Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

czwartek, 15 maja 2014

Seria książkowo-zdjęciowa #15

 
Na wstępie chciałabym Was ogromnie przeprosić za prawie tygodniowe opóźnienie w dodaniu tego posta. Wiem, że dużo z Was bardzo lubi tę serię i może długo na nią czekaliście, w końcu dwa tygodnie to nie mało, prawda? A ja trzymałam wszystkich w niepewności, czy jeszcze w ogóle takowa notka się pojawi. Ale jest! Miałam pewne problemy z wyrobieniem się na czas ze wszystkim i w rezultacie teraz, pisząc do Was te słowa powinnam robić coś innego, bo znów się nie wyrobię. Nie przejmujcie się! Zapraszam do największej chyba zdjęciowej zbieraniny! 
 
Seria książkowo-zdjęciowa
#1 | #2 | #3 | #4 | #5 | #6 | #7 | #8 | #9 | #10 | #11 | #12 | #13 | #14 | #15
 
Sesja z Panem Kotem, który bardzo, ale to bardzo nie lubi być fotografowany. Za to Wy uwielbiacie go oglądać, więc i tak cykam mu zdjęcia :D

 A tak oto wygląda życie moje kota: 1. A co to? 2. Co mnie budzisz? 3. To znowu ty? 4. A co ja mam na szyi? Wcześniej byłem astronautą!

 Z ostatniego spaceru po Starym Mieście.

 Znów troszkę mnie. 1. Podróże tramwajem zawsze spędzam ze słuchawkami. 2. Takie włosy mam krótkie! 3. A co tam, pomaluje sobie ręce farbami. 4. A jednak coraz dłuższe są!

Losowanie się odbyło i tak wypadło! Gwiazd naszych wina to najlepsza książka E V E R!

 Znów trochę mnie. Raz w podróży, raz w domu, ale zawsze fun jest!

 Kolejne losowanko. Aktualnie czytam Jutro 4 i Pana Lodowego Ogrodu. Recenzje "Cyrku nocy" i "Złodzieja miecza" są w trakcie pisania.

 Kocham robić sobie selfie!

 Nie uważacie, że zdjęcia z takiej perspektywy (podczas czytania) są naprawdę fascynujące?

 Książkowo. "Chłopi" już za mną (tak mnie wciągnęli, że zamierzam przeczytać wszystkie 4 tomy, a nie tylko jeden), "Wesela" nawet nie zaczęłam :D

 Książki z różnej perspektywy. Raz z muzyką, raz z naturą, po ciemku, na końcu.

 Znów różne perspektywy. Bo czytanie nie musi być nudne!

 Kocham malować sobie paznokcie! Niektóre nie są profesjonalne, ale to przed zmyciem lakieru ze skórek.

 Bo kto nie lubi kwiatków? #FromMeToMe

 Znów książkowo. 1. Patrzcie, co wreszcie trafiło w moje ręce!

 Kolejne różne "stronicowe" zdjęcia, które stały się efektem nudy.

I kładziemy się do góry grzbietem! Ale, ale... 2. Ale buntowniczka!

 Mój nowy spontaniczny nabytek. Czyż te koralowe Nike Rosherun nie są cudowne? Wygodne, jak nie mogę, a pasują do wszystkiego *.*

 Mani, mani. Again! Mój ukochany pierścionek wpadł do piwnicy i już go nie mam T.T

 "Zapowiedź" filmiku dotycząca mojego Wreck This Journal. Jeszce długa droga do końca, ale dam radę! :D

 1. Ulubione szminki! 2. Mami znalazła ostatnio, podobno mój, z Komunii. 3. Uczymy się. 4. Tapetka na telefonie. 5. Soł artistik.

 Gwiazd naszych wina opanowało moje życie doszczętnie!

 Ostatnie wysyłane pocztówki. Poleciały do Holandii, Stanów Zjednoczonych, Chin i na Ukrainę.

 1. Kartka z Japonii. 2. List z Chin *.* 3,4. Pocztówki z Niemiec, Rosji i Holandii.

 Pocztóweczki! Już nie pamiętam, gdzie je wysyłałam :c

 Zlepka innych "pocztówkowych" zdjątek.

 Zlepka zdjęć "wyjściowych". Bardzo lubię robić fotki, jak jestem gdzieś poza domem :3

 I kolejna. Zdjęcia nieba są boskie!

 Seria zdjęć "jadę metrem albo czekam" hahaha :D

 To jedna z moich ulubionych perspektyw na zdjęcia.

 Jakże klimatyczne zestawienie zdjęć nieba o różnej porze dnia i nocy :)

Szaro, buro i ponuro.

 Często zmieniam sobie te zdjęcia na tapety w telefonie :)

Zielono mi!

 Mówiłam już, że kocham zdjęcia nieba? :D

 Spaghetti i tosty najlepiej smakują podczas czytania!

Podróżujemy tam, gdzie nas pociąg/tramwaj zawiezie!

 Takie pyszności *.* Książka obowiązkowa!

 Coś na osłodę życia.

 I tu też :D

 Nie ma to jak Mc's na śniadanie :D

 Najlepsza pizza na świecie, Oreo, Spahetti i owocowa woda = <3

 Bardzo smacznie!

 I słodko!

A tu zdrowo? 

 Chrupki w czekoladzie to moja ulubiona przekąska, a zawsze zapominam kupić ich więcej :c

 Pocztówki, pocztówki! Pełno pocztówek :D i listów.

 Mniami!

Znów mniami! 

Mam nadzieję, że post się Wam podobał i wybaczycie mi opóźnienie!
Pozdrawiam :3

11 komentarzy :

  1. Swietny post! ;3
    Czekam z niecierpliwością na recenzję Cyrku Nocy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ Ty jesteś śliczna :) A Pan Kot rzeczywiście jest numerem jeden w cyklu zdjęciowym. Przymierzałam się do czytania "Gwiazd naszych wina", ale jakoś mi się nie udało. Za to Pana lodowego ogrodu mam jak najbardziej w planie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwie się, że GNW opanowało twoje życie. To cudowna książka! Mniam, chrupki w czekoladzie *-* Masz niesamowite paznokcie! Ja próbuję jakoś doprowadzić moje do porządku, ale ciężko mi to idzie. Te wszystkie pocztówki są przepiękne. Przeuroczy kociak ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju ile zdjęć! A każde jedno piękniejsze od poprzedniego *.*
    Podobne buty widziałam na blogu Jemerced - są świetne!
    Jejku, ile jedzenie. Zazdroszczę Ci przemiany materii ;)
    Jesteś z Warszawy, prawda? Będziesz może na targach? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa :)
      Bardzo chciałabym być na Targach, ale niestety i w tym roku czas mi na to nie pozwoli :C Zakończenie roku szkolnego zbliża się dużymi krokami, a na prawie cały weekend mam już plany. Może w niedzielę mi się uda kogoś wyciągnąć, ale to nic pewnego :c

      Usuń
  5. Masz cudownego kota! Moja jamnisia Nela go pozdrawia!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuuper masz!!!
    Strasznie zazdroszczę!
    Te pocztówki z całego świata! Te książki!

    PS. A ja miałam wrażenie, że jesteśmy daleko w tyle w języku polskim, a tu proszę: my już przerobiliśmy "Wesele" i teraz omawiamy "Chłopów" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Często organizujesz losowania... :;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie fotki przepiękne , oby takich postów więcej ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka