Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

wtorek, 9 września 2014

Classmate Book Tag

Jakiś czas temu, Marta, na swoim blogu SECRET BOOKS dodała post z linkiem do filmiku z jej własnym, autorskim tagiem, który wydał mi się niezaprzeczalnie genialny! W związku z powrotem do szkoły na początku zeszłego tygodnia, postanowiłam, że teraz jest idealny czas na zrobienie go u siebie. Wprawdzie nikt mnie do niego nie zaprosił, więc zaprosiłam się sama. Zaraz się przekonacie, jak wyglądałaby "moja" książkowa klasa :)

Tutaj macie filmik Marty na YouTubie, ale ja postanowiłam zrobić post.




Więc tutaj macie krótko zobrazowany stosik książek, który wybrałam do tego tagu. Nie są to jednak tak stricte moje ulubione książki, gdyż ciężko było mi wybrać z ulubionej serii na przykład. Chciałam dać też Gwiazd naszych wina zamiast Papierowych miast, ale pożyczyłam przyjaciółce, więc już trudno. Jest jak jest i mam nadzieję, że się Wam spodoba i będziecie bawili się równie dobrze, co ja!







Na pierwszy ogień poszło GONE. Faza szósta: Światło. Mam już swoich faworytów na pierwsze dwa miejsca w klasie, ale wiadomo, zobaczymy co los przyniesie. A więc....

1. KUJON - Gaia.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. A to dobre. Ta mała dziewczynka, która urosła jak na drożdżach za pomocą nadnaturalnej siły promieniowania i ETAP-u, miałaby być kujonem? Dobre sobie. Zdecydowanie mi nie pasuje, ale kto wie. Może w pierwszej klasie podstawówki, gdyby wszystko poszło dobrze, byłaby najbystrzejszą osobą w klasie? Miała w końcu kilka nienaturalnych mocy, które na pewno można by wykorzystać w dobry sposób: na przykład w zakuwanie nowego materiału :D
 
2. MIĘŚNIAK - Sam. 

Raczej myślałam o Caine'ie, ale Sam może się nadać. Był bohaterem, który zyskał popularność, chociaż mięśniakiem jako takim nie był. Ale kto wie... Kilka tygodni na siłowni, odstawienie fast foodów.... Wszystko jest możliwe, ale raczej Sama wyobrażam sobie jako neutralnego chłopaka, któremu po prostu się nic nie chce, ale nie rzuca się też w oczy swoim zachowaniem czy wyglądem. Ot taki, zwyczajny nastolatek.






Kolejną wylosowaną książką jest Przed świtem. I tutaj na pewno będzie zabawnie. Na razie swoich typów nie mam, bo jakoś nie wyobrażam sobie nikogo w tych rolach (chociaż może...). Dobra. Lecimy!


3. PRZEWODNICZĄCY KLASY - Edward.

Chociaż Edward jest nieziemsko przystojny i wie, jak zachowywać się w danej sytuacji oraz cała klasa prawdopodobnie zostałaby oczarowana jego urokiem osobistym, to nie wydaje mi się, żeby on sam pałał entuzjazmem do tej roboty. Raczej stoi w cieniu swoich kolegów i nie chce się wywyższać, chociaż w obronie i sprawie bliskich stanie wyprostowany i gotowy do pomocy. Niemniej jednak, nie wydaje mi się, żeby był z niego dobry przewodniczący dla ludzi, których nie darzy zbytnią sympatią.



4. GŁUPIA BLONDYNKA - Charlie.

Serio? Serio?! SERIO?! HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Chociaż w sumie trochę pasuje. Charliego można było omotać sobie wokół palca, nie miał bladego pojęcia o niczym i raczej zgrywał głupiego, niż przesadnie inteligentnego, albo chociaż udającego "w normie". 

Następną książką jest Dom Hadesa i tutaj mam kilka swoich typów do następnych charakterków z "mojej literackiej klasy". Ciekawi? Bo ja tak!

5. SZARA MYSZKA - Tartar. 
 
Och, naprawdę? Dlaczego?! Tartar to raczej czarny charakterek, największy rozbójnik nie tylko w klasie, ale w całej szkole! Na pewno nie jest to szara myszka, ale chciałabym go zobaczyć ubranego w idealnie wyprasowaną koszulę i proste jeansy, siedzącego w ławce z potulnie spuszczoną głową i notującego zaciekle każde słowo nauczycielki! To byłoby coś!


6. GADUŁA - Percy.

Percy zdecydowanie nie jest zbyt gadatliwy. Zależy jeszcze z kim jest w towarzystwie, ale raczej nie uchodziłby za klasową gadułę. Tak jak w przypadku sama, niby nierzucający się w oczy chłopak, ale niestety... Zawsze sprowadza na siebie kłopoty. Nie pasuje, ale na pewno chciałabym zobaczyć Percy'ego, który nawija z Groverem o kolorze paznokci swoich koleżanek, albo o tym, jak to super będzie na wakacjach, które się zbliżają :D

Następne dwie kategorie, które będą losowane z Harry'ego Pottera i Insygniów Śmierci na pewno mi nie pasują do tej książki. Nie wyobrażam sobie nikogo w tych rolach, no ale cóż. Zobaczymy, co to będzie!

7. KLASOWY BŁAZEN - Graup.

Po prostu strzał w dziesiątkę! Idealnie! No czyż ten śmieszny olbrzym, brat Hagrida, nie pasuje na klasowego błazna? Na pewno zrobiłby wiele śmiesznych rzeczy, które podziwiałaby cała klasa i kwitowała je gromkim śmiechem. Fakt, że nauczyciele nie byliby zadowoleni nie tylko z jego żartów, ale z jego samej obecności, ale nikt na pewno by się nie nudził!

8. PLOTKARA - Snape.

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA. Ze Snape'a na pewno byłaby niezła plotkara. Severus obgadujący swoje koleżanki za ich plecami z innymi koleżankami to na pewno kapitalny widok! Gdyby tak wrzucić do jego "paczki" Lavender Brown i siostry Patil to mielibyśmy genialną mieszankę największych plotkar, jakie Hogwart kiedykolwiek miał!

I ostatnia książka to Papierowe miasta. Raczej nie potrafię skojarzyć odpowiednio bohaterów, więc od razu zaczynam losowanie.

9. EMO - Margo. 

To było do przewidzenia, jej imię bardzo często pojawia się na stronach tej książki, ale dziewczyna zdecydowanie nie pasuje do tej roli. Niezwykle popularna, lubiana i ładna... Chociaż gdyby się tak zastanowić, to miała wiele problemów, uciekała z domu i nie chciała spędzać czasu ze swoją klasą. Zraniona przez chłopaka i najlepsze przyjaciółki... Może kiedyś by się stała prawdziwym EMO?


10. ŚPIOCH - Chuck Parson.

Chuck na pewno nie jest śpiochem! Nie pasuje do tej roli, a szkoda. Chociaż jest tak wielki, że gdyby spał na lekcji, wyglądałby jak wielki niedźwiadek położony na ławce. Pewnie ślina ściekałaby z jego ust na otwarty (lub też nie) zeszyt i wszyscy mieliby dużo śmiechu. Ale mnie jakoś to nie śmieszy, a szkoda :c To chyba najbardziej nietrafiona postać w tym tagu.

Bardzo podobał mi się ten tag i chętnie poczytałabym, jakie są Wasze literackie klasy, więc do dzieła! Mam również nadzieję, że świetnie bawiliście się przy moim poście :)

2 komentarze :

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka