Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

piątek, 8 sierpnia 2014

Seria książkowo-zdjęciowa #18


Chyba jednak najlepiej będzie, gdy posty zdjęciowe będą ukazywały się raz w miesiącu. Tak. Ale znów nie podołałam i zamiast pod koniec lipca, to ten dodaję na początku sierpnia, a nawet nie ja, tylko moja siostra. Gdy będziecie przeglądać sobie te fotki, ja będę na Mazurach. Nie ma mnie od 2 do 8 sierpnia. Ale czy to ważne? I tak pewnie odnosicie wrażenie, że nie ma mnie tu wcale. Niestety, albo i stety, zajęłam się nieco bardziej szczegółowym planowaniem swojej przyszłości (och, jak to dorośle brzmi) i skupiam się na tym, co będzie mi potrzebne na studia. Chciałabym Was bardzo przeprosić za brak systematyczności (znów), ale wiecie, wakacje, wyjazdy, już praktycznie jestem maturzystką. Czytam, bo to mi się nie znudziło, ale nieco mniej, mam nadzieję, że mi wybaczycie. Niedługo ukażą się jeszcze recenzje książek Bóg nigdy nie mruga i Wszystko, tylko nie mięta. Aktualnie czytam: Annę Kareninę, Ucieczkę, Eonę, The Perks of Being a Wallflower (oryginał), Diupę a na Mazury zabrałam Mroczne Umysły. Jak więc widzicie, byłam w bibliotece i pożyczyłam kilka niestosikowych książeczek, które po prostu pokochałam. Recenzje w połowie sierpnia (lub pod koniec), mam przynajmniej taką nadzieję. No, ale to tyle ze smutnych i informacyjnych rzeczy, więc zapraszam na zdjęcia, bo wiem, że je lubicie :)

Słoiczkowe zdobycze. Wprawdzie "Wśród obcych" wylosowałam, to jednak tylko zaczęłam. Nudne jak na razie.

Moje nowe odkrycie. Genialne gumki do włosów, które ich nie odgniatają i nie wyrywają!

A oto moje "prace" z zajęć z rysunku architektonicznego. Jeszcze nic genialnego, ale niedługo będzie lepiej!

Zlepek zdjęć typowo ubraniowych. Wprawdzie buty są już stare, ale kolorowe wakacyjne bluzeczki idealnie do nich pasują. Na lewym dolnym zdjęciu jest zapakowana narzutka, którą pokażę Wam w pełnej krasie w najbliższym czasie.

Zdjęcie z Lemmym niewyraźne, ale za to urocze! Moje paznokcie, które nosiłam przez jakieś dwa tygodnie. W najbliższym czasie idę zrobić sobie nowe. Rysunki i paczka wymiankowa.

Książki z dzieciństwa. Zdjęcia z postu My First Book Tag.

Kiedyś te książeczki to były genialne, a teraz to, co jest na półkach sklepowych do czytania dla dzieci... nie mam pytań.

I kolejne.

Niewielki stosik "Now reading". Wprawdzie dwie książki są już skończone, ale nieważne. Recenzje na dniach!

Bo kto nie kocha selfies?! Wszystkie aktualne poza prawym dolnym.
Na pierwszym zdjęciu - ja w przymierzalni. Nie musiałam się zastanawiać, czy kupić tą sukienkę! Jest genialna i kosztowała tylko 69 PLN! Dwa zdjęcia po prawej są z wyjazdu z przyjaciółką, a dolne lewe z wyjścia na kawkę i ciacho.

Uwielbiam robić sobie zdjęcia!

TYYYYYLE POCZTÓWEK. Te to akurat te otrzymane.

A te poszły do wysyłki.

Te także.

Kto nie lubi jeść?! Najlepsze lody na świecie. Prosecco i pyszne ciacha tylko w Croque Madame.

Kolejna porcja smakołyków!

A tutaj nawet obiadek się załapał.

Brokuły z humusem to moja nowa ulubiona przegryzka do czytania!


Pizza na dole miała 41 cm średnicy. Prawie całą zjadłam sama O.O

Latać mogą nie tylko ptaki hehe

Moje wyżycie artystyczne.

I kolejne.




No, to wszystko to raczej wyżycie artystyczne.
 OD AUTORKI: No i jest! Myślałam, że uda mi się zrobić ten post, żebyście podczas mojej nieobecności mogli pooglądać kolorowe fotki, ale niestety... Dzisiaj wróciłam do domu i postaram się czytać, ale od 11 znów zaczynam zajęcia, a o 18 wyjeżdżam do Szwecji, a potem to już będzie rok szkolny, klasa maturalna... Na razie czekajcie na trzy recenzje! Jak tam Wasze wakacje? Bo moje są przegenialne! A myślałam, że to będą kolejne nudne-najgorsze wakacje. Co czytacie? Piszcie!

11 komentarzy :

  1. Świetna porcja zdjęć! Naprawdę pięknie rysujesz, a takie gumki do włosów sama chętnie bym kupiła. Gdzie mogę je dostać? :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze świetne zdjęcia. :) Rysunki genialne, ja w tamte wakacje chodziłam na kursy, ale architektura i te sprawy, to jednak nie moja bajka. :( A matura? Eh, i mnie to czeka już w tym roku! Aaaaa!

    Pozdrawiam,
    lavinias-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz zwariowane pełne wrażeń wakacji ! Pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam twoje zdjęciowe posty. Twojego Instagrama też zresztą przeglądam zawsze z wielką przyjemnością. :)
    Co do rysunków... rozumiem, że wybierasz się na architekturę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo chciałabym się dostać na architekturę, ale w razie czego mam też kilka innych opcji.

      I dziękuję za miłe słowa! :3

      Usuń
  5. Widzę że Wszystko tylko nie miętę i Diupe czytasz ja nie dawno też skończyłam i wczoraj była recenzja z Diupy a teraz aktualnie czytam Lawendę w chodakach :)
    Po za tym śliczne zdjęcia szczególnie cudowne są twoje rysunki :) Śliczne zdjęcia :) http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post, dużo w nim Ciebie i kolorów. O to chodzi! A ta gumka, to rewelacja. Muszę ją dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ubóstwiam Twoje rysunki! Sama rysuję od dobrych czterech lat, przez które ambitnie myślałam o pójściu na Uniwersytet Artystyczny. Choć nie poszłam, to nadal moja pasja, a Tobie życzę przede wszystkim dużo tworzenia i dużo nauki. Już teraz widać, jaki masz talent, a wierz mi, że po kilku latach będziesz tworzyć prawdziwe cuda. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne zdjęcia , jak zwykle nie miałam wyboru -musiałam podziwiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, bardzo miło się oglądało :).

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka