdjęciami! :))
    Co do mniejszej ilości czasu na czytanie, to oczywiście jest zrozumiałe. Czeka Cię dużo nauki i pewnie też stresu z tym związanego, więc blog zejdzie na drugi plan :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia. :) Powodzenia w czytaniu, bo książeczek troszkę jest. ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę miłej lektury tylu książek :) Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia, bardzo miło się oglądało.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany! Zdjęcia są przepiękne, ale przyznam, że naprawdę szczerze ci zazdroszczę wyprawy do Szwecji! :) Tym bardziej, że sama niestety całe dwa miesiące spędziłam w rodzinnym mieście. :(
    Natomiast trzymam kciuki, żebyś sobie poradziła z rokiem szkolnym i maturą, tym bardziej, że gdyby nie czteroletnie technikum, i ja w tym roku szkolnym przygotowywałabym się do niej. :D
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę wyprawy na Mazury :) A zdjęcia z kotem święte, pozostałe zresztą też :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka