Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

środa, 2 lipca 2014

Wymiankowa paczka + Seria książkowo zdjęciowa #17


No i wreszcie jest post zdjęciowy! Wprawdzie dziś nie jest ani sobota, ani ostatnia sobota miesiąca, ale nie dałam rady dodać postu w wyznaczonym terminie. Przepraszam gorąco! Ale najpierw... 
Zdjęcie obrazujące dzień idealny wraz z moją wymiankową paczką, z której została jedynie książka, bo słodycze zostały zjedzone! :D

 Ostatnio czytam podobne książki. "Bóg nigdy nie mruga" jeszcze przede mną, ale już wiem, że pokocham tę książkę tak, jak "Jesteś cudem". Na pewno mi się spodoba "Niebo istnieje... Naprawdę!". Wyczekujcie recenzji! Gabrysia z herbatą trafiła w 10! Uwielbiam owoce leśne i szukam idealnej herbaty o tym smaku. Od razu zaparzyłam sobie kubek i popijałam ją w ten niezbyt wakacyjny dzień. Zakładka jest mega, mega urocza! Taka na róg książki z napisem "You fell asleep here". No i coś dla mnie naprawdę cennego - bilet z Paryża. Wiecie, że kolekcjonuję bilety? :D Dziękuję bardzo! :*
 
Seria książkowo-zdjęciowa
#1 | #2 | #3 | #4 | #5 | #6 | #7 | #8 | #9 | #10 | #11 | #12 | #13 | #14 | #15 | #16 | #17

Na pierwszy ogień idzie słoiczkowe losowanie. Albo mam deja vu, albo to zdjęcie było w poprzednim poście zdjęciowym. Wszystkie książki już skończone, dwie z trzech już zrecenzowane, co zresztą na pewno widzieliście już na blogu.

Ileż można spać? Lemmy'emu nie przeszkadza ani mokry parasol, ani dziwna pozycja (1 zdjęcie). A języczek na drugim jest po prostu przeuroczy!

Mój kot w różnych dziwnych pozycjach. Najbardziej rozbrajają mnie jego stópki na 1 zdjęciu.

Panorama Wisły.

Widok z jedenastego piętra w budynku przy ulicy Stawki. Szyby były prawie od dołu do góry.
Dla mnie stres. Przyjaciółka robiła zdjęcie i bałam się, ze wypadnie jej mój telefon XD

1. Fragment innej panoramy Wisły.
2. Powrót do domu ze szkoły (Metro Ratusz Arsenał).
3. Wyjazd do rodzinnego miasta.
4. Nawet nie pamiętam, ale to chyba moje pobliskie osiedle. Znaczy... Niebo nad nim.

1. Powrót do domu znowu. Metro Ratusz Arsenał prezentuje się niebanalnie.
2. Kawka z przyjaciółką. Jeszcze okres szkolny, ale nikt już do szkoły nie chodził :D
3. Stosunkowo stare zdjęcie, w lokalu Croque Madame na Nowym Świecie.
4. Kolejny powrót do domu. Fragment skweru znajdującego się niedaleko Metra Ratusz Arsenał.

 1. Zaskoczeni przez burzę w Centrum.
2. Znów Croque Madame.
3. Powrót z obiadku w McDonaldzie :D

 1. Znów Croque Madame tylko z innej perspektywy.
2. Koniec imprezy osiemnastkowej, czas się zbierać do domu :c
3. Jedziemy na obiad!

 1. Najlepsze, najsłodsze, najfajniejsze paznokcie jakie kiedykolwiek miałam!
2. Prezent osiemnastkowy dla koleżanki (spokojnie, już dostała)
3. Kwiatki!
4. Jeszcze szkolne - powrót do domu po ciężkim dniu pracy.

1. Zeszyty, zeszyty, wszędzie zeszyty. Są urocze, nie uważacie?
2. Powrót do domu ze sklepu.
3. Znów kwiaty! Tym razem z innej perspektywy.
4. Paznokcie again. Pusheen jest taaaaaaaaaaaaaaaaaaki piękny *.*

1. Wreck This Journal. Na razie zaprzestałam wykonywania zadań. Ale niedługo do nich wrócę.
2. Moje piękne świadectwo promocji do... KLASY MATURALNEJ T.T
3. Moja kochana torebunia wróciła z wakacji we Francji i jest już sprawna i gotowa na wakacje!

1. Paczka wymiankowa, którą wysłałam.
2. Wieczorek z przyjaciółką. Nie obyło się bez zdjęć!
3. Świadectwo i dyplom za dobre stopnie i dobre zachowanie -.- Paska nie mam, zabrakło naprawdę niewiele -.-
4. Jeszcze szkolne - wypracowania, notatki na sprawdziany, lektury.

1. Torebunia is back!
2. Z 1 czerwca, gdy byłam na "Gwiazd Naszych Wina". Post o filmie już wkrótce!
3. Świadectwo, tym razem możecie zobaczyć moje stopnie :)
4. Kwiatki znów!

1. Oglądamy seriale! Już dziś będę oglądać nowy odcinek :3
2. Hazel i Augustus w Warszawie!
3. Najsłodszy piesek świata. Zwłaszcza gdy śpi *.*

Pocztówki z Tajwanu od koleżanki siostry. Są piękne. Dziękuję!






Dużo pocztówek, oj dużo. Nie wiem, jak to u mnie będzie z wysyłaniem ich w okresie wakacyjnym, gdyż prawie wcale nie będzie mnie w domu, a wiadomo, na wakacjach nie zawsze ma się czas na sprawdzanie takich rzeczy i w ogóle. Ale zobaczymy jak to wyjdzie :)

Moja kolekcja Greenowska! *.*

1. Jeden z ostatnich dni - lało, burza = idealny czas na książkę.
2. Jeszcze w szkole - pożyczony egzemplarz "Jesteś cudem" od koleżanki. Teraz mam swój własny.
2. Taka radość, gdy dostałam wreszcie "19 razy Katherine"!
3. "Pana Lodowego Ogrodu" musiałam dokończyć na tablecie w postaci e-booka. Niestety, ale skończył mi się czas na przeczytanie go w bibliotece i musiałam go oddać.  Ale książkę skończyłam i recenzja wisi już na blogu.

1. Powrót do Harry'ego <3
2. Wesele -.-
3. Nowe (już wcale nie takie nowe) zdobycze książkowe!

"19 razy Katherine" w skrócie :D

1. Chora czytam 19 razy Katherine.
2. Nawet nie wiem po co robiłam te zdjęcie
3. Podczas czytania Jesteś cudem.
4. Walka z Weselem :c 

Ja i moja nowa sukienka! Znaczy, już taka nie nowa, bo kupiona gdzieś na początku czerwca/koniec maja (?). Nie jestem pewna. Jest genialna i czuję się w niej świetnie! :D

1. Ostatni dzień w szkole. Obiegówka oddana to można mykać do domciu.
2. Idę na zakupy w rodzinnym mieście. Chwilkę wcześniej odebrałam dowodzik!
3. Szykowanko na party!

Kto nie lubi selfie? 
 
Selfie przeważają, ale na ostatnim zdjęciu to już nie selfie. Z urodzin, zrobione Instaxem.

1. Pyszny obiadek, pyszny.
2. Pizza z siostrą! Mniam.
3. Śniadanko albo kolacja. Nie jestem pewna.
4. Wyżerka w Subway po szkole z koleżanką :D

Sama słodycz!

1. Pączki z Lidla są najlepsze na świecie!
2. Pierwsze czereśnie mniam mniam
3. Koktajl malinowy z Grycana + pazurki :3
4. Najlepsza czekolada na świecie! Najpierw mi nie smakowała, teraz podczas każdego wyjazdu do sklepu kupuję co najmniej jedną tabliczkę!

1. To też jedna z moich ulubionych czekolad.
2. Koktajl again.
3. Malutki rożek lodowy *.*
4. Ostatnie zakupy słodyczowe :D

1. Pizzapizzapizzapizzapizza.
2. Spaghetti... O jak włosko :D
3. Sałatka już mało włoska :D
4. Kanapeczki również :c

To samo co wyżej. Nie muszę przedstawiać :D

Na dziś to tyle. Mam nadzieję, że post się Wam podoba, tak samo jak poprzednie :) Mam do napisania pięć recenzji: 
- Jesteś cudem
- [geim]
- Felix, Net i Nika oraz Orbitalny Spisek 2. Mała Armia
- Ukojenie
- [delirium]
Piszcie, co chcielibyście najpierw, żebym zrecenzowała. Nie wiem, czy się zastosuję, bo jestem w trakcie pisania recenzji "[delirium]", ale zobaczymy :)

Życzę Wam miłego wakacyjnego wypoczynku, nie tylko z książką. I oby słońce zawsze Wam towarzyszyło! :D

14 komentarzy :

  1. McDonald górą! Sukienka, z tego co widzę, jest prześliczna! A obecnie sama poluję na "Jesteś cudem", bo stanowi dodatek do gazety "Vita", więc jak go tu nie kupić. A Twój Lemmy ma pozdrowienia od mojej jamniczki Nelusi, o dziwo, ona lubi koty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masa świetnych zdjęć i rewelacyjnych książek! A co do Twojej nowej sukienki... to wychodzi, że mamy taką samą. Ja pod koniec czerwca się o nią wzbogaciłam, niesamowicie spodobał mi się ten top z nadrukiem pod spodem tego czarnego materiału. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie też się ten top podobał i to bardzo! Dzięki temu jest taka wakacyjna, ale również idealna na imprezy :D

      Usuń
    2. Super sukienka! ;-) gdzie ją kupiłaś? Kotek jest wspaniały a te jego wygibasy podziwiam za każdym razem jak wystawiasz z nim zdjęcia :)

      Usuń
    3. Super zdjęcia, a co do tematu twojej sukienki to jest śliczna *o* gdzie ja kupiłaś? ;-)

      Usuń
    4. W sklepie Bershka. Z tego co widziałam, powinny jeszcze być :)

      Usuń
  3. Świetna paczka ! :D Cieszę się razem z Tobą ^^
    PS Boska torebka ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia i super paczka! Aż zgłodniałam w czasie oglądania! :)
    Ps. Pisz najpierw o Delirium! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Pocztówki + polaroid + jedzenie + książki = zestaw idealny, mniammniam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne fotki , wyczekuję na Twoje nowe recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koty to coś mają z tymi parasolami - mój robi to samo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czym robisz zdjęcia na bloga? (Jeśli telefonem to proszę podaj w jakiej aplikacji przerabiasz zdjęcia) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, większość zdjęć jest robiona telefonem :)
      Aplikacja, której używam to Vsco Cam.

      Usuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka