Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

poniedziałek, 29 września 2014

Dlaczego mężczyźni kochają zołzy - Sherry Argov




Tytuł oryginału: Why Men Love Bitches
Tytuł polski: Dlaczego mężczyźni kochają zołzy
Autorka: Sherry Argov
Data premiery: 2005
Wydawca: Wydawnictwo G+J
Liczba stron: 220

„Tytułowa zołza nie jest jędzą ani wrednym babsztylem. Zołza to kobieta niezależna, która będąc w związku z mężczyzną, nigdy nie przestaje być sobą. Ma poczucie humoru i życzliwy charakter. Nie kłamie, nie gra, nie manipuluje. Zna swoją wartość. Mówi, co myśli, i robi, co chce. Jej zadziorność pociąga mężczyzn i podnosi temperaturę związku. Dlaczego mężczyźni kochają zołzy to nieoceniona pomoc dla kobiet i świetna rozrywka. Ten zabawny poradnik, odkrywający tajemnice relacji damsko-męskich, pomoże wam ułożyć związki z mężczyznami na całkiem nowych zasadach. Zastosowanie reguł atrakcyjności przez superbabki to klucz do wspaniałej miłości.”

- lubimyczytac.pl

Dlaczego mężczyźni kochają zołzy to zabawny poradnik o tym jak się (nie)zachowywać wobec facetów, przed związkiem, w trakcie i po nim. Historie i wypowiedzi różnych ludzi, zebrane w całość, pokazują, że mężczyźni naprawdę kochają zołzy. A to dlaczego? Żeby się tego dowiedzieć, musicie zgłębić tajniki tej wiedzy. Po przeczytaniu tej książki, Wy, kobiety, będziecie miały w garści każdego faceta! Ale pamiętajcie: nie można przesadzać i traktować tego wszystkiego zbyt poważnie. Bo wtedy… Może się to nie najlepiej skończyć. 

Ta niepozorna książka jest skarbnicą wiedzy potrzebnej każdej kobiecie i chociaż nie powinno brać się tego zupełnie na poważnie, to jest to najprawdziwsza prawda. Miałam bardzo dużo sytuacji, które były opisywane w książce i nie zachowywałam się w nich jak przystało na prawdziwą „zołzę”. Nie wiem, czy to świadczy o mnie dobrze, czy też nie, ciężko stwierdzić. W każdym razie widzę, że niektórych problemów mogłam uniknąć, lub też naprawić wiele spraw, jeśli bym tylko pomyślała dwa razy przed zrobieniem czegoś. No ale cóż, czasu nie cofniemy, a życie ma być zabawą, a nie ciągłym zamartwianiem się o przeszłość! Nie tym razem, to następnym.

Autorka wykorzystuje nie tylko własne doświadczenie życiowe, ale również historie opowiedziane przez innych ludzi, jej przyjaciół, rodzinę, czy też zupełnie obcych mężczyzn i kobiety. Jej wnioski wysnute na podstawie tych rzeczy są bardzo trafne i sformułowane w bardzo śmieszny sposób. Naprawdę, nie będziecie się nudzić przy Dlaczego mężczyźni kochają zołzy, chociaż właśnie taka może wydawać się ta książka: nudna. Ale wcale taka nie jest, co to, to nie! 

Sama pewnie tej książki bym sobie nie kupiła, ale gdybym dostała w prezencie, to bym się cieszyła. Równie dobrze Wy możecie sprawić bliskiej osobie (z problemami sercowymi i związkowymi) tę książeczkę, może i jej się przyda? Jeśli macie okazje pożyczyć, to pożyczcie, ale nie wydawajcie na nią pieniędzy. Przeczytacie raz i tyle, wydaje mi się, że raczej nie będę osobiście wracać do tej pozycji, ale kto wie, jak byłoby u Was?

Podsumowując, Dlaczego mężczyźni kochają zołzy to bardzo zabawna lektura, z której jednak można zaczerpnąć dużo przydatnej wiedzy (jednak z umiarem!). Wiele trików naprawdę działa! Polecam na luźny wieczór przed klasówką z matematyki, bo wiem, jaka dla większości to zmora, lub w zimowy weekendowy poranek, kiedy nikt nie ma siły na ambitniejsze lektury. Nie jest to książka MUST READ, aczkolwiek warta uwagi. 


★★★★★★☆☆☆☆

Książka bierze udział w wyzwaniach:


OD AUTORKI: Wydaje mi się, że moje recenzje są coraz gorsze i coraz krótsze. Nie wiem, co z tym fantem zrobić. Na razie zobaczę, jak dalej będzie mi szło pisanie. Może powinnam przystopować na jakiś czas i zająć się czymś innym? Zobaczymy.
Jak tam pierwszy miesiąc szkoły? U mnie niby okej, ale jednak już dużo pracuję i chodzę niedospana, tylko kawa mnie utrzymuje przy życiu. Czytacie coś?

3 komentarze :

  1. bardzo fajna książka :) sama czytałam ją całkiem niedawno, całkiem przez przypadek wpadała w moje ręce... i znalazłam w niej mniej więcej to, czego moja mama i babcia uczyły mnie od małego - "nigdy nie ganiaj za facetem, nigdy nic mu nie ułatwiaj, bo jak facetowi zależy znajdzie do ciebie drogę!" :) i na własnym przykładzie muszę przyznać, że coś w tym jest! Mój mąż choć do dziś potrafi mi wypomnieć, że to on ciągle wydzwaniał i on za mną latał, a ja miałam "wyjebongo"... to jednak nie zrezygnował i trwa ze mną już 10 lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę krótsze recenzje od tasiemców, których i tak większość nawet nie przeczyta :( Chciałabym poznać tę książkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie w gronie uczestników wyzwania Okładkowe Love! :)
    Życzę przyjemności z uczestnictwa i samych pięknych okładek ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka