Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

niedziela, 1 czerwca 2014

Seria książkowo-zdjęciowa #16

 Post zdjęciowy znów dodaję z opóźnieniem, ale wczoraj byłam tak zmęczona, że nie miałam siły robić tych kolaży, a co dopiero je opisywać. Ale już niedługo wakacje, będzie dużo wolnego, więc się nie martwcie! Nadrobię straty. Tymczasem zapraszam do przeglądu zdjęciowego ubiegłych dwóch tygodni.
Seria książkowo-zdjęciowa
#1 | #2 | #3 | #4 | #5 | #6 | #7 | #8 | #9 | #10 | #11 | #12 | #13 | #14 | #15 | #16

 1. Moja ukochana świnka z dzieciństwa + świnkowa zakładka
2. New nails
3. Nowe spodenki na wf! Mają cudowny kolorek, prawda?


 1. Czytamy "Jutro 4" (recenzja na dniach)
2. Jeden z moich strojów do szkoły (było wtedy gorąco, a ja założyłam do szortów rajstopy -.-)
3.Kolekcja misiów z firmy Nici, którą udało się zebrać mi i mojej siostrze przez całe dzieciństwo
4. Tak gorąco, że w domu chodzę już w dresowych szortach!
 
 1. Leniuchujemy
2. i 3. Matematyka taka ciekawa
3. Nauka słówek na angielski (poszła na marne, bo 1. nie było kartkówki, 2. nie byłam w szkole cały tydzień :c)

 1. Pijemy ciepłą herbatkę
2. Smile!
3. Koteł w worku hahaha
4. Mmmm. Taki pyszny soczek

 1. Zdjęcie stare, ale ostatnio je wygrzebałam z facebooka
2. Dzień spędzony z przyjaciółką i od razu uśmiech na twarzy
3. Czekanie na jedzenie smuci :c
4. Wieczorny odpoczynek po spacerku

 1. Old old old
2. Kot w worku
3. But first... Let me take a selfie!

 On mnie chyba nie lubi :c

 1. Wiem, że zdjęcie nieostre, ale rozbrająjące!
2. Olewa mnie :c
3. Śpi sobie słodziaczek

 Takiego mam pięknego kociaczka!

 Sklejka zdjęć pocztówkowych. Wszystkie wysłane.

 1. Zakładka zrobiona z liścia. Dostałam ją z Chin. 
2. Pocztówki. Ten motylek jest prześliczny!
3. Wachlarz pocztówek. Dostałam kolejną ze Szwecji!
4. Moja ulubiona z tego tygodnia - kartka z Harrym Potterem!

 Również otrzymane kartki w ostatnim czasie.

 Koperta z Ukrainy jest niesamowita, czyż nie?

1. Cisza przed burzą w rodzinnym mieście
2. Powrót do szkoł
3.,4. Znów burza

1. Spacer w słoneczku
2. Piękne niebo
3. Osiedlowa skrzynka na listy w oddali
4. Skrzyżowanko

Niebo piękne. Gołąb szedł ze mną hehe

Uwielbiam robić tego typu zdjęcia :)

1. Cudowne słoneczko! 
2., 3. Zdjęcia z pierwszego spaceru po chorobie
4. Burza!

1. Pada deszcz
2. Powrót ze szkoły
3. Spacer nad stawami
4. Niebo takie nijakie

Szukam Alaski podczas jedzenia

 Łamiemy kręgosłupy naszych ulubionych książek!

The Book Jar sprawdza się świetnie. Szczególnie przy takim wielkim stosie książek! 


 1. Skończyłam "Szukając Alaski"
2. Chyba "Jutro 4" 
3. "Papierowe miasta" 
4. [Delirium] - bardzo mi się podobało, recenzja na dniach

 1. Wszyscy mają Mambę, mam i ja!
2. Dobre pączuszki z Kauflanda
3. Smaczne przedpołudnie w domu, gdy powinnam być w szkole hihihi
4. Jeżynki pierwsze w tym sezonie 

 Najlepsze śniadania!
1. Kanapki z Nutellą i bananem
2. Pasztecik i ogórek
3. Moja specjalność - jajka sadzona na grzankach i pieczona szyneczka
4. Twarożek ze szczypiorkiem i rzodkiewką

 1. Sałatka opór dobra, kurczak też
2. Domowa pizza to najlepsza pizza
3. Ikea Food
4. Makaron z serem i ze szpinakiem

Znów śniadaniowo.
1. Grzaneczki z serem, oregano i keczupem
2. Ogórek + pasztecik
3. Twarożek
4. Owocki zawsze dobre na początek dnia

 1. Babeczki - mniam!
2. Gorąca czekolada i książka = perfect morning
3. Obiad w Bobby again
4. Jakieś śniadanko się tu zawieruszyło



1. Bobby Burger to moje ulubione miejsce na dobry obiadek
2. Babeczki Oreo

3. Domowy obiadziorek
4. Ślicznie zapakowane dla przyjaciółek :)

 1. Pizza in progress
2. Pyszy obiadek w Bobbym Burgerze
3. Domowy obiadek
4. Zapieksa

 Książki, książki, tyle książek!

1. Babeczki Oreo. Mniam!
2. Pyszna czekolada i dobra książka - to lubię
3. Obiadek taki dobry omnomno
4. Śniadanko takie zdrowe 



Na dziś do tyle. Z tego co wiem jutro moja siostra zamierza dodać recenzję, więc nie będziecie się nudzić. Ja mam jeszcze dwie w zapasie i cztery do napisania, więc również nudzić się nie zamierzam. Aktualnie czytam "Felix, Net i Nika oraz Orbitalny Spisek 2. Mała Armia" oraz "Pan Lodowego Ogrodu. Tom 3". Kiepsko mi jakoś idzie, ale to pewnie dlatego, że mam dużo do napisania!



8 komentarzy :

  1. Jejciu, kobieto, ile Ty jesz! To aż nienormalne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylee jedzenia, aż się głodna zrobiłam *.*
    Jak tak można rozginać grzbiety, no ja? :o

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia! Kociak jest przeuroczy. Ile pyszności...mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne zdjęcia :) I masz cudnego kota!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolaż zdjęć, taki radosny :-)
    Kocior mnie zachwycił, minę ma genialną, już go kocham :-) Lakiery z GR uwielbiam, mam pewnie ze 20 różnych kolorów, ale matowych nie lubię, mam tylko dwa w kolekcji, jednak za każdym razem jak ich użyję, to po maksymalnie dwóch godzinach nakładam błyszczący top coat. O książkach się nie wypowiadam, bo są cud miód :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłodniałam teraz! Tak się nie robi :P

    OdpowiedzUsuń
  7. tam gdzieś widziałam matematykę.. och jej! jakże tęsknię! :)
    PS. nie widać w ogóle czcionek w szablonie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle jedzenia! *o* Nie widać po Tobie, że tyle jesz, taka chudzinka z Ciebie. :) No i moje ulubione - kociaczek jest kochany i strasznie śmieszny. :D A to stosisko co się tam przewinęło naprawdę robi wrażenie. :O

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka