Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

czwartek, 25 września 2014

Moja paczka wymiankowa!

 


A dzisiaj przyszedł ten dzień, gdy dostałam swoją paczuszkę i ją Wam pokazuje! Gdy wróciłam ze szkoły znalazłam w skrzynce awizo i nie mogłam się doczekać pójścia na pocztę! Jeszcze tego samego dnia mi się udało tam dotrzeć i oto pokazuję Wam moją paczkę!
Zapraszam do podziwiania.








Książką, którą dostałam jest Alibi na szczęście. Bardzo śmieszna historia, bo kiedyś widziałam ją w domu mojego byłego chłopaka i bardzo chciałam ją przeczytać (miałam pożyczyć, ale się nie udało), a tutaj taka niespodzianka! Dziękuję Ci bardzo, Aniu! To był strzał w dziesiątkę. Chciałam zacząć czytać od razu, ale niestety... Miałam szkolne obowiązki i się nie udało, ale gdy tylko znajdę chwilkę wolnego to przeczytam szybciutko i recenzję na bloga dodam na pewno.

Jak widzicie na zdjęciu, dostałam również słodycze, pocztówki i zakładki i herbatkę! Moją ulubioną. Od razu zrobiłam sobie kubek parującej herbaty o smaku owoców leśnych. To najlepszy smak na jesienne wieczorki. Dodatkowo dostałam wspaniale pachnący żel (mango-marakuja) pod prysznic, który na pewno wykorzystam. Miałam już jeden z tej serii i naprawdę mi się podobał, także prezencik też trafiony :)

Jeszcze raz chciałabym podziękować Ance za paczkę, która wywołała u mnie naprawdę wielką radość oraz Dominice za zorganizowanie tejże wymianki! Zabawę mamy przy tym przednią, ja na pewno. I w następnej (wiosennej) też możecie liczyć na mój udział :D

9 komentarzy :

  1. Wow, świetna zawartość paczki. Tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że Ci się spodobała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna zawartość paczki, a ta okładka z kotem genialna! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał! Ale Ci się trafiło :) Świetna zawartość. Podebrałabym Ci zakładkę z kotem, słodycze, żel i herbatkę. Książkę już mam, razem z dwiema pozostałymi częściami :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę! Zazdroszczę! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna paczuszka :D Też lubię tę herbatę! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejku, jaka mega paczka! Zazdroszczę i okropnie żałuję, że nie wzięłam udziału w tej wymianie... Świetna sprawa, czekam na następną edycję :)
    http://pasion-libros.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka