Wszystkie recenzje, inne teksty, zdjęcia stosików i zdjęcia książek zamieszczone na blogu Siostry W Bibliotece są naszą własnością i nie zgadzamy się na ich kopiowanie bez naszej wiedzy i zgody.
(Na mocy Dz.U.1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

czwartek, 24 kwietnia 2014

Stos(isko) 7

Dziś przyszedł czas na stosik! Mimo że nie dodałam jeszcze dwóch recenzji, to i tak przygotowałam dla Was zbiór książek domowych i bibliotecznych, które będę recenzować w najbliższym czasie. Mam nadzieję, że to Was zaciekawi! Zapraszam więc do oglądania moich zdobyczy.

Tak prezentuje się cały stosik domowo-biblioteczkowy.





Od góry:
Syreni Śpiew - Anne Ursu
Opowieści z Narnii 2-4 - C.S. Lewis
Tunele. Otchłań - Gordon&Williams
Eragon - Christopher Paolini
Władca Pierścieni. Tom 2: Dwie wieże - J.R.R. Tolkien
Zdradzona - P.C. + Kristin Cast
Harry Potter 4-5 - J.K. Rowling
Mroczne umysły - Alexandra Bracken
Pretty Little Liars 4 - Sara Shepard 





 Od góry:
Przed świtem - Stephenie Meyer
Charlie - Stephen Chbosky (klik)
World War Z - Max Brooks
Miasto Szkła - Cassandra Clare
Miłość, flirt i inne zdarzenia losowe - Jennifer Echols (klik)
Wyspa motyli - Corina Bomann (klik) (klik)
Złodziejka książek - Markus Zusak (klik)
Ulysses Moore 4-6 - Pierdomenico Baccalario
Od lewej:
Pan Tadeusz - Adam Mickiewicz (przeczytane, nie będzie recenzowane)
Przewodnik po świecie herosów - Mary-Jane Knight
Pamiętniki półbogów - Rick Riordan
Archiwum herosów - Rick Riordan
Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy 1-5 - Rick Riordan
Złodziej pioruna (klik)
Morze potworów (klik)
Olimpijscy Herosi - Rick Riordan
Zagubiony heros (klik)
Syn Neptuna (klik)
Gwiazd naszych wina - John Green
Papierowe miasta - John Green
Szukając Alaski - John Green
Piąta pora roku- Mons Kallentoft 
Zło budzi się wiosną - Mons Kallentoft 

Stosik biblioteczny.
Lewa strona (od góry):
39 wskazówek: Złodziej miecza - Peter Lerangis
39 wskazówek: Sekret grobowca - Jude Watson
Finale - Becca Fitzpatrick
[delirium] - Lauren Oliver
[geim] - Anders de la Motte
Fałszywy książę - Jennifer A. Nielsen
Eona - Alison Goodman
Ogień - Elfgren&Strandberg
Posłaniec - Markus Zusak
Prawa strona (od lewej):
Ucieczka - Robert Muchamore
Jutro 4 - John Marsden
Pan Lodowego Ogrodu tom 3 - Jarosław Grzędowicz
Norweski dziennik tom 3 - Andrzej Pilipiuk
Tunele. Bliżej - Gordon&Williams
Wśród obcych - Jo Walton
(od góry):
Cyrk Nocy
Felix, Net i Nika 6 - Rafał Kosik
Felix, Net i Nika 7 - Rafał Kosik

Co sądzicie? Ciekawe, co wylosuję z mojego The Book Jar na pierwszy ogień, ale na razie czytam Chłopów :< Piszcie, co Wy polecacie i czytaliście. I na jakie recenzje czekacie najbardziej! 
Recenzje "Partials" i "Metra 2034" już niebawem!

15 komentarzy :

  1. Łojejku! Ile książek!
    Zazdroszczę!! <3
    Nie mogę się doczekać recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, chyba potężnych rozmiarów półka się przyda:) Z Twojego ogromniastego stosu, najchętniej bym przeczytała "Mroczne umysły" i "Syreni śpiew":) . "Złodziejka książek" jest zdecydowanie poza listą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O JEJU *OOOO*
    Nie no, po prostu oczopląs i nie mam pojęcia od czego zacząć! :D
    Większość książek, które ukazałaś czytałam (''Złodziej Pioruna'', ''Jutro'', ''Ogień'', ''Finale'', ''Delirium'', książki J. Greena, ''Miasto Szkła'', pozycję Jennifer Echols i ''Pretty Little Liars'').
    Ale takich perełek jak ''World War Z'', ''Charlie'' i ''Wyspa Motyli'' Ci strasznie zazdroszczę.
    A na półce do przeczytania mam ''Złodziejkę Książek'' i ''Mroczne Umysły''.
    Mój komentarz pewnie będzie mega długi, ale jeszcze dodam, że tylu perełek (powtarzam się, no cóż...) jeszcze razem nie widziałam (oprócz sklepów, oczywiście :P).
    Życzę Ci mega przyjemnego czytania :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba największy stos jaki widziałam. :O I chyba nie muszę wspominać że zazdroszczę kilku pozycji, bo to wiadome. Czekam na recenzje i życzę powodzenia z "Chłopami" (mi się szykują "Dziady" cz. III i "Pan Tadeusz" Jak ja się cieszę! <3333 *.* super będzie) A tak w ogóle to ominęłaś pod zdjęciem napisanie tytułu i autora mojej ulubionej książki - [delirium] - więc leć to czym prędzej poprawiać!! :DD Życzę miłej lektury!
    O i chyba wiem której recenzji najbardziej wyczekuję. Mianowicie chodzi o "Finale", mam nadzieję że los sprawi że tę książeczkę wylosujesz jak najszybciej bo właśnie jestem w trakcie "Ciszy" więc ciekawi mnie jak to będzie z ostatnią częścią serii. :D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zwrócenie uwagi, sama w życiu bym tego nie ogarnęła.
      Ja też mam nadzieję, że szybko wylosuję 'Finale', bo bardzo ciekawi mnie zakończenie tej historii! :D

      Usuń
  5. John Green i wszystkie jego trzy książki!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę niezłe szaleństwo :D czytałam Harrego i oczywiście polecam a sama poluję na Złodziejkę książek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiego stosiku jescze nie widziałam,. Jestem pod wrażeniem. Milego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie to myślałam, że oczy wyjdą mi z orbit ;) Macie przewspaniały stos. Książki Ricka Riordana oczywiście od razu przyciągnęły mój wzrok :) Jeśli nie czytałyście to polecam wam jeszcze "Kroniki Rodu Kane". "Złodziejka książek" jest jedną z lepszych książek. Jestem ciekawa jak wypadnie "Posłaniec". Harry Potter to cykl, który chyba przez wiele lat będzie jeszcze wychwalany. Becca Fitzpatrick i Lauren Oliver według mnie niebiańsko piszą :) Johna Greena jak do tej pory tylko "Gwiazd naszych wina" przeczytałam, ale jestem szalenia ciekawa jego dalszej twórczości. "Jutro" również jest interesującą serią. "Przed świtem" jest dobre, ale nic więcej. Książki Cassandry Clare można brać w ciemno :) "Mroczne umysły" są po prostu rewelacyjne. Jestem zainteresowana "Wyspą motyli" i mam nadzieję, że zapoznam się z nią w jak najbliższym czasie. PLL są niesamowite. "Ulysses Moore" czytałam kupę lat temu, gdy jeszcze były co dwa tygodnie(?) w kioskach, jednak zostały mi jeszcze do przeczytania ostatnia część i druga połowa przedostatniej :) "Opowieści z Narnii" są nawet dobre, ale jakoś do mnie nie przemawiają.
    Poza tym chciałam wam bardzo podziękować, że przekonałyście mnie do GONE. Skończyłam drugi tom i muszę przyznać, że po jakiś 60 stronach znacznie się poprawił i mogłam czytać książkę z przyjemnością :) Trzeci tom już na mnie czeka i mam nadzieję, że będzie jeszcze lepszy :)
    Miłego czytania. Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WoW! Zazdroszczę. Masz wiele tytułów, które wprost uwielbiam. Czekam na recenzję:D

    http://w-krainie-slow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas wielką motywacją do pisania tego bloga i ulepszania go, dlatego dziękujemy bardzo za każde słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka